Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zag vorige week op nr 12 een dame, bulgaars ofzo, niet moeders mooiste, wel dikke tieten, ze gaf een andere wandelbroeder een prijsopgave van 50.
Keek niet vrolijk en droeg een doorzichtig licht roze setje, gevulde billen.
In het voorbij lopen heb ik hard gelachen.
 
Ik vertrouw die dames niet bij 12, ik heb het idee dat de service slecht is en de kans groot is op afwerkseks. Die Beatrice en een andere dame met dikke billen en een beetje donkere huidskleur met vaak een zwarte bikini hebben beiden een grote neus 👃. Ik zou die dames bij 12 gewoon vermijden.
Iemand enig idee hoe die dame heet met zwarte bikini, grote neus, dikke tieten en dikke billen? Staat meestal helemaal rechts bij nummer 12
 
Dat is mijn vermoeden ook van die hele kliek op nummer 12. snelle afwerk sex. En ze hebben allemaal ondanks dat ze "knap" zijn iets onguurs over zich heen. Op 10 wat bij 12 hoort staat ook Eva een curvy dame, gisteren met een felle gele string en zwart topje. Als je daar binnen komt en wat meer betaald dan rekken ze tijd met praten over koetjes en kalfjes om niet te neuken en dan plotseling staan ze op (zie mijn recensie ) en gaat ze een beetje dansend naar de wastafel terwijl ik nog lekker mezelf af leg te rukken. :)
 
Beste wandelbroeders

Ik had al het gevoel dat iedereen benieuwd ging zijn hoe de dame was met de opgespoten lippen en grote borsten op k12 dus had haar speciaal voor jullie getest.


Succes !
 
Die dame met zwarte string op nr12 die heel kort is maar wel een grote kont en grote hangtieten heeft heb ik geprobeerd. Idd een gypsy face en grote neus.
Tmm, niet naar binnen gaan, zie ook mijn recensie een tijdje terug.
 
Die dame met zwarte string op nr12 die heel kort is maar wel een grote kont en grote hangtieten heeft heb ik geprobeerd. Idd een gypsy face en grote neus.
Tmm, niet naar binnen gaan, zie ook mijn recensie een tijdje terug.
Die heb ik ook gezien afgelopen woensdag, ze is inderdaad heel klein, met een echt zigeuner gezicht, maar ze had wel een paar flinke tieten zo te zien. Het verbaasde mij dat ze best nog wel belangstelling had, het waren overigens wel allemaal mannen met een Turks of Midden Oosters uiterlijk.
 
Die heb ik ook gezien afgelopen woensdag, ze is inderdaad heel klein, met een echt zigeuner gezicht, maar ze had wel een paar flinke tieten zo te zien. Het verbaasde mij dat ze best nog wel belangstelling had, het waren overigens wel allemaal mannen met een Turks of Midden Oosters uiterlijk.
Ik snap het wel, want ik hou ook van kort, chubby, flink wat vlees/vet op de juiste plek (zie foto als voorbeeld). Haar borsten vallen overigens tegen als je daarvoor naar binnen gaat, ze hangen enorm. Maar bovenbenen, heupen en kont zijn heerlijk dik. Ik heb het wel met zulke vrouwen, die kan je heerlijk domineren en dierlijke seks mee hebben. En dat is ook waarvoor ik wandel. En voor deze dame is het jammer dat haar service zo ruk is, want ze heeft het lichaam om heel, heel veel klanten aan zich te binden. Maar ze is zo koud als wat, doet niets extra's en zelfs bij het neuken houdt ze haar hand ervoor.
Als zij een beetje een ok service zou hebben en vriendelijk zou zijn zouden er veel meer mannen naar binnen gaat, maar iedereen die haar 1x heeft gehad komt niet meer terug denk ik. Zonde.

resize

resize
 
Ik snap het wel, want ik hou ook van kort, chubby, flink wat vlees/vet op de juiste plek (zie foto als voorbeeld). Haar borsten vallen overigens tegen als je daarvoor naar binnen gaat, ze hangen enorm. Maar bovenbenen, heupen en kont zijn heerlijk dik. Ik heb het wel met zulke vrouwen, die kan je heerlijk domineren en dierlijke seks mee hebben. En dat is ook waarvoor ik wandel. En voor deze dame is het jammer dat haar service zo ruk is, want ze heeft het lichaam om heel, heel veel klanten aan zich te binden. Maar ze is zo koud als wat, doet niets extra's en zelfs bij het neuken houdt ze haar hand ervoor.
Als zij een beetje een ok service zou hebben en vriendelijk zou zijn zouden er veel meer mannen naar binnen gaat, maar iedereen die haar 1x heeft gehad komt niet meer terug denk ik. Zonde.

resize

resize
Dus de zigeunerin is duidelijk een TMM. Overigens heb ik het zelfde wat andere wandelaars zeggen over de panden 10 en 12, het ziet er inderdaad een beetje verdacht uit, en de kans dat je een snelle afwerk wip is volgens mij mega groot, het zelfde heb ik ook een beetje bij 18.

Die kont kan je beter als bijzet tafeltje gebruiken, daar kan je een biertje op zetten of een schemerlamp. Een beetje te veel van het goede, maar ja..... ieder zijn smaak.
 
Laatst bewerkt:
. Maar ze is zo koud als wat, doet niets extra's en zelfs bij het neuken houdt ze haar hand ervoor.
ow jee handje ervoor dan ga ik zeker niet naar binnen bij die TMM ik heb een hekel eraan als ze dat doen in het verleden was ik in Alkmaar bij een klein blondje deed ook haar hand er tussen nooit meer bij haar geweest is echt irritant qua lichaam hetzelfde als de kleine blonde Anna
 
inderdaad broeder @AmsterdamTheCity je hebt gelijk ze kijken je ook zo lelijk aan als je voorbij loopt een lachje kan er niet vanaf zijn TMM
Ja precies, ik kijk ze gewoon vies terug. Maar die dames bij 12 ontvangen volgens mij geen donkergekleurde jonge mannen, meer mannen met Midden-Oosterse uiterlijk. Lijken mij ook domme wijven die geen inhoud hebben, ik irriteer mij aan hun diva gedrag. Ze stellen niks voor joh.

Theresa vertelde tegen mij een keer dat veel Roemeense dames op Marokkanen vallen, dat is wat zij vaak kreeg te horen. Maar of dat zo is weet ik niet.
 
Theresa vertelde tegen mij een keer dat veel Roemeense dames op Marokkanen vallen, dat is wat zij vaak kreeg te horen. Maar of dat zo is weet ik niet.
Ik kan mij dat niet voorstellen, Roemenie is jaren lang bezet geweest door het Ottomaanse rijk, de meeste Roemenen hebben een hekel aan alles wat islamitisch is, net als de meeste balkanlanden,
 
Net langsgeweest.

Joanna was er.
De tmm in zwarte bikini op k12 was er, uiteraard weer in zwarte bikini. Wel 2-3 mannen die bij haar naar binnen gingen en ik zag de teleurstelling op hun gezichten na afloop, haha.
De twee Turkse (?) zusjes aan het begin van de straat waren er beide.
Jessica was er. Wilde in eerste instantie voor Jessica gaan, maar heb te lang getreuzeld. Op een gegeven moment was ze niet aanwezig en even later zag ik haar de straat uitlopen. In haar veel te strakke spijkerbroek waarin haar reet leek te ontploffen, man man man. Erg jammer.

Dacht nog even; zal ik mijn principes opzij schuiven en Joanna of de tmm op k12 toch maar proberen, toch maar niet gedaan. Joanna weigerde weer 2x iemand overigens, ik blijf haar een vreselijke bitch vinden.

Maar ik was zo geil dat ik wel bij iemand naar binnen moest. Mijn principe om simpelweg naar huis te gaan als er niks is waar ik met een goed gevoel naar binnen kan heb ik maar opzij geschoven en bij een dame naar binnen gegaan die zei dat ze half Arabisch was en normaal gesproken op de Geleen staat. Op zich leuk koppie en ze zag er voluptueus uit, maar toen de kleren uitgingen viel het tegen. Het pijpwerk was ook zo mechanisch en haar lichaam ook zo onaantrekkelijk dat het niet ging. Ze probeerde nog een handjob, maar als het bij mij tegenzit zit het ook echt tegen. Voortaan ga ik echt naar huis als er niks is, want als ik niet 100% tevreden ben gaat het ook echt niet (hoe geil ik ook ben). Dus nog steeds volle ballen; morgen maar nogmaals proberen.
 
Net langsgeweest.

Joanna was er.
De tmm in zwarte bikini op k12 was er, uiteraard weer in zwarte bikini. Wel 2-3 mannen die bij haar naar binnen gingen en ik zag de teleurstelling op hun gezichten na afloop, haha.
De twee Turkse (?) zusjes aan het begin van de straat waren er beide.
Jessica was er. Wilde in eerste instantie voor Jessica gaan, maar heb te lang getreuzeld. Op een gegeven moment was ze niet aanwezig en even later zag ik haar de straat uitlopen. In haar veel te strakke spijkerbroek waarin haar reet leek te ontploffen, man man man. Erg jammer.

Dacht nog even; zal ik mijn principes opzij schuiven en Joanna of de tmm op k12 toch maar proberen, toch maar niet gedaan. Joanna weigerde weer 2x iemand overigens, ik blijf haar een vreselijke bitch vinden.

Maar ik was zo geil dat ik wel bij iemand naar binnen moest. Mijn principe om simpelweg naar huis te gaan als er niks is waar ik met een goed gevoel naar binnen kan heb ik maar opzij geschoven en bij een dame naar binnen gegaan die zei dat ze half Arabisch was en normaal gesproken op de Geleen staat. Op zich leuk koppie en ze zag er voluptueus uit, maar toen de kleren uitgingen viel het tegen. Het pijpwerk was ook zo mechanisch en haar lichaam ook zo onaantrekkelijk dat het niet ging. Ze probeerde nog een handjob, maar als het bij mij tegenzit zit het ook echt tegen. Voortaan ga ik echt naar huis als er niks is, want als ik niet 100% tevreden ben gaat het ook echt niet (hoe geil ik ook ben). Dus nog steeds volle ballen; morgen maar nogmaals proberen.
welke kamer zaten die zusjes broeder @Eagle99 ??
 
Net langsgeweest.

Joanna was er.
De tmm in zwarte bikini op k12 was er, uiteraard weer in zwarte bikini. Wel 2-3 mannen die bij haar naar binnen gingen en ik zag de teleurstelling op hun gezichten na afloop, haha.
De twee Turkse (?) zusjes aan het begin van de straat waren er beide.
Jessica was er. Wilde in eerste instantie voor Jessica gaan, maar heb te lang getreuzeld. Op een gegeven moment was ze niet aanwezig en even later zag ik haar de straat uitlopen. In haar veel te strakke spijkerbroek waarin haar reet leek te ontploffen, man man man. Erg jammer.

Dacht nog even; zal ik mijn principes opzij schuiven en Joanna of de tmm op k12 toch maar proberen, toch maar niet gedaan. Joanna weigerde weer 2x iemand overigens, ik blijf haar een vreselijke bitch vinden.

Maar ik was zo geil dat ik wel bij iemand naar binnen moest. Mijn principe om simpelweg naar huis te gaan als er niks is waar ik met een goed gevoel naar binnen kan heb ik maar opzij geschoven en bij een dame naar binnen gegaan die zei dat ze half Arabisch was en normaal gesproken op de Geleen staat. Op zich leuk koppie en ze zag er voluptueus uit, maar toen de kleren uitgingen viel het tegen. Het pijpwerk was ook zo mechanisch en haar lichaam ook zo onaantrekkelijk dat het niet ging. Ze probeerde nog een handjob, maar als het bij mij tegenzit zit het ook echt tegen. Voortaan ga ik echt naar huis als er niks is, want als ik niet 100% tevreden ben gaat het ook echt niet (hoe geil ik ook ben). Dus nog steeds volle ballen; morgen maar nogmaals proberen.
Misschien een idee om zelf eens wat recensies te gaan schrijven, je reageert wel overal op, maar ik zie dat je nauwelijks of zelf geen recensies hebt geschreven. Maar je gaat wel iedere keer op dames af, waar andere een positieve recensie over hebben geschreven.
 
Laatst bewerkt:
Misschien een idee om zelf eens wat recensies te gaan schrijven, je reageert wel overal op, maar ik zie dat je nauwelijks of zelf geen recensies hebt geschreven. Maar je gaat wel iedere keer op dames af, waar andere een positieve recensie over hebben geschreven.
Ik schrijf geen recensies meer en heb daar mijn reden voor, als je mijn posthistorie bekijkt zul je zien waarom.
En 9 vd 10x bezoek ik dezelfde dame, dus heel veel zin heeft het ook niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan