Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tusse de doub en de geleen straat zijn zat straatjes waar ze je kunne beroven. Zie wel vaker dat soort types daar rondhangen die komen niet voor de dames kan ik garanderen haha
Voor mij een reden, om toch wat vaker overdag te wandelen, meestal in combinatie met een zakelijke afspraak oid. De Doublet trekt s'avonds toch een hoop figuren aan die aan de onderkant van de samenleving leven, vaak zijn dit migranten, dat zijn toch mensen die ik liever mijd.
 
Voor mij een reden, om toch wat vaker overdag te wandelen, meestal in combinatie met een zakelijke afspraak oid. De Doublet trekt s'avonds toch een hoop figuren aan die aan de onderkant van de samenleving leven, vaak zijn dit migranten, dat zijn toch mensen die ik liever mijd.
Ga meestal overdag omdat de dames die ik bezoek tog vroeg beginnen en het rustig is. Maar de avonde zijn wel beter als je wat nieuws wilt proberen.. tog houd die drukte me vaak tegen je bent meer bezig met je zakken in de gaten houden dan focussen op de dames
 
Ga meestal overdag omdat de dames die ik bezoek tog vroeg beginnen en het rustig is. Maar de avonde zijn wel beter als je wat nieuws wilt proberen.. tog houd die drukte me vaak tegen je bent meer bezig met je zakken in de gaten houden dan focussen op de dames
Voordeel van s'avond is dat er over het algemeen wat mooiere en jongere dames staan, Overdag, is de gemiddelde leeftijd van de dames toch wel een jaar of 10 a vijftien hoger. Maar ook dan zijn er als je goed zoekt nog best wel wat pareltjes te vinden. Maar wat mij ook opvalt is dat je over het algemeen een wat betere service krijgt bij de middagploeg dan bij de avondploeg.
 
Voordeel van s'avond is dat er over het algemeen wat mooiere en jongere dames staan, Overdag, is de gemiddelde leeftijd van de dames toch wel een jaar of 10 a vijftien hoger. Maar ook dan zijn er als je goed zoekt nog best wel wat pareltjes te vinden. Maar wat mij ook opvalt is dat je over het algemeen een wat betere service krijgt bij de middagploeg dan bij de avondploeg.
Bij de avond en zeker drukke avonden heb ik ook het idee dat ze je sneller weg willen hebben aangezien er meer te verdienen valt
 
Voor het eerst op zondagmorgen naar de Doub en Geleen geweest.
Om 11 uur is in de Doub bijna alles nog dicht (luiken naar beneden) en om 12 uur stroomt het vol.
Genoeg te doen, vooral latina's maar ook oost-europees.
In de Geleen was het nog steeds rustig (stil eigenlijk)
 
tog houd die drukte me vaak tegen je bent meer bezig met je zakken in de gaten houden dan focussen op de dames
Dit is wat ik dus had gisteravond, moest continu mijn schoudertas in de gaten houden, omdat er verschillende mannen dichtbij mij kwamen staan en de heletijd naar mij zaten te kijken. Dus ik wist al meteen hoelaat het was, maar ik bleef gwn staan ik ging niet weg lopen en ik keek ze gewoon terug van beter ga je niet proberen.
 
Dit is wat ik dus had gisteravond, moest continu mijn schoudertas in de gaten houden, omdat er verschillende mannen dichtbij mij kwamen staan en de heletijd naar mij zaten te kijken. Dus ik wist al meteen hoelaat het was, maar ik bleef gwn staan ik ging niet weg lopen en ik keek ze gewoon terug van beter ga je niet proberen.
Ja ben ook niet bang voor die types maar het heigt de hele tijd in je nek en blijven opvallend lang achter je lopen
 
Ik denk niet dat ze in de doublet er op uit zijn om iemands zakken te rollen, er hangen overal camera's en iedereen loopt gewoon herkenbaar rond zonder gezichtsbedekking, alleen in de winter is het misschien een ander verhaal maar ik denk dat iedereen gewoon voor de dames komt
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat ze in de doublet er op uit zijn om iemands zakken te rollen, er hangen overal camera's en iedereen loopt gewoon herkenbaar rond zonder gezichtsbedekking, alleen in de winter is het misschien een ander verhaal maar ik denk dat iedereen gewoon voor de dames komt
Als je dat denkt dan ben je wel naïef om heel eerlijk te zijn. Niet iedereen komt daar voor de dames, er zijn ook mensen die daar komen voor handel etc, drugs verkopen en ga zo maar door. Vergis je niet…Je moet altijd op je hoede zijn voor wat dan ook.

Voor sommigen boeit hun die camera niet eens.
 
Als je dat denkt dan ben je wel naïef om heel eerlijk te zijn. Niet iedereen komt daar voor de dames, er zijn ook mensen die daar komen voor handel etc, drugs verkopen en ga zo maar door. Vergis je niet…Je moet altijd op je hoede zijn voor wat dan ook.

Voor sommigen boeit hun die camera niet eens.
Ik zou het heel dom vinden van iemand als ie daar zakken gaat rollen, misschien zodra je de straat uit bent dat je even moet opletten
 
Het mooiste zou zijn als er een poort komt (net zoals bij het centraal station) waar je 2 eu ingooid voor entree . Dan blijven die intimiderende drooggeilers weg die daar voor andere redenen komen. 200 lijkt me ook redelijk prijzig voor een uurtje want normaal tarief is 40 voor 15/20 min. Dus je zou denken dat je juist een beetje gegunt zou worden als je langer met zo'n grietje op de kamer blijft. Bij sommige dames is dit ook mogelijk.
 
En als je even wat te drinken gaat halen bij de avondwinkel kan je weer betalen? Parkeerkosten zijn al hoog genoeg, en dan krijg je weer van die zwervers die bij de poort gaan wachten om mee naar binnen te glippen
 
Als je dat denkt dan ben je wel naïef om heel eerlijk te zijn. Niet iedereen komt daar voor de dames, er zijn ook mensen die daar komen voor handel etc, drugs verkopen en ga zo maar door. Vergis je niet…Je moet altijd op je hoede zijn voor wat dan ook.

Voor sommigen boeit hun die camera niet eens.
van welke planeet kom jij?🤔de exploitanten hebben een groot belang bij veilgheid. politie is voortdurend in de buurt, camerabewaking werkt prima. Check de feiten voor je wat poneert.
 
Ik denk dat er in de doubletstraat niks gebeurd maar als je aan de kant van de pisbakken de straat uitgaat.
En op dat stukje zuidwal komt dat daar mee gevaar schuilt.
Het stuk langs de gracht bij de kroegen gebeurd ook niks.
 
Ik denk dat het allemaal wel meevalt, als ze 1 of 2 keer iets flikken kunnen ze nooit meer daar in de buurt komen, ik heb ook nog nooit hier gelezen dat iemand zijn telefoon of portemonnee is kwijtgeraakt in de doublet of geleen
 
van welke planeet kom jij?🤔de exploitanten hebben een groot belang bij veilgheid. politie is voortdurend in de buurt, camerabewaking werkt prima. Check de feiten voor je wat poneert.
Ik spreek uit ervaring, dus ik weet wat ik zeg. Niet zomaar dingen invullen als je niet zeker weet wat er met de wandelaars gebeuren. Ik ga geen details schrijven wat er met mij is gebeurd in de Doubletstraat.

En praat gewoon normaal aub, met je van welke planeet kom jij? Want daarmee val je iemand mee aan.
 
Ik denk dat het allemaal wel meevalt, als ze 1 of 2 keer iets flikken kunnen ze nooit meer daar in de buurt komen, ik heb ook nog nooit hier gelezen dat iemand zijn telefoon of portemonnee is kwijtgeraakt in de doublet of geleen
Het is waarschijnlijk meer een gevoel, dat komt door die grote concentratie van migranten jongeren in de Doublet. Maar dat er berovingen oid plaats vinden geloof ik ook niet zo. Dat zal eerder gebeuren uit het zicht van de camera's.
 
Ze zullen je dan eerder achtervolgen dan dat ze in de straat zelf iets doen maar dan nog zijn ze eerst gefilmd in de straat, in de winter zal het gevoel ook anders zijn als het vroeg donker is en ze lopen met een capuchon op etc maar ik maak me iig nooit zorgen als ik heen en weer loop tussen de doublet en de geleen
 
Ik spreek uit ervaring, dus ik weet wat ik zeg. Niet zomaar dingen invullen als je niet zeker weet wat er met de wandelaars gebeuren. Ik ga geen details schrijven wat er met mij is gebeurd in de Doubletstraat.

En praat gewoon normaal aub, met je van welke planeet kom jij? Want daarmee val je iemand mee aan.
sorry treyday, ik wist niet van jouw nare ervaring. ik verwacht dat je wel aangifte hebt gedaan. de rosse buurten zijn vele malen veiliger dan bijvoorbeeld de uitgaansstraten of parkjes. maar dat boeit niet als je zelf bijvoorbeeld gerold bent! mijn reactie richtte zich op een newbee met wat zeer algemene opmerkingen...na jouw reactie te snel dus. veel wandelplezier in de toekomst!
 
Terug
Bovenaan Onderaan