Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag rondje passage onder lunchtijd; op 11/25 K03 stond een donkere dame met bordje Joyce massage die ik daar niet eerder heb gezien.
Deze dame is al langer actief in de stenen passage, ik heb haar al divers keren gezien, ze is niet de jongste meer, zeker veertig plus, Ik dacht dat haar naam Sofia is.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen Heren wandelaars,

Gisterenavond bij toeval de Doublet aangedaan en een paar rondjes gelopen met deze kou. De bezetting was matig maar ook met wandelaars rond 2200 uur maar wat ik me afvroeg weet iemand wie de dame is op doub 10,k4 in ieder geval daar staat ze vaak, Roemeens, klein buikje, zwart/bruin haar opgestoken en met een zwarte bikini. Als ik voorbij loop lacht ze vaak maar vind de dienstverlening van deze dames altijd minder en het pand ernaast op 10 staat/stond een Roemeense dame in bodystocking met aardige rondingen (vooral dikke billen) en een beetje bleekjes. Iemand een idee wie dit zijn of hoe hun dienstverlening is? alvast bedankt.

TOM HOOKER
 
Goedemorgen Heren wandelaars,

Gisterenavond bij toeval de Doublet aangedaan en een paar rondjes gelopen met deze kou. De bezetting was matig maar ook met wandelaars rond 2200 uur maar wat ik me afvroeg weet iemand wie de dame is op doub 10,k4 in ieder geval daar staat ze vaak, Roemeens, klein buikje, zwart/bruin haar opgestoken en met een zwarte bikini. Als ik voorbij loop lacht ze vaak maar vind de dienstverlening van deze dames altijd minder en het pand ernaast op 10 staat/stond een Roemeense dame in bodystocking met aardige rondingen (vooral dikke billen) en een beetje bleekjes. Iemand een idee wie dit zijn of hoe hun dienstverlening is? alvast bedankt.

TOM HOOKER
Bij mijn gaan de alarmbellen rinkelen, net als doub 12 staat de doub 10 niet bekend om de goede dienstverleners,
De meeste Roemeense meiden die daar staan kan je mijn inziens beter mijden.
 
Op kamer 11 nr 75a in de Doub zit al jaren een dame, weet iemand hoe zij heet en of er een draadje is? Kamer naast het halletje boven. Blond, ziet er Russian uit en staat er al heel wat jaren. Mooie verschijning.
 
Goedemorgen Heren wandelaars,

Gisterenavond bij toeval de Doublet aangedaan en een paar rondjes gelopen met deze kou. De bezetting was matig maar ook met wandelaars rond 2200 uur maar wat ik me afvroeg weet iemand wie de dame is op doub 10,k4 in ieder geval daar staat ze vaak, Roemeens, klein buikje, zwart/bruin haar opgestoken en met een zwarte bikini. Als ik voorbij loop lacht ze vaak maar vind de dienstverlening van deze dames altijd minder en het pand ernaast op 10 staat/stond een Roemeense dame in bodystocking met aardige rondingen (vooral dikke billen) en een beetje bleekjes. Iemand een idee wie dit zijn of hoe hun dienstverlening is? alvast bedankt.

TOM HOOKER
10k4, die met vrij dikke billen, die altijd met haar kont half naar het raam gedraaid staat?
Dat zou Elena kunnen zijn.
Normale sex, geen super speciale dingen of extra's, wel een lekker lichaam, met name kont/billen en leuk koppie.
Wordt soms geschreven dat het allemaal waardeloos zou zijn op nr 10 en 12, maar zo heb ik het niet ervaren.
Blijft toch een combi van smaak, eigen verwachting en de klik.
 
10k4, die met vrij dikke billen, die altijd met haar kont half naar het raam gedraaid staat?
Dat zou Elena kunnen zijn.
Normale sex, geen super speciale dingen of extra's, wel een lekker lichaam, met name kont/billen en leuk koppie.
Wordt soms geschreven dat het allemaal waardeloos zou zijn op nr 10 en 12, maar zo heb ik het niet ervaren.
Blijft toch een combi van smaak, eigen verwachting en de klik.
Als het Elena is, is het een TMM,
Er staan wat recensies van haar beschreven, even zoeken, maar die waren ronduit slecht.
 
10k4, die met vrij dikke billen, die altijd met haar kont half naar het raam gedraaid staat?
Dat zou Elena kunnen zijn.
Normale sex, geen super speciale dingen of extra's, wel een lekker lichaam, met name kont/billen en leuk koppie.
Wordt soms geschreven dat het allemaal waardeloos zou zijn op nr 10 en 12, maar zo heb ik het niet ervaren.
Blijft toch een combi van smaak, eigen verwachting en de klik.
Probleem is dat ze haar genotsgleufje nooit wast nadat ze klaar is. En gelijk weer met der billen voor het raam staat.
 
daar ben ik het helaas niet helemaal mee eens broeder @hansgelderland op vrijdag & zaterdag avond na 18:00 is er meestal een goede bezetting en is het toch best druk in de doubie
Dan hoop ik dat je gelijk hebt. Al de keren dat ik in de Doublet ben geweest was het niet veel soeps. Vandaar mijn conclusie dat het daar nooit wat kan zijn en vind ik het de moeite ook niet meer waard om de gok te wagen en er naar toe te gaan. Als je in Den Haag woont is het natuurlijk gemakkelijker om de andere dag nog eens terug te gaan, maar dat is voor mij geen optie.
De enige raambuurt die je als 'buitenstaander' zonder risico op een teleurstelling kunt bezoeken is het SKW in Antwerpen. Daar is het altijd prijs.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan