Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dus je bent weer met een volle zak, naar huis gereden?
Ik heb het idee, als ik zo de berichten lees, dat het voornamelijk de wat mindere goden zijn, die nog wat centjes willen verdienen.
De toppers zijn liever deze periode, bij familie in hun thuisland
Nee uiteindelijk bij Aysha naar binnen gegaan, prima sessie verder, beetje prettig gestoorde dame. Moest nog even wachten, iemand was me net voor.
schijnbaar weigert ze je als ze vindt dat je te vaak langs bent gelopen zonder bij haar naar binnen te stappen, of als je ooit eerder bij haar bent geweest en ze ziet je bij een andere dame binnenstappen (jaloers)? zou denken dat je juist betaalt om dit soort fratsen te vermijden :ROFLMAO:.

Nee uiteindelijk bij Aysha naar binnen gegaan, prima sessie verder, beetje prettig gestoorde dame. Moest nog even wachten, iemand was me net voor.

schijnbaar weigert ze je als ze vindt dat je te vaak langs bent gelopen zonder bij haar naar binnen te stappen, of als je ooit eerder bij haar bent geweest en ze ziet je bij een andere dame binnenstappen (jaloers)? zou denken dat je juist betaalt om dit soort fratsen te vermijden :ROFLMAO:.
hahaha ik was gisteren ook bij haar binnen, ze kijkt je eerst heel bitchy aan maar eenmaal binnen was ze zeker lief en een tikkeltje gek

Terug
Bovenaan Onderaan