Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag, vanmiddag op de Geleenstraat geweest, denk pand 23, bij de Italiaans Bulgaarse, was meer dan goed, ben ik haar naam even kwijt...mooie donkere langbenige exotische schoonheid, lang vallend donker haar, enkele tatoeages.
Werkt dinsdags tot zondags vertelde ze nog. Mocht iemand naam voor me hebben zal ik nog een recensie schrijven.
In elk geval ziet ze me komend weekend weer, dat is 100%.
 
Ja, dat in ieder geval.
Een Monica van Geleenstraat 23 k4 ken ik niet, wel een dame die in de Hunsestraat 51 k6 stond maar die heb ik al lange tijd niet gezien.
 
Ja, dat in ieder geval.
Een Monica van Geleenstraat 23 k4 ken ik niet, wel een dame die in de Hunsestraat 51 k6 stond maar die heb ik al lange tijd niet gezien.
Volgens mij is dat dezelfde Monica. Ze heeft lang op 51k6 gestaan en als laatste op 23k4. Lange Roemeense dame met halflang bruin haar en een ze had een piercing door haar bovenlip.
 
Ik ken drie Monica's die in het grote hoekpand gewerkt hebben.

-De korte blonde Bulgaarse Monika, normaal postuur, siliconen, die in 2011 op Geleenstraat 23 k4 is begonnen en daarna altijd op Hunsestraat 51 k6 heeft gestaan. Lange tijd niet meer gezien.
Deze bedoelt Paulus.

-De lange, slanke brunette Roemeense Monica, lippiercing, die in 2013 op Hunsestraat 51 k2 is begonnen en daarna altijd op Geleenstraat 23 k4 heeft gestaan.
Vaak langdurig afwezig. Ook lange tijd niet meer gezien.
Deze bedoelt drben.

-Begin 2022 heeft eventjes een nieuwe lange blonde Roemeense Monica, normaal postuur, siliconen, op Geleenstraat 23 k4 gestaan.
Deze bedoelt misschien Rainyday
 
Laatst bewerkt:
Al vaker gesteld aan de vele vragers.
Probeer zoveel mogelijk informatie te geven om verwarring en vervolgvragen te voorkomen: Naam, adres, nationaliteit en uiterlijke beschrijving.
 
Van de Monica op 49k4 heb ik op 'H" een jaar of 6 geleden een topic gemaakt . Bij mijn weten alleen op dit adres beschikbaar geweest .
Ze "zei" Italiaans te zijn en spreekt ook Duits.
"Veel" mogelijk bij deze leuke meid.
Ze is er volgens mij 's morgens vanaf een uur of 11 ....

Voor dat ze naar de Hunse kwam werkte ze in Eindhoven en was daar ook de afgelopen jaren af en toe "tussendoor" aan het werk.

Hier onder haar adv. van sexjobs


Ik zal een topic starten , wellicht dat er dan wat meer recensies komen : dame is "veel gevraagd "
 
Laatst bewerkt:
-De lange, slanke brunette Roemeense Monica, lippiercing, die in 2013 op Hunsestraat 51 k2 is begonnen en daarna altijd op Geleenstraat 23 k4 heeft gestaan.
Vaak langdurig afwezig. Ook lange tijd niet meer gezien.
Deze bedoelt drben.
Deze Monica bedoel ik ermee, zij is bevriend met Giannina en nog 1 dame die al verhuisd is naar Amsterdam
 
Ik zag eergisteren in de avond twee dames in de Doublet die mij aandacht hadden, iemand ervaring met deze twee dames?

Doublet 18 k2 een dame met een jong schattig gezicht maar met een wat voller lichaam. Zat naast de 100 euro vragende Coco, maar wel vaak achterin met de andere dames te kletsen. Ik twijfel omdat ze niet vaak bezet is.

Op 24k2 een hele slanke blonde dame. Zij staat wel vaker aan het raam contact te maken.
 
Ik zag eergisteren in de avond twee dames in de Doublet die mij aandacht hadden, iemand ervaring met deze twee dames?

Doublet 18 k2 een dame met een jong schattig gezicht maar met een wat voller lichaam. Zat naast de 100 euro vragende Coco, maar wel vaak achterin met de andere dames te kletsen. Ik twijfel omdat ze niet vaak bezet is.

Op 24k2 een hele slanke blonde dame. Zij staat wel vaker aan het raam contact te maken.
Zwart haar en korte dame? Die is Roemeens en heeft een verschrikkelijke service.
 
Zwart haar en korte dame? Die is Roemeens en heeft een verschrikkelijke service.
Een vraag voor de kenners, ik lees vaak dat de Roemeense dames een "slechte" service verlenen.
Nou heb niet veel ervaring met de Roemeense dames in de Doublet. Alleen Andra en Ruby beide op kamer 4.
Wie kan mij een leuke Roemeense aanbevelen, die wel een goede geile service verleent.
 
Een vraag voor de kenners, ik lees vaak dat de Roemeense dames een "slechte" service verlenen.
Nou heb niet veel ervaring met de Roemeense dames in de Doublet. Alleen Andra en Ruby beide op kamer 4.
Wie kan mij een leuke Roemeense aanbevelen, die wel een goede geile service verleent.
Ik kan je Lori naast Andra links adviseren of Ruby inderdaad die is echt heel aardig en goeie service of Irina die is ook heel goed begint ook vroeg
 
Laatst bewerkt:
Een vraag voor de kenners, ik lees vaak dat de Roemeense dames een "slechte" service verlenen.
Nou heb niet veel ervaring met de Roemeense dames in de Doublet. Alleen Andra en Ruby beide op kamer 4.
Wie kan mij een leuke Roemeense aanbevelen, die wel een goede geile service verleent.
Doub weet ik er geen, daar kom ik wanneer ik trek heb in een LAtina.

Op de Geleen heb ik met dit snoepje een leuke tijd gehad, wanneer je into Lolita's bent :)

 
Ik kan je Lori naast Andra links adviseren of Ruby inderdaad die is echt heel aardig en goeie service of Irina die is ook heel goed begint ook vroeg
Lori is absoluut mijn type niet, ik vind dat ze geen uitstraling heeft, ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat ik opgewonden wordt van haar.
Ruby twijfel ik nog een beetje over, ik zag haar laatst staan, maar ik vond dat ze in die paar jaar dat ze er staat best wel een oud en hard gezicht heeft gekregen, en ook vind ik haar voor het lekkere iets te mager. Ik ben een aantal jaren geleden bij haar geweest, en ze is best wel aardig, enige dat ik me verder van haar kan herinneren was, dat een van de eerste dingen die ze zei was, dat ik niet aan haar haar mocht komen.
 
Een vraag voor de kenners, ik lees vaak dat de Roemeense dames een "slechte" service verlenen.
Nou heb niet veel ervaring met de Roemeense dames in de Doublet. Alleen Andra en Ruby beide op kamer 4.
Wie kan mij een leuke Roemeense aanbevelen, die wel een goede geile service verleent.

Jennifer, blond, beetje mollig en grote borsten. Erg leuke dame binnen ook, pijpt heerlijk zonder condoom.
Wel heel erg op geld uit en op extra's.
 
Jennifer, blond, beetje mollig en grote borsten. Erg leuke dame binnen ook, pijpt heerlijk zonder condoom.
Wel heel erg op geld uit en op extra's.
Is zij ook werkzaam op de Doublet?
Ze komt mij wel enigszins bekend voor.
 
Er was trouwens een tijdje geleden een dame die in de kamer met barkrukken stond naast al die Roemeense dames.
Dame had zwart steil haar en een heerlijke dikke reet. Haar naam was iets van Andra, Andrea, zoiets?
 
Terug
Bovenaan Onderaan