Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik heb met kerst in de doubletstraat wel een een dame gezien beetje gypsy achtig kort roke aan spijker en kort truitje met grote borste hoop haar eigelijk te zien

Gypsy? Misschien bied ze naast de gebruikelijke dienstverlening ook je toekomst voorspellen 🔮

Zij ik zie een financiële tegenvaller, 15 minuten later, zij dat is dan €280 😅

Het is erg rustig weer in de geleenstraat….
Rustig? Ik vond het superdruk... met wandelaars 😄
Het leek vanmiddag wel een reunie van de hoerenlopers in de geleen. Massaal werd er langs zo goed als lege ramen gelopen. En constant ontwijken van mede wandelaars, want iedereen liep elkaar in de weg.

In pand 110 tussen kamer 5 en 12 waren 2 dames aanwezig. Binnen de minuut gingen er 2 wandelaars na binnen. Omdat ik mij doodverveelde ga je maar op de andere dingen letten. De 1e van de 2 wandelaars kwam na 8 minuten na buiten, de ander na 10 minuten. Gezien ze beide dik winters aangekleed waren kan de actie op bed slechts een paar minuten hebben geduurd

Anna-Maria van Geleenstraat 98 k3 met volgens mij de slechtse recensies uit Den Haag was naar pand 86 of 84 verhuisd. Voor de wandelaar die slechts zelden in Den Haag komt kan dus momenteel haar recensies niet vinden en komt van een koude dag (en kermis) thuis

Laatst bewerkt:
Rustig? Ik vond het superdruk... met wandelaars 😄
Het leek vanmiddag wel een reunie van de hoerenlopers in de geleen. Massaal werd er langs zo goed als lege ramen gelopen. En constant ontwijken van mede wandelaars, want iedereen liep elkaar in de weg.

In pand 110 tussen kamer 5 en 12 waren 2 dames aanwezig. Binnen de minuut gingen er 2 wandelaars na binnen. Omdat ik mij doodverveelde ga je maar op de andere dingen letten. De 1e van de 2 wandelaars kwam na 8 minuten na buiten, de ander na 10 minuten. Gezien ze beide dik winters aangekleed waren kan de actie op bed slechts een paar minuten hebben geduurd

Anna-Maria van Geleenstraat 98 k3 met volgens mij de slechtse recensies uit Den Haag was naar pand 86 of 84 verhuisd. Voor de wandelaar die slechts zelden in Den Haag komt kan dus momenteel haar recensies niet vinden en komt van een koude dag (en kermis) thuis
wow hele paparazi je lijkt wel detectief. Ik vind best zielig voor die anna maria trouwens nooit gaat er iemand bij haar langs.

wow hele paparazi je lijkt wel detectief.
Nee hoor, pure verveling.
De dame die ik wilde bezoeken gaf aan dat ze 2 afspraken had en pas 2 uur later beschikbaar zou zijn. In die 2 uur niets anders gevonden, ook even op en neer naar de doublet gewandeld. Teruggekomen na de 2 uur kwam ze voor het raam, maar vertelde dat ze een gemaakte afspraak vergeten was en dus weer bezet. Tja, je moet je tijd ergens mee doden als je 1 specifieke dame zit te wachten. Zegt ook wat over de rest van het aanbod.
Uiteindelijk in pand 84 kamer 3 of 4 bij een klein leuk ding terecht gekomen voor een soft-sm sessie. Sessie was uitstekend, alleen buiten de sessie om had ze helaas meer interesse in haar telefoon dan een gesprekje

heeft er iemand ervaring met Sabrina van Doubletstraat 38 k1 een jonge Roemeense bbw donkerblond haar zwarte bril Ik heb haar even gesproken vond haar wel een aantrekkelijke meid maar niet naar binnen gegaan omdat ze vrij ongeïnteresseerd was ze zat alleen op haar telefoon te kijken gaf korte antwoorden alleen normaal seks als mogelijk 15 minuten €50 30 minuten €100 enzovoort verder geen extra mogelijk Misschien heeft iemand een goede ervaring met haar op de kamer?

Je onderbuik gevoel is in dit soort situaties vaak de juiste. Jammer dan dat je haar aantrekkelijk vindt, maar dit zijn de eerste alarmbellen. Meestal de juiste keuze, uitzonderingen daar gelaten

aantrekkelijk in de zin dat je er seks mee kunt hebben driekwart in de doublet loop ik zo voorbij omdat het mijn typens niet zijn

Maar wellicht ontdooit deze dame op de kamer maar dat risico wilde ik niet lopen Ze zat er nogal ongeïnteresseerd en humeurig bij bij

heeft er iemand ervaring met Sabrina van Doubletstraat 38 k1 een jonge Roemeense bbw donkerblond haar zwarte bril Ik heb haar even gesproken vond haar wel een aantrekkelijke meid maar niet naar binnen gegaan omdat ze vrij ongeïnteresseerd was ze zat alleen op haar telefoon te kijken gaf korte antwoorden alleen normaal seks als mogelijk 15 minuten €50 30 minuten €100 enzovoort verder geen extra mogelijk Misschien heeft iemand een goede ervaring met haar op de kamer?
Ik was er zo'n 2 dagen geleden bij haar geweest laat in de avond.

Vond het wel een goeie ervaring al hoewel je makkelijk beter kan vinden.
Maar ze was niet lelijk en waren ook niet meer veel vrouwen over om uit te kiezen was rond 12 daarom. Dus was ik gewoon bij haar gegaan.

Het pijpen was wel gewoon normaal/goed, niet iets al te bijzonders. Ze wou er vroeg mee stoppen. Ik vroeg haar gewoon om even wat langer mee door te gaan, deed ze toen ook.

En daarna kwamen bij het neuken, dit was wel beter dan het pijpen, wegens de wat grote kont om lekker van achter te pakken en tegenaan te stoten. Dat vond ik wel het beste van de ervaring, helaas deed ze niet aan mij berijden, ik weet misschien lag het aan mij. Maar jah. Maar ze wel gewoon een aardige dame, niet echt iets negatiefs over te zeggen.

Ik zou de ervaring een 6 á 7 geven. Was gewoon goed, maar je kan beter vinden. Het was ook meer dat ik bij haar uitkwam vanwege het wat late tijdstip.

Terug
Bovenaan Onderaan