Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
daar snap ik nou echt niks van, wachten tot je aan de beurt bent. Dan heb je volgens mij weinig eigenwaarde.
Wat ik niet snap is dat er best een aantal aardig uitziende dames zitten - alleen zelfs een glimlach kan er niet af. Doe wat je best, hoef je ook niet de hele tijd op je telefoon te kijken.

Wie heeft er connecties in Antwerpen of Duisburg en tipt de daar aanwezige 21 jarige hard-bodies dat als ze in de Geleen gaan werken ze gewoon de hele dag bezet kunnen zijn...

Wie heeft er connecties in Antwerpen of Duisburg en tipt de daar aanwezige 21 jarige hard-bodies dat als ze in de Geleen gaan werken ze gewoon de hele dag bezet kunnen zijn...

Dit eens terloops onder aandacht gebracht bij een dame in Duisburg. Waarom niet in Den Haag werken, verdien je meer en wij hollanders zijn leuke klanten.

Haar antwoord was dat ze in Duisburg betere privacy heeft. Vanuit straat is niks te zien en ook minder vrees om op youtube te belanden. En deze dames hebben een privéleven (vrienden, familie, kids) die ze graag niet van hun werk willen laten weten.

Terug
Bovenaan Onderaan