Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik ben benieuwd of er nog brazilaanse dames zitten in de doubletstraat..
jaren gelegen monica bezocht, werkt zij nog steeds in de doublet??
Is dat die nogal bleke, volle dame met halflang sluik haar? Die is er nog.
Ook nog een andere, langere en slankere dame van wie ik de naam vergeten ben, braziliaans vlaggetje achter het raam, nr 6 of 8.
 
ik ben benieuwd of er nog brazilaanse dames zitten in de doubletstraat..
jaren gelegen monica bezocht, werkt zij nog steeds in de doublet??
Monica zit er zeker nog. Verder nog inderdaad de dame met Braziliaanse vlaggetje, kan zijn dat ik me vergis maar hete ze niet Amanda of zo. En er is ook nog Laura bij de ingang van de stenen passage.
 
Hey @Paulus2 aangezien jij zoveel weet over t geleen en wel een vertrouwbare bron bent. Weet jij misschien iets over maya die aantal jaar geleden in t geleen werkte. Is wss verkast maar heb helemaal niks over haar gehoord
 
Op 45 hebben gelijktijdig twee Maya's gewerkt, waaronder Alice, die zich voorheen Maya noemde en nog een andere Maya die ook in Antwerpen heeft gewerkt, maar al jaren weg is uit Den Haag.
 
Deze Maya is na Den Haag nog even in Antwerpen geweest(daar had ze een andere naam) maar na enkele maanden plots vertrokken. Geen idee of ze gestopt is of elders werkzaam is. Leuke meid, hoop haar ooit nog eens terug te zien.
 
Vroeg in de middag liep ik de hunsepassage in en de deur van de eerste kamer rechts (K13) ging opeens open en daar kwam me toch een mooie jonge meid tevoorschijn met een flink billenpartij. Ik liep even achter haar aan tot ze een andere deur inliep. Ik weet haar naam nog want die luidt Bella. Ik weet dat ze in Antwerpen heeft gewerkt maar ook een tijd in de doubletstraat op nummer 12 en ook heel even op nummer 79. Het viel mij op dat ze best veel klanten trok maar die stonden ook zo weer buiten.

Kan/wil iemand iets zeggen over haar dienstverlening want 50€ betalen voor slechte sex en zo weer buiten staan dat zie ik niet zo zitten? Bvd
 
Dat was even balen zeg dat seks niet meer mogelijk is met Cindy toen ik haar aan het raam zag op 74 k3. Want was wel mogelijk toen ik haar voor het eerst bezocht in het zelfde jaar dat ze stopte.
 
Vroeg in de middag liep ik de hunsepassage in en de deur van de eerste kamer rechts (K13) ging opeens open en daar kwam me toch een mooie jonge meid tevoorschijn met een flink billenpartij. Ik liep even achter haar aan tot ze een andere deur inliep. Ik weet haar naam nog want die luidt Bella. Ik weet dat ze in Antwerpen heeft gewerkt maar ook een tijd in de doubletstraat op nummer 12 en ook heel even op nummer 79. Het viel mij op dat ze best veel klanten trok maar die stonden ook zo weer buiten.

Kan/wil iemand iets zeggen over haar dienstverlening want 50€ betalen voor slechte sex en zo weer buiten staan dat zie ik niet zo zitten? Bvd
Blonde dame toch?
Volgens mij heb ik hier toen bij staan twijfelen, en vervolgens een paar deuren verder naar Angie gegaan. Was een lekker ding en idd vielen haar billen op, maar iets liet mij heel erg twijfelen..
Dat had ik dus goed?
 
Terug
Bovenaan Onderaan