Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jaren geleden een date gehad met een Roemeense,wel een mooie jonge slanke griet. Ze spraak gebroken Engels ..ik vroeg haar waar kon je vandaan .. Italië gaf ze als antwoord... Jammer voor haar dat ik Italiaans spreek ..dus ik ga verder op Italiaans ..ze keek of ze het in keulen hoorde donderen...😵‍💫
maar de meeste spreken wel een beetje italiaans. Zowel Roemeens als Italiaans behoren tot de Oostelijke Romaanse talen.
Maar het heeft natuurlijk veel meer status, om te zeggen dat je Italiaans bent dan Roemeens.
 
Ik heb 2x op een vrijdagavond een dame gezien van rond de 30-40 jaar in de doub waar ik benieuwd naar ben. Ze is blond, heeft grote borsten en ze is best wel lang, ze staat op vrijdagen op nummer 7k3 en soms aan de overkant op 12k1. Ze vraagt 50 euro. Iemand enig idee wie dit is?
 
Ik heb 2x op een vrijdagavond een dame gezien van rond de 30-40 jaar in de doub waar ik benieuwd naar ben. Ze is blond, heeft grote borsten en ze is best wel lang, ze staat op vrijdagen op nummer 7k3 en soms aan de overkant op 12k1. Ze vraagt 50 euro. Iemand enig idee wie dit is?
Ook een 10tje omhoog gegaan dus zij vroeg eerst gewoon 40. Service was wel top ben toen 2 keer geweest bij der
 
Ik heb 2x op een vrijdagavond een dame gezien van rond de 30-40 jaar in de doub waar ik benieuwd naar ben. Ze is blond, heeft grote borsten en ze is best wel lang, ze staat op vrijdagen op nummer 7k3 en soms aan de overkant op 12k1. Ze vraagt 50 euro. Iemand enig idee wie dit is?
Je kan toch ook haar naam en de prijs vragen. Dan kan je haar ook beter bekijken. En je kijkt gewoon wat verder. Het verplicht tot niets.
 
Antonia heet ze. Blond, opgespoten lippen en siliconen. Stond voorheen op 12k3
@Fuckerdoub In Den haag algemeen wordt ze vanaf bericht #1255 besproken maar nog nooit een recensie is er over haar geschreven. Wil ook weleens bij der binnen wippen maar iets houd me tegen. Ze is zeer dominant en zie de mannen weer snel naar buiten komen. zegt natuurlijk niks maar druk heeft ze het ook niet. Is een tijdje ertussen uit geweest.

Groet, TOM HOOKER
 
Een Roemeense dame die afgelopen avond bij 22 k2 werkzaam was in Doubletstraat. Zij stond hiervoor in de Geleenstraat, maar zij vraagt ook de jackpot 1 uur bijvoorbeeld € 200,00, ik dacht echt jij vraagt echt te veel voor iemand die hier werkzaam is in de Doubletstraat. Ze heeft wel een lekkere kont en is ook vriendelijk alleen jammer van haar prijzen, ze is ook nieuw in de straat.

En die € 50,00 als instaptarief in de Doubletstraat vind ik ook echt niet passen bij de straat en al die extra's wat je wilt vragen ze er ook veel geld voor, is ook te veel vind ik. Dan vind ik persoonlijk dat je gewoon in de Geleenstraat moet werken.
 
Een Roemeense dame die afgelopen avond bij 22 k2 werkzaam was in Doubletstraat. Zij stond hiervoor in de Geleenstraat, maar zij vraagt ook de jackpot 1 uur bijvoorbeeld € 200,00, ik dacht echt jij vraagt echt te veel voor iemand die hier werkzaam is in de Doubletstraat. Ze heeft wel een lekkere kont en is ook vriendelijk alleen jammer van haar prijzen, ze is ook nieuw in de straat.

En die € 50,00 als instaptarief in de Doubletstraat vind ik ook echt niet passen bij de straat en al die extra's wat je wilt vragen ze er ook veel geld voor, is ook te veel vind ik. Dan vind ik persoonlijk dat je gewoon in de Geleenstraat moet werken.
Volgens mij vragen de meeste meiden € 200,00 voor een uur in de Doublet, zeker die jong zijn en er goed uitzien. Bovendien was het zaterdagavond de drukste avond in de week. Wellicht dat ze op een rustige regenachtige dinsdagavond met wat minder genoegen nemen.
 
Volgens mij vragen de meeste meiden € 200,00 voor een uur in de Doublet, zeker die jong zijn en er goed uitzien. Bovendien was het zaterdagavond de drukste avond in de week. Wellicht dat ze op een rustige regenachtige dinsdagavond met wat minder genoegen nemen.
Ja maar dat vind ik gewoon te veel voor Doubletstraat, en zo goed zien ze er ook weer niet uit.
Zaterdagavond is het zeker druk ja, maar ik kan alleen maar in het weekend. Ik voelde mij gisteravond ook niet echt veilig, bepaalde types die daar dichtbij je staan en de heletijd aankijken, ik had het idee dat ze mij wouden beroven.
 
Ja maar dat vind ik gewoon te veel voor Doubletstraat, en zo goed zien ze er ook weer niet uit.
Zaterdagavond is het zeker druk ja, maar ik kan alleen maar in het weekend. Ik voelde mij gisteravond ook niet echt veilig, bepaalde types die daar dichtbij je staan en de heletijd aankijken, ik had het idee dat ze mij wouden beroven.
Het mooiste zou zijn als er een poort komt (net zoals bij het centraal station) waar je 2 eu ingooid voor entree . Dan blijven die intimiderende drooggeilers weg die daar voor andere redenen komen. 200 lijkt me ook redelijk prijzig voor een uurtje want normaal tarief is 40 voor 15/20 min. Dus je zou denken dat je juist een beetje gegunt zou worden als je langer met zo'n grietje op de kamer blijft. Bij sommige dames is dit ook mogelijk.
 
Ja maar dat vind ik gewoon te veel voor Doubletstraat, en zo goed zien ze er ook weer niet uit.
Zaterdagavond is het zeker druk ja, maar ik kan alleen maar in het weekend. Ik voelde mij gisteravond ook niet echt veilig, bepaalde types die daar dichtbij je staan en de heletijd aankijken, ik had het idee dat ze mij wouden beroven.
Ik begrijp wat je zegt, ik vind het zelf ook een hoop geld voor een derde wereld meisje of een Roemeentje van dubieuze komaf.
Ik ga er nooit heen op vrijdag en zaterdagavond, precies om de reden die jij aangeeft. Nou zal je op de Doublet zelf niet berooft worden, maar er lopen heel wat onfrisse figuren daar rond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan