Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het bordje van Laura van Geleenstraat 45 k7 hangt er weer, momenteel nog niet aanwezig.
Bordje is al weer weg....
Laura van 23 k2 heeft geen naambordje....
Dat is dan een andere Laura :(
De Laura met naambordje is echt eej topper, lang weg geweest, las dus dat ze weer terug was - maar nu geen spoor meer van te vinden helaas.
Recensietopic lijkt ook weg op GR

Je reageert op een bericht over Laura van 23 k2.
En het recensietopic van Laura van 45 k7 is hier

Voor het eerst sinds tijden weer eens op vrijdagavond langs geweest in de Geleenstraat, maar het viel mij echt tegen. Patricia zag ik plots verschijnen, maar het licht ging uit en ze stopte er blijkbaar om 21:00 uur al mee. Een paar andere dames die ik op het oog had waren of niet aanwezig of gaven er ook al vroeg de brui aan.. terwijl het toch druk genoeg was in de straat met wandelaars. Onverrichter zaken maar weer naar huis gegaan, want de wel aanwezige dames konden me verder niet echt bekoren. Volgende keer ga ik maar weer overdag of vroeg in de avond.

broeder @AllesIsVoorBassie volgende keer kan je beter door lopen naar de doubie er zijn flink wat dames aanwezig en de gezellige feestdagen lichtjes zijn ook al opgehangen ahhaa
Thanks broeder @modjomaster Dacht er gisteren idd nog even over om richting doubie te lopen, maar de laatste keer dat ik daar was waren het niet echt mijn "type" dames haha.. Volgende keer toch maar weer eens proberen.

Weet iemand wie de dame was die afgelopen donderdag 6 november bij hunsestraat 51 k1 stond. Als ik opzoek vind ik Rebecca maar dat is ze niet denk ik want Rebecca word slank benoemd terwijl de dame wat voller is. Ze heeft zwart haar, ze is blank, ze heeft donkere ogen en is rond de 1,70 lang.

Terug
Bovenaan Onderaan