Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand de naam van dame op 86 k4, ik dacht te verstaan guilya, of julia. In ieder geval, blonde dame, wil graag een recensie over haar schrijven. Ze had last van haar rug na onze sessie, heerlijk gevoel. Beetje lachen achteraf, prachtige dinsdagavond. Als iemand mij kan helpen met haar naam identificeren, dan zou dat mooi zijn.
 
Ik heb weleens bij een dame geld overgemaakt naar haar rekening, ze gaf me gewoon haar pas.
Ik ook vrij recentelijk bij SiSi @ Geleenstraat.

Ik zag haar staan en zij wenkte mij, ik naar binnen en ik zei gelijk dat ik naar de ATM moest, toen opperde zij Internet betaling. En gaan!:)
Voor wandelaars met een gezamenlijke rekening niet perse de beste optie, maar ach ;)
 
Weet iemand de naam van dame op 86 k4, ik dacht te verstaan guilya, of julia. In ieder geval, blonde dame, wil graag een recensie over haar schrijven. Ze had last van haar rug na onze sessie, heerlijk gevoel. Beetje lachen achteraf, prachtige dinsdagavond. Als iemand mij kan helpen met haar naam identificeren, dan zou dat mooi zijn.
Giulia is haar naam, aan jouw de eer om een topic te starten😉

 
"In de doubletstraat is het niet toegestaan om op straat stil te staan... "( # 3.210)

Precies. De gemeentelijke politieverordening. Noemde ik. Zoals een alcoholverbod in de straten van Wallenstein.

Maar tegen vaak luidruchtige - letterlijk: "wandelende" - half benevelde groepen en groepjes optreden? Die bij sommigen (niet bij iedereen) een "unheimisch" gevoel veroorzaken ? En die bij tijd en wijle dames "aanspreken" - hetgeen màg, zelfs stilstaand ...
 
Een APV dient ter plaatse aangekondigd te worden, zoals bijvoorbeeld middels een bord "niet stilstaan, niet blowen/geen alcohol".
Maar dat heb ik daar nog nooit gezien.
 
Ooit in Barneveld, Ermelo, Bunschoten, Urk, Staphorst en nog een paar andere gemeenten een bord gezien met "verboden te vloeken" ? Dat APV-verbod geldt in die gemeenten wel.

Ik zou zeggen: maak er een proefproces van. Weiger te gaan lopen als u wordt gesommeerd dat te doen en laat het "voorkomen". Ik vrees dat uw argument om te weigeren: er stond geen bordje niet al te veel indruk gaat maken op de rechtsprekende macht.

Een en ander laat onverlet dat er tegen wat door sommigen (velen ?) wordt ervaren als "overlast" in sommige situaties, - zelfs met Wet en Politieverordening in de hand - juridisch weinig valt te doen,

Op bepaalde momenten van de week zullen we een en ander moeten slikken. Niet iedereen wil dat, net als tal van dames dat niet willen ... maar dan is het meiden op die momenten mijden ...
 
Ik ook vrij recentelijk bij SiSi @ Geleenstraat.

Ik zag haar staan en zij wenkte mij, ik naar binnen en ik zei gelijk dat ik naar de ATM moest, toen opperde zij Internet betaling. En gaan!:)
Voor wandelaars met een gezamenlijke rekening niet perse de beste optie, maar ach ;)
Ik was een keer bij Jazmin (Doub). Ik had gepast geld bij me. Ze opperde om een trio te doen met haar vriendin. Dat leek me wel wat, maar ik had daar dus geen geld voor bij me. 'Nou, dan pin je toch gewoon', zei ze. Zo gezegd, zo gedaan. Ze had een mobiel pinapparaat!
 
Ik was een keer bij Jazmin (Doub). Ik had gepast geld bij me. Ze opperde om een trio te doen met haar vriendin. Dat leek me wel wat, maar ik had daar dus geen geld voor bij me. 'Nou, dan pin je toch gewoon', zei ze. Zo gezegd, zo gedaan. Ze had een mobiel pinapparaat!
En wat stond er later op je afschrijving?
 
Tot nu toe is Claudia Doub 26~2 nog niet aanwezig geweest.
Nu dus op zoek naar een dvp in dhaag die haar een beetje kan evenaren en geen 100Kg Weegt :)
of boven de 50 is en T lieft lekker slank.
iemand een Idee~ tip?
 
Entree voor een straat of centrum?
Ja ja,..... en dan?
Draadloos betalen met je pas?
Dan word t erg Stil Haha
Zo werkt het in een club toch ook?... Als ik naar de OQ ga dan betaal ik ook entree en ga lekker aan de bar zitten een drankje doen en kijken of er vrouw is waar ik mee naar boven wil. Zo niet dan neem ik nog een drankje en ga na 2 uurtjes weer weg, heb ik toch een gezellige avond gehad voor een paar tientjes. Ik stel me zoiets ook voor met een erotisch centrum; dat is in de huidige straten natuurlijk niet te doen, maar ik denk dan aan een soort 'kantoorgebouw' met gangen en ramen waar je, net als nu gewoon langs kunt lopen, maar wel in een omgeving met beveiliging aan de deur. En ja, ik weet dat dat er waarschijnlijk nooit van gaat komen, maar het lijkt me wel wat, niet in de laatste plaats voor de dames zelf die nu zonder enige bescherming aan het werk zijn.
 
Zoveel als @hellraiser666 door de Doublet loopt vraag ik me af hoe vaak we elkaar al gezien hebben in de straat.

Gewoon om te speculeren ben je
  • Latino met de dikke sigaar en de koningscape?
  • Manolis die de boodschappen doet
  • Die Lange vent in wibra kleren met blik op oneindig
  • De man met de drankjeskar
  • Dat Oude vrouwtje dat met keukenrollen rondloopt
  • Stiekem toch iemand anders
 
Laatst bewerkt:
En toch,.....
In de afgelopen 10 a 20 jaar waren er vaste dag en avond wandelaars die meer tijd doorbrachten in de doublet dan dat dat ze thuis verbleven.
Bv. Om 17:00 in de straat aankomen en blijven lopen tot de laastste Dvp de deur afsloot.
En dat "gewoon" 7 dagen p.week. :)
 
Kijk, als je het echt goed wil doen zorg je voor een digitaal inchecksysteem waarbij dames kunnen inchecken en het obv hun alias duidelijk is dat ze aanwezig zijn. En koppel je dit met een wandelapp waarbij wandelaars direct kunnen zien wie er ter plekke aanwezig zijn en kunnen checken of het het entreegeld waard is of niet.
En als je het echt goed wil doen koppel je er een planningssysteem aan waarop dames kunnen aangeven welk dag en hoe laat ze zullen werken en koppel je er ook een reserveringssysteem aan waarmee wandelaars, desnoods tegen een voorschot of middels een abonnementsprijs, alvast een reservering kunnen doen.

Een beetje digitalisering en automatisering kan echt geen kwaad. Plus een ratingsysteem dat openbr is voor iedereen, wellicht een profiel voor dames die dat handig vinden etc.
Alles is mogelijk in principe

Leuk bedacht, maar ik zie hier helemaal niets in en waarschijnlijk de meeste dames en wandelaars ook niet.
Er zitten volgens mij heel veel haken en ogen aan, zoals bv privacy. En wat als je ziet dat een dame aanwezig is, maar de hele tijd bezet blijft. En als je naar de ramen gaat wil je ook kunnen zien hoe een dame eruit ziet.
En zo valt er nog veel meer

Ik gebruik nu de oostblokvariant: messenger en WhatsApp. Dame is actief, appje en afspraak gemaakt😁Google translate ondersteunt in sommige gevallen. Bulgaars is voor mij wat lastig, cyrillisch alfabet en zo. Werkt prima.
Jij maakt een screenshot ,en kijkt met Google lens op vertalen en viola gaat in milliseconde
 
Zo werkt het in een club toch ook?... Als ik naar de OQ ga dan betaal ik ook entree en ga lekker aan de bar zitten een drankje doen en kijken of er vrouw is waar ik mee naar boven wil. Zo niet dan neem ik nog een drankje en ga na 2 uurtjes weer weg, heb ik toch een gezellige avond gehad voor een paar tientjes. Ik stel me zoiets ook voor met een erotisch centrum; dat is in de huidige straten natuurlijk niet te doen, maar ik denk dan aan een soort 'kantoorgebouw' met gangen en ramen waar je, net als nu gewoon langs kunt lopen, maar wel in een omgeving met beveiliging aan de deur. En ja, ik weet dat dat er waarschijnlijk nooit van gaat komen, maar het lijkt me wel wat, niet in de laatste plaats voor de dames zelf die nu zonder enige bescherming aan het werk zijn.

Eens, lekker digitaliseren. En je hoeft niet per se digitaal te betalen he als je niet wil dat naam en bank rekeningnummer uberhaupt in het bezit komt van anderen. Cash betalen en naar binnen gaan. En zo'n app moet natuurlijk via aliassen anoniem zijn.
Als je nu gaat wandelen kunnen mensen ook stiekem een foto van je maken en op internet zetten, je zakken rollen en je via je ID kenbaar maken etc.
Risico's heb je altijd....
 
En toch,.....
In de afgelopen 10 a 20 jaar waren er vaste dag en avond wandelaars die meer tijd doorbrachten in de doublet dan dat dat ze thuis verbleven.
Bv. Om 17:00 in de straat aankomen en blijven lopen tot de laastste Dvp de deur afsloot.
En dat "gewoon" 7 dagen p.week. :)

Ik durf gvd niet eens vaker dan 3 keer voorbij dezelfde te lopen.

Zaterdag eind middag bij de Singel en Ruysdaelkade geweest en het was helemaal niets. Zondag voor het eerst naar Den Haag gegaan om eens te kijken hoe het daar is. Rond 4 uur in de middag begonnen bij de Geleenstraat en het was heel druk, totaal andere sfeer dan Amsterdam ook. Vervolgens even naar de Doubletstraat gelopen en daar was het nog veel drukker, vind ik toch niet prettig dan om ergens naar binnen te gaan.

Weer terug gelopen naar de Geleenstraat terwijl het inmiddels donker was geworden. Bij ene Ariana naar binnen gegaan en ze was super lief. Precies waar ik naar op zoek was ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan