GeefGeniet
Vaste klant
Man, het is hier geen rekenkamer ofzo, ga gewoon zelf langs en wellicht is ze er en wellicht niet?Kans groot dat ze morgenavond aanwezig is?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMan, het is hier geen rekenkamer ofzo, ga gewoon zelf langs en wellicht is ze er en wellicht niet?Kans groot dat ze morgenavond aanwezig is?
Niemand vroeg jou wat zeikwijf en niemand heeft tijd om elke dag langs te gaan daarvoor bestaat dit website dus om te vragen wat je wilt..Man, het is hier geen rekenkamer ofzo, ga gewoon zelf langs en wellicht is ze er en wellicht niet?
Hoezo zeikwijf? Jij wil kansen weten, daarvoor ga je of naar de middelbare school of je zet je eigen wiskunde-clubje op, maar je gaat hier niet te horen krijgen hoe groot de kans is dat Erika er morgenavond is.Niemand vroeg jou wat zeikwijf en niemand heeft tijd om elke dag langs te gaan daarvoor bestaat dit website dus om te vragen wat je wilt..
Welk kamernummer zit ze?Erika doublet weer niet aanwezig zie ik licht brand wel maar zie niemand daar Of is ze gewoon bezet.. weet iemand meer?
Welk kamernummer zit ze?
Is dat de half bulgaarse emma?Emma van Geleenstraat 45 k9 is weer terug.
Zou zeggen: zoek wat Bulgaarse woordjes op en vraag t dr. Ik weet van Sylvia uit geleen dat ze t niet zo leuk vindt als je bulgaars tegen dr praat.Is dat de half bulgaarse emma?
vraag jij paspoort id wanneer je naam van dame wilt weten?Ik heb niet haar paspoort gevraagd ...
Ga de laatste tijd vaker weg zonder bezoek geen diana op nr 23 geen camelia op 74k1 beatrix helaas in amsterdam.Jaaa pfff niet normaal eerste keer dat ik weg ga zonder een dame te bezoeken
Er staat er maar 1 op dat adresIs dat de half bulgaarse emma?