Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In Amsterdam zit op de Ruysdaelkade 125 lks vandaag ook een meesteres Jessica (twee ss-en).
Twee SS-ers!? Dat is pas een SM ervaring!
 
Lijkt wel alsof we weer in de Corona crisis zijn wat betreft bezetting in de Doubletstraat. Heb het dit jaar nog niet zo uitgestorven gezien sinds de Corona crisis. Komt natuurlijk ook door de ramadan. Volgende week Suikerfeest dan weer volop drukte met wandelaars en dames. Het heeft natuurlijk te maken met vraag en aanbod
 
Lijkt wel alsof we weer in de Corona crisis zijn wat betreft bezetting in de Doubletstraat. Heb het dit jaar nog niet zo uitgestorven gezien sinds de Corona crisis. Komt natuurlijk ook door de ramadan. Volgende week Suikerfeest dan weer volop drukte met wandelaars en dames. Het heeft natuurlijk te maken met vraag en aanbod
Over 3 dagen is het Pasen in Roemenie. Dus de meeste dames zijn terug naar hun thuisland.
 
zie het maar als een soort van ontwikkelingswerk, van onze centjes worden hele dorpen aangelegd in gypsieland
Dat betekent dat ze zich weer verder kunnen voortplanten en dat er achter de rollende band nieuwe import roemeentjes verwekt kunnen worden. Zodat de volgende generaties ook hun centjes kunnen inleveren in die mooie rode straten.
 
Neeeeeee 🤦‍♂️🤦‍♂️@ado andere kant baal ik andere kant ook weer niet. Anders was ik naar sonja geweest en was ik wendy misgelopen. In den haag heb je teminste nog keuze stress haha. Sonja camelia claudia wendy joanna. Alleen met sonja en camelia ben ik nog niet bekend mee dat komt goed. Ik zal voor sonja dan is snel in de avond is langs gaan. Al moet ik zeggen dat ik eerst toch nog eerder naar wendy ga. Vermaak me meer in den haag dan ik alkmaar of adam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan