Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag om een uur of 12 door de Doub gelopen en o.a. de volgende dames (of naambordjes) in vogelvlucht gezien . De nodige voor mij "naam-onbekenden" + de in actie zijnde dames kan ik niet vermelden natuurlijk ..........

De evenkant in volgorde vanaf de P.bakken :
Kika
Elise
Oma-tje
Saskia
Tanja
Betina
Manuela
Claudia
Lisa
Sol
Monica
Amanda


Katalina passage

Ana op 73
Dora op 79

De passages waren redelijk bezet en die met de 'dubbelverdieping'(nr75) heb ik beneden alleen Dina niet gezien.
Wel was er een nieuwe dame : Dominicaanse Caroline zit in de eerste kamer : recensie volgt .

Hoogst waarschijnlijk is er inmiddels wel weer 'versterking' aangekomen om alle staande stengels te lijf te gaan.

Doe er je voordeel mee ( of niet )
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand waar het meisje dat werkte vanuit 75/75a k9 doubletstraat naartoe gegaan is? Is inmiddels al een aantal jaren geleden dat ik haar gezien heb. Harde muziek en blowde altijd op haar kamer..

Uiteraard is een naam ook zeer welkom, dan ga ik zelf even zoeken 👌
Haar naam is trouwens Kitty.
 
Vandaag om een uur of 12 door de Doub gelopen en o.a. de volgende dames (of naambordjes) in vogelvlucht gezien . De nodige voor mij "naam-onbekenden" + de in actie zijnde dames kan ik niet vermelden natuurlijk ..........

De evenkant in volgorde vanaf de P.bakken :
Kika
Elise
Oma-tje
Saskia
Tanja
Betina
Manuela
Claudia
Lisa
Sol
Monica
Amanda


Katalina passage

Ana op 73
Dora op 79

De passages waren redelijk bezet en die met de 'dubbelverdieping'(nr75) heb ik beneden alleen Dina niet gezien.
Wel was er een nieuwe dame : Dominicaanse Caroline zit in de eerste kamer : recensie volgt .

Hoogst waarschijnlijk is er inmiddels wel weer 'versterking' aangekomen om alle staande stengels te lijf te gaan.

Doe er je voordeel mee ( of niet )
Oma-tje heet Elsa. Bedankt overigens, zou meer moeten gebeuren vooral nuttig voor de wandelaars die van ver moeten komen
 
Ik kom er net vandaan. Uiteraard geen Kayla. Vaste regel dat zij er niet is als ik ga.
Anyway, voor de rest niet veel soeps gezien, dus bij een knappe Roemeense naar binnen gegaan.
Ik leek haar te herkennen en wist het niet zeker, maar toen ik binnen was en zei dat ze me bekend voorkwam floepte het eruit.
Jawel hoor, Roemeense Jennifer waar ik voor de pandemie heel vaak ben geweest (alleen blond ipv bruin haar nu). Ze wist mij perfect te herinneren (naam, job, de gesprekken etc.). Voelde me wel stom, maar gooide het er maar op dat haar haarkleur me in de war bracht en dat ze nog steeds superknap is net als 2 jaar geleden gezien ze me wel naar binnen heeft gelokt. Leuke seks gehad (ze pijpt erg lekker), maar niet de denderende seks dat ik even nodig heb. Ze heeft daar simpelweg de kont niet voor.

Maar dan de belangrijke zaak. Nadat ik klaar was nog een rondje gelopen en op 26a k2/3/4 zag ik weer de twee Dominicaans dames die ik aan het begin van de week ook zag. De iets slankere dame met een knap gezicht was er weer, maar de vollere dame was er ook en ik wachtte even tot ze zich omdraaide.
En jezus, die heeft echt een geweldige Latina-reet. Misschien net geen Kayla, een level lager, maar errrrug lekker. Ik bedoel de wat meer gezette dame met een wat minder knappe gezicht t.o.v. haar buurvrouw, en krullend donkergeblondeerd haar. Nog even op het forum gezocht, maar geen recencie/thread volgens mij. Iemand moet toch wel weten wie ik bedoel? Je kunt haar absoluut niet missen.
 
Ik kom er net vandaan. Uiteraard geen Kayla. Vaste regel dat zij er niet is als ik ga.
Anyway, voor de rest niet veel soeps gezien, dus bij een knappe Roemeense naar binnen gegaan.
Ik leek haar te herkennen en wist het niet zeker, maar toen ik binnen was en zei dat ze me bekend voorkwam floepte het eruit.
Jawel hoor, Roemeense Jennifer waar ik voor de pandemie heel vaak ben geweest (alleen blond ipv bruin haar nu). Ze wist mij perfect te herinneren (naam, job, de gesprekken etc.). Voelde me wel stom, maar gooide het er maar op dat haar haarkleur me in de war bracht en dat ze nog steeds superknap is net als 2 jaar geleden gezien ze me wel naar binnen heeft gelokt. Leuke seks gehad (ze pijpt erg lekker), maar niet de denderende seks dat ik even nodig heb. Ze heeft daar simpelweg de kont niet voor.

Maar dan de belangrijke zaak. Nadat ik klaar was nog een rondje gelopen en op 26a k2/3/4 zag ik weer de twee Dominicaans dames die ik aan het begin van de week ook zag. De iets slankere dame met een knap gezicht was er weer, maar de vollere dame was er ook en ik wachtte even tot ze zich omdraaide.
En jezus, die heeft echt een geweldige Latina-reet. Misschien net geen Kayla, een level lager, maar errrrug lekker. Ik bedoel de wat meer gezette dame met een wat minder knappe gezicht t.o.v. haar buurvrouw, en krullend donkergeblondeerd haar. Nog even op het forum gezocht, maar geen recencie/thread volgens mij. Iemand moet toch wel weten wie ik bedoel? Je kunt haar absoluut niet missen.
Ik heb dat dus ook wel eens af en toe.. Dat ik ze gewoon ff niet herken 🤣
Heel ongemakkelijk inderdaad.
 
Wel was er een nieuwe dame : Dominicaanse Caroline zit in de eerste kamer : recensie volgt .
Caroline/carolina sinds kort op 75p k1 heeft jarenlang gewerkt in de 11/25p (stenen passage).
Ik heb haar daar toen best vaak gewipt.
Dus ze beviel me goed.
Kan me niet alles meer herinneren uit mijn "latina tijd".
Dikke tieten, beffen, pzc misschien ook.
Ik heb bij haar 2x een rubber gescheurd in haar pussy bij verschillende bezoeken. :oops:
Dat weet ik nog wel heel erg zeker.

Een paar oude recensies van haar: https://web.archive.org/web/20160710094218/http://www.hookers.nl/showthread.php?t=297183
 
Laatst bewerkt:
Om de week wordt er wel om Sonja gevraagd. Weet niet of het niet duidelijk genoeg staat in haar thread, maar ze heeft een telefoonnummer die ze deelt. De volgende keer gewoon vragen misschien en direct met haar in contact komen?
 
@hellraiser666 oftewel Sherlock : goed gevonden deze mooie recensies . Plaats jij het linkje in haar topic dan ?
Zo te lezen is haar service nu nog steeds net zo goed. Zie mijn ervaring :

 
Laatst bewerkt:
@hellraiser666 oftewel Sherlock : goed gevonden deze mooie recensies . Plaats jij het linkje in haar topic dan ?
Zo te lezen is haar service nu nog steeds net zo goed. Zie mijn ervaring :


Ha, weet iemand welke dames in de double- of geleenstraat aan rimmen doen? Merci!
 
Ik geef je geen garantie dat ze jouw poepertje likken : Vraag maar eens aan ze als je binnen bent . Aan de deur is de kans op nee aanwezig .....

Amanda op 8a1
Ana op 73
Dora op 79
Lorena k13 in de Stenenpassage

Asha 96k3 in de Geleen

@Pierre8796 Als je zelf wilt Baffen dan zijn er genoeg om schoon te likken.👅
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan