Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Natuurlijk, het was ook maar een grapje, maar dat wordt geloof ik niet begrepen.

Humor overbrengen via tekst is lastig. Serieus. Nee, echt.
Toon ontbreekt, timing klopt niet, en de blik die zegt "ik meen dit niet" — weg. Vandaar de lachende emoji, de haha, en de /s voor sarcasme. Want zonder die hulpmiddelen weet niemand of je een grap maakt of gewoon een onuitstaanbaar persoon bent.
😉

Heb je al gekeken naar de link, die ik in haar nieuwe recensietopic heb geplaatst?
jaa die bedoelde ik ook
Ik heb dr ff kort grsproken maar volgens mij biedt zij geen goeie service weet niet maar toen ik dr sprak, leek ze er niet veel zin in te hebben en ze is volgens mij gwn roemeens

Je citeert mn bericht dat ik valeria heb gespot en benoemt dat Yvonne weer terug is? Dat klopt wel trouwens want zag Yvonne ook in doublet en heb dat in een ander bericht ook laten weten.

De vaste dames zijn vrijwel allemaal terug.
in skw was de server inderdaad iets minder. Pijpen was matig maar ze was maar net begonnen en echt goed strak. zou haar nog wel een keer willen proberen, ik hoop dat de service nu beter is.

De dvp die ik vandaag bezocht gaf aan dat ze nog een paar dagen aanwezig is en dan huiswaarts keert voor pasen, dit jaar in het oostblok op 12 april. Verder gaf ze aan dat rond die tijd het vrij rustig zal zijn in de Geleen.
Gezien mijn reisafstand zal ik de komende weken Den Haag even niet bezoeken.

Volgens mij is dat Cristal als ik me niet vergis (ze is van kamer gewisseld) en ik vond haar echt geil, ik mocht haar ook in flat doggy positie neuken en dat doen niet veel dvps

Volgens mij betreft de 'dame' die ik bedoel een shemale ving ik net op

Vandaag ook wat aparts in de Geleenstraat.
Liep een dame in de Geleenstraat binnen met aziatisch uiterlijk in strakke lerenlegging en liep een pand binnen begin van de Geleenstraat. Ze zag er zeer strak uit en had gehoopt dat ze voor het raam zou verschijnen. Helaas was dit Ijdele hoop. Deze dame is in 30min tijd 4 panden ingelopen, verbleef er max 10 min en uiteindelijk verliet ze Geleen weer.
Geen idee wie ze was, maar ze had wel toegang tot alle prostitutiepanden. Ik heb haar nog nooit voor het raam gezien, helaas

volgens mij zag ik van de week deze dame weer aan het werk maar weet het niet zeker ze leek er verdomd veel op
dame houdt de tijd bij op haar mobiel en pijpt slecht helaas wel mooie borsten 2 pluspunten haah

Terug
Bovenaan Onderaan