Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBegint vandaag woensdag weer.Is Laura van geleenstraat 23 k2 er?
Ze was er zondag ook ...Begint vandaag woensdag weer.
Ja daar zit een enkeling , maar in principe niet de moeite om heen te gaan zo vroeg....Dat zal in de Doubletstraat zijn.
Ben bij haar 1x naar binnen geweest en het was geen Elena, die is blond als ik het goed heb. Dame die ik heb bezocht had zwart haar.@Beuker Ben je gisteren 2 keer geweest? Ik vermoed dat je bij Elena 39,k1 bent geweest
Was ze goed?Vanavond bij een jongedame op de doubletstraat 37 of 39 geweest met een spijkerrokje aan en een bril. Dame was getint en roemeens weet iemand of er een topic voor haar bestaat dan ik mijn recensie daar neerzetten
Ik kon ook niks van haar terugvinden vandaar dat ik het hier vraag, heb ook geen naam gevraagd of iets. En ja heb deze twee dames bezocht gisteren.Ok, dan zou ik het niet weten maar inderdaad Elena heeft blond haar en de laatste tijd draagt ze een kort spijkerrokje aan en een iets te overdreven grote zwarte bril. Ik bedoelde dat je 2 keer bij een dame was geweest want je had ook gisteravond een recensie over Adriana 79,k3 geschreven.
Service was best standaard er waren ook geen extra's mogelijk. Wel is het echt een dame waar mijn voorkeur naar uitgaat wat uiterlijk betreft.Was ze goed?