Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wanneer wordt die tandeloze indo junkie eens de straten ontzegd... Stond vandaag ook weer iedereen uit te schelden en te bedreigen. Lijkt me toch dat de kamerverhuurders en de dames hier ook baat bij hebben.
Rustaaagh, beetje normaal tegen junkie oma, ze noemt me liefkozend K*nker Chinees, moet een keer een ringtone opnemen, voor als ze er niet meer is 🤣😅
 
Overigens heet zij Anita. Eigenlijk is het gewoon zielig, behalve wat schelden of om een eurootje vragen heb je er als je haar negeert weinig last van. Het geef ons wandelaars wel een reden om het imago van de Doublet als het afvoerputje van de wandelstraten te bevestigen en een reden om te rechtvaardigen dat de Doublet never een € 50,00 straat zou kunnen worden of soms al is.
 
Ben op de bonnefooi naar Den Haag gereden en had mazzel.
Ebru was er. Prima bezoek. Dit keer geen olie massage maar ik moest meteen met mijn tong aan de gang. Reactie was echt of anders in ieder geval verdomde goed gespeeld. Neuken in doggy, plat doggy en missio. In deze laatste positie klampte ze zich plotseling heftig aan me vast en zette haar tanden in mijn borst. De beetafdruk staat nog steeds in. Herhaling zit er zonder twijfel in.
 
Denk niet dat die Turk een vergunning heeft. Soort van gedoogbeleid
Wat een irritante vent is dat, staat ook altijd met zijn kar bij Ebru zijn raam, en iedereen houd hij in de gaten, en met zijn onfrisse kop, zit hij verlekkerd naar de jonge meisjes die zijn kleindochter hadden kunnen zijn op pand 10 en 12 te kijken, Het zal mij niks verbazen dat die man een pedofiel is. Wat een vieze vent is dat. Ik snap ook niet dat hij getolereerd wordt door de uitbaters.
 
Terug
Bovenaan Onderaan