Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat een topbezetting in de geleenstraat vanavond (alleen dat nieuwe kinky casa boven was dicht), heel veel ramen bezet en ook voor mij veel nieuwe dames gezien.

Zelfs toppers als Sibel (45 k10), Ruru (86 k1), Aysha (110 k5) waren regelmatig lang voor het raam te vinden, meer neuken mannen!

Zelf wilde ik graag naar de dame die ik recent op geleenstraat 23 k11 had gezien (laatste kamer). Oost-europees, donker haar, sili's en veel tattoo's tot in haar nek (iemand een idee wie dit is, is dit Andrea?), voor een kennismaking, maar deze was volgens mij helaas niet aanwezig.

Op geleenstraat 23 k4 stond echt een hele knappe blondine (Sally denk ik?), maar mijn gevoel zij dat dit geen goede ervaring zou worden.

Op hunse 51 k1 stond ook een jong knap nieuw meisje, die moet ik ook eens gaan ontdekken, manmanman dit gaat me weer geld kosten de komende tijd.

Uiteindelijk mij klaar laten rijden door de geweldige billen van Sonja (review al wel eens geschreven), dat blijft toch altijd een gegarandeerd goede ervaring, geweldige meid.

Excuus ik bedoelde Amy, die normaal naast Ruby en Lori staat.
Deze mooie dame:
Nee ze is er niet en wat mij wel opvalt is dat blonde Amy* die ook op kinky staat, ineens niet meer naast Lori en Ruby staat bij doublet 4k3 maar helemaal achterin tegenover doublet 75k1. Wellicht ruzie tussen de dames?
Zelfs toppers als Sibel (45 k10), Ruru (86 k1), Aysha (110 k5) waren regelmatig lang voor het raam te vinden, meer neuken mannen!
Ik ga morgen de strakke en geile Sibel ff goed neuken in missionaris! Zij is nu echt in haar prime!!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan