Ja ze komt wel terug, ze zeuren beide over weinig klanten, wat ik wel geloof. Ja kijk ik heb geen idkaarten om dat te verifiefen ofzo of met zekerheid te zeggen maar heb trio met ze gedaan en toen verspraken ze zich waardoor ik denk dat ze zusjes zijn en ze lijken enorm op elkaar vind ik.
@Rickdekoning, ik kan je niet citeren uit je bericht van donderdag (pagina 966), maar die Maya is de oude vriendin van Andra met scorpioen tattoo en dit is haar pagina, prima service biedt zij:
Zojuist weer eens binnengewipt bij lekkere Maya. Heb even niet op het adres gelet, was nummer 10 dacht ik. Ze is in ieder geval makkelijk herkenbaar aan haar lange blonde haren, leuk snoetje en zwarte kniekousen. Vriendin/collega van Andra (laatste keer gezien op nr 4). Bij beide dames heb ik al...
www.girlsreview.nl
Paar weken terug zag ik haar wel vrij boos zonder jas in de kou de kamer van Andra binnenlopen op 16k3 en toen gingen de gordijnen dicht en ze hebben zeker 30 min lopen praten want ik wilde eigenlijk Andra weer bezoeken, miss dat die twee familie zijn ofzo want ze waren vroeger echt goede vriendinnen