Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Binnenkort wil ik een uitstapje maken naar de Doubletstraat. Voorkeur voor Oost-Europees, liefst met een paar goede 'bloemkolen'. Ik las wat over Vicky, Diana en Denice, of zijn er andere aanbevelingen?
-
Ik weet dat de bezetting nú niet optimaal is, heeft niet zo'n haast, dus tips zijn welkom.
 
Binnenkort wil ik een uitstapje maken naar de Doubletstraat. Voorkeur voor Oost-Europees, liefst met een paar goede 'bloemkolen'. Ik las wat over Vicky, Diana en Denice, of zijn er andere aanbevelingen?
-
Ik weet dat de bezetting nú niet optimaal is, heeft niet zo'n haast, dus tips zijn welkom.
Diana is zeker een aanrader en haar zus Alina ook. Denice is terug naar haar thuisland en komt niet meer terug.
 
Binnenkort wil ik een uitstapje maken naar de Doubletstraat. Voorkeur voor Oost-Europees, liefst met een paar goede 'bloemkolen'. Ik las wat over Vicky, Diana en Denice, of zijn er andere aanbevelingen?
-
Ik weet dat de bezetting nú niet optimaal is, heeft niet zo'n haast, dus tips zijn welkom.
Silvia is ook een aanrader en idd alina en diana zijn toppers
 
Ik had zin in een bimbo en na het lezen van de topic over Wendy in de Geleenstraat besloot ik om in de middag heen te wandelen. Helaas bij aankomst geen bordje gezien en zo te zien hadden anderen ook deze dame niet gezien.

Na een rondje te hebben gelopen en wat te hebben gepraat met Angel (NL), Jeanine en 1 dame bij 53 K4 die haar naam niet wilde geven en Bianca gezien besloten om na een korte gesprek 30 minuten te proberen met Bianca. Verdere review bij Bianca topic.

Helaas teleurstelling voor vandaag, weinig toppers zo te zien :( en geen andere bimbo-achtigen die ik nog niet had uitgeprobeerd of gezien op de Geleenstraat.
 
Ik had zin in een bimbo en na het lezen van de topic over Wendy in de Geleenstraat besloot ik om in de middag heen te wandelen. Helaas bij aankomst geen bordje gezien en zo te zien hadden anderen ook deze dame niet gezien.

Na een rondje te hebben gelopen en wat te hebben gepraat met Angel (NL), Jeanine en 1 dame bij 53 K4 die haar naam niet wilde geven en Bianca gezien besloten om na een korte gesprek 30 minuten te proberen met Bianca. Verdere review bij Bianca topic.

Helaas teleurstelling voor vandaag, weinig toppers zo te zien :( en geen andere bimbo-achtigen die ik nog niet had uitgeprobeerd of gezien op de Geleenstraat.
Ik zag vanmiddag in de oude kennissteeg in Amsterdam vanmiddag wel wat Bimbos zitten.
 
Ik logeer vanavond bij een vriend in Den Hag, is het de moeite waard om 's ochtends naar Doublet of Galenstraat te gaan, ik moet om 11 uur vertrekken en om 12 uur in Rotterdam zijn. Suggesties worden op prijs gesteld. Bedankt
 
Ruby, Andra, Anna waren allemaal afwezig trieste boel zeg gelukkig waren wel Irina en haar zusje Emma bij 5K1 en 5K2 aanwezig en was Lorie bij 4K2 ook wel aanwezig en zag ik dat waarschijnlijk Ariana stiekem in de kamer van Ruby nu staat bij 4K4 een redelijk goede bezetting, In het midden met een rood setje zag ik Roxanne staan en ook Coco van 100 euro voor half uurtje was aanwezig had het alleen niet zo heel druk
 
Eigenlijk nog nooit naar Amsterdam geweest vanwege de toeristendrukte en relatief hoge afwerkdruk rumoer dat ik heb gelezen?

Zou het wel een keertje op zich proberen.
Toeristendrukte/afwerkdruk geldt voor de Wallen, in het Singelgebied is het rustiger, Ruysdaelkade ook.
Let wel dat die plekken een stuk minder discreet zijn dan de Haagse straten. Vooral op de Ruysdaelkade loop je te kijk voor de "normale" voorbijgangers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan