Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen woensdag na 17:00 was er een geweldige dame op als ik het goed heb 51 k7, het was haar eerste dag in Den Haag,weet iemand haar naam, deze is mij geheel ontschoten, geen idee hoe dat kan :)
Vandaag was ze er helaas niet, ze werkt van vanaf 17:00 uur tot 01:00.

Alvast bedankt.

Afgelopen woensdag na 17:00 was er een geweldige dame op als ik het goed heb 51 k7, het was haar eerste dag in Den Haag,weet iemand haar naam, deze is mij geheel ontschoten, geen idee hoe dat kan :)
Vandaag was ze er helaas niet, ze werkt van vanaf 17:00 uur tot 01:00.

Alvast bedankt.
Op 51k7 zie ik normaliter een dame die wat mollig is met naturel borsten en blond haar. Heeft eerder op Doub 18k1 ontvangen met naambordje Chantal.

Op 51k7 zie ik normaliter een dame die wat mollig is met naturel borsten en blond haar. Heeft eerder op Doub 18k1 ontvangen met naambordje Chantal.
Die is het helaas niet, ze had geen naambordje, maar misschien ben ik te vroeg met vragen ze is was afgelopen woensdag voor het eerst. Ik wacht even een paar weken, helaas heb ik voorloping niet de gelegenheid om zelf nog eens te gaan kijken. Bedankt voor je reractie.

Hoe is de ochtend/middag shift voor vandaag is het druk? Bij de geleenstraat/hunsestraat

Weet iemand of joanna terug in den haag is? Laats was ze vertrokken naar amsterdam

Laatst bewerkt:
Welke is het nou precies, er zijn minstens 20 ramen in die rij en dan nog dag en avond shift.
haha, je hebt gelijk!
Beschijving van de dame? kunnen er meerdere zijn. dag of avond?
lang, golvend, donker haar.
Maar ja, ik begrijp dat ik niet erg gedetailleerd ben geweest. Dat is geen probleem :)
--------

Gisteren (19/12) had ik een ervaring met deze Hongaarse vrouw. Ze is ongeveer 50 jaar oud. Ik weet haar echte naam, maar niet haar nickname. Ze was in k13, Rose Passage. Zijn er al recensies waar ik mijn ervaring aan kan toevoegen?

Laatst bewerkt:
Nee dat is haar buurvrouw op K8, die ik bedoel is echt super enthusiast. Hele leuke meid.

Bedankt voor je reactie
al beschreven op

Alexandra (Mol), Den Haag, Hunsestraat 51 k6

staat nu dus op 8
Is Cassandra van 45 K6 aanwezig vandaag?
neen
Goedemiddag mede wandelaars, is vandaag (zaterdag) Andrea van Geleenstraat 23-6 aanwezig? Alvast bedankt voor de reacties.
neen
Hallo heeft iemand Tanja Doubletstraat 30 k3 ? Afgelopen 15 december heb ik haar niet gezien
vandaag niet in elk geval

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan