Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanavond was er op geleen 86k1 een dame die zich voorstelde aan me als Roxana, iets groter dan 1m70, heel veel tattoos en vrij blank. Dit is toch niet die Oksana? Want naast Anna op 98k2 zag ik een blonde dame die k niet ken en op 86k1 een roxana die zoenen aanbiedt vrij sociaal ook @Rijschool69 is dit haar? Of is dit een andere dame? Ze zei echt roxana tege mij

Ik kan geen pagina vinden over deze dame en ze ziet er egt lekker uit

Geen dames
Tot hoe laat zijn die ramen eigenlijk ongeveer open?
Doordeweeks 01.00 uur in weekend 01.30 uur maar de meeste dames zijn eerder weg.

Kijk of de looks exact overeen komen. Ps cup A is een opvallend ding😉
Vanavond was er op geleen 86k1 een dame die zich voorstelde aan me als Roxana, iets groter dan 1m70, heel veel tattoos en vrij blank. Dit is toch niet die Oksana? Want naast Anna op 98k2 zag ik een blonde dame die k niet ken en op 86k1 een roxana die zoenen aanbiedt vrij sociaal ook @Rijschool69 is dit haar? Of is dit een andere dame? Ze zei echt roxana tege mij

Ik kan geen pagina vinden over deze dame en ze ziet er egt lekker uit
als daar de looks niet overeenkomen weet je voldoende want naam en adtes en looks zijn dan anders

Laatst bewerkt:
Werkt Angel nog in de Hunsestraat?
Zeker! In post 49 deelt ze zelf haar nieuwe nummer. Heeft vaak afspraken dus ff appen is wel handig als je zelf weinig tijd hebt.

Terug
Bovenaan Onderaan