Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hey zijn er nog leuke dominate dames aanwezig in de doubletstraat !? Ik ben zelf een grote fan van Carmen die in de witte passage staat maar naar telefonisch contact te hebben gehad gaf ze aan nog op vakantie te zijn !

Gister rond uur of 16:30/17:00 was ik in de geleen eigenlijk wilde ik naar mijn favo casandra ( is ook de enige sinds ik weer naar de straat kan waar ik ben geweest door de goeie recenties heel wat jaren niet geweest en daarvoor verwaant fan van samantha en de ruschishe ira ) ... . Maar goed ik was echter niet de enige die naar casandra wilden want merkte al snel op dat haar kamer en deur aardig in de gaten werd gehouden... ente bescheiden als ik ben loop ik dan maar veel rondjes .zoals paulus al aan gaf qas er een hele goede bezetting maar ik vind het dan ook nog een lastig om een dame aan te spreken over mogelijkheden ect .. dus waardeer echt heel veel recenties ... bij rondje nummer 12 stond er bij 45 k4 ineens een bloed mooie blonde dame ze had een t shirt toppie aan waar haar tepels goed te zien waren.... maar voordatbik de moed had deze dame aan te spreken stond er al iemand met haar te babbellen verwonderlijk ging deze man nietbmet haar naar binnen maar nummer 2 stond al in de rij welke met een knikkie naar binnen ging ... nu zocht ik op enige info maar kan helaas niks vinden 45 k4 blonde dame schatbhaarvrond de 25 bloed mooi denk cup c en 1.70 weet iemand wie deze dame is ??

Terug
Bovenaan Onderaan