Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na 4 jaar amper Doublet zie ik bijna alleen maar oude bekende..
Er is door de jaren heen niet zo veel nieuwe aanwas.

Lavinia
Maya met haar brede glimlag
Kira die lekker uit gedijd is inmiddels
Haar zus einde van de straat links (ramen tikster)
Dudo88 z'n vriendin Tatiana
Andra 4 (ik zeg niks)
Lori die ik nog nooit bezocht heb
Wat zullen die meiden denken als ze steeds dezelfde gezichten voorbij zien lopen, dag in dag uit...
 
Na 4 jaar amper Doublet zie ik bijna alleen maar oude bekende..
Er is door de jaren heen niet zo veel nieuwe aanwas.

Lavinia
Maya met haar brede glimlag
Kira die lekker uit gedijd is inmiddels
Haar zus einde van de straat links (ramen tikster)
Dudo88 z'n vriendin Tatiana
Andra 4 (ik zeg niks)
Lori die ik nog nooit bezocht heb
Maya en Lori, vroeger stonden die altijd bij elkaar. Aan Maya is ook wel het mooister er vanaf.
Lavinia, die nog steeds klanten aan het oplichten is.
Kira ken ik waarschijnlijk alleen van gezicht net als zus de ramentikster. Die is trouwens ook de jongste niet meer.
Tatiana gaat ook al wat jaartjes mee, ik zie haar zelfs wel eens overdag.
Andra, weet ik alles van.
Lori, geen interesse in. is niet mijn type
 
Maya en Lori, vroeger stonden die altijd bij elkaar. Aan Maya is ook wel het mooister er vanaf.
Lavinia, die nog steeds klanten aan het oplichten is.
Kira ken ik waarschijnlijk alleen van gezicht net als zus de ramentikster. Die is trouwens ook de jongste niet meer.
Tatiana gaat ook al wat jaartjes mee, ik zie haar zelfs wel eens overdag.
Andra, weet ik alles van.
Lori, geen interesse in. is niet mijn type
Lori wil ik nog wel eens bezoeken, maar ze staat altijd naast Andra..
En dat weerhoud mij :rolleyes::cautious:
 
Ze zal waarschijnlijk het gedrag van sommige heren bedoeld hebben, ik moest er wel om lachen
ik weet niet wie er carbage people is, de wandelaar die bijvoorbeeld eens per maand wegens hoge nood zijn zak komt kloppen, en daarna weer verder gaat met zijn dagelijkse dingen.
Of die meiden die 20 lullen per dag moeten afwerken. dag in dag uit.
 
Vanavond Carla geleenstraat 110 k6 weer bezocht en was top.
ik zag op geleenstraat 98 k3 ook een mooi klein poppetje staan in een geruit soort schoolgirl setje wie kent deze dame?
 
Donderdagavond en meer dan de helft van de ramen dicht in de Doub.. Gaat echt de verkeerde kant op met raamprostitutie.
Kwam dat niet omdat het urenlang door had geregend? Waardoor mensen liever binnen bleven. Ik kom zelf niet uit Den Haag maar bij ons regende het heel lang door en hard ook.

Het gaat met meerdere dingen wel de verkeerde kant op, ik zie verschillende winkels sluiten en kleding ateliers etc, waarschijnlijk omdat ze gewoon geen winst maken. Ik las ook op het internet dat het nu op zwart -wit staat dat de ramen toch moeten sluiten in Den Haag, ik geloof wel dat het binnenkort helemaal de verkeerde kant op gaat met de raamprostitutie en dat ze geen andere keus meer hebben dan te sluiten.

De meeste nieuwe dames in de Doubletstraat vragen ook allemaal € 50 en ik zag afgelopen weekend al 3/4 dames van de Geleenstraat die nu werkzaam zijn in Doubletstraat. Op een drukke avond zoals vrijdag en zaterdag zie ik bij sommige dames die € 50 vragen genoeg klanten naar binnen en weer naar buiten gaan, sommigen die vinden het prima om € 50 te betalen voor standaard p+n in de goedkoopste raamprostitutie van NL.
 
Helaas storen ze zich niet aan dat handjevol critici dat hier hun mening geeft.
Maar het staat ze vrij hun prijs zelf te verhogen indien ze dat willen.
Zoals hierboven al gezegd; de klanten mogen klagen, maar ze blijven toch wel komen.
 
Wat zullen die meiden denken als ze steeds dezelfde gezichten voorbij zien lopen, dag in dag uit...
Zoals een meubelstuk uit de Doub mij vertelde: ze ziet alleen maar geld.
Ze ziet de mannen die voorbijlopen eigenlijk niet, ze ziet briefjes van 50.
En maar lief lachen naar de honderden mannen die dagelijks het raam voorbijgaan...ze ziet ze alleen maar als geld.
 
- Veel dames werken tegenwoordig via Kinky of Onlyfans.
Dit is volgens mij de enige reden.
Je moet wel gek zijn om achter de ramen te gaan werken.
Of het geld heel hard nodig hebben.
Meer opties zijn er niet: er is er niet een die het voor de lol doet.
Belasting betalen en het raam huren voor veel teveel geld.
Honderd man per week die eroverheen gaat.
Probeer je dat eens voor te stellen.
Elke dag van de week een compleet voetbal elftal afwerken PLUS het elftal van de tegenpartij ook nog.
En dat weken, maanden, jarenlang.
Dat is toch niet normaal.
Dan maar liever een beetje illegaal via thuisontvangst werken.
Minder werk, meer geld.
Ik zou het wel weten als dvp.
 
Laatst bewerkt:
Dit is volgens mij de enige reden.
Je moet wel gek zijn om achter de ramen te gaan werken.
Of het geld heel hard nodig hebben.
Meer opties zijn er niet: er is er niet een die het voor de lol doet.
Belasting betalen en het raam huren voor veel teveel geld.
Honderd man per week die eroverheen gaat.
Probeer je dat eens voor te stellen.
Elke dag van de week een compleet voetbal elftal afwerken PLUS het elftal van de tegenpartij ook nog.
En dat weken, maanden, jarenlang.
Dat is toch niet normaal.
Dan maar liever een beetje illegaal via thuisontvangst werken.
Minder werk, meer geld.
Ik zou het wel weten als dvp.
Dat klopt wel ,toch hebben deze ook minder klandizie. Je hebt natuurlijk minder klanten nodig en betaald weinig tot geen belasting.
 
Dit is volgens mij de enige reden.
Je moet wel gek zijn om achter de ramen te gaan werken.
Of het geld heel hard nodig hebben.
Meer opties zijn er niet: er is er niet een die het voor de lol doet.
Belasting betalen en het raam huren voor veel teveel geld.
Honderd man per week die eroverheen gaat.
Probeer je dat eens voor te stellen.
Elke dag van de week een compleet voetbal elftal afwerken PLUS het elftal van de tegenpartij ook nog.
En dat weken, maanden, jarenlang.
Dat is toch niet normaal.
Dan maar liever een beetje illegaal via thuisontvangst werken.
Minder werk, meer geld.
Ik zou het wel weten als dvp.
Dit lijkt mij ook. Ik heb dit aan meerdere dvps in de doublet en Geleen gevraagd. Waarom doe je niet gewoon kinky adverteren en hotel boeken ofzo? Ze zeggen allemaal dat het aan het eind van de rit niet zoveel uitmaakt en dat het nadeel van thuis/hotel ontvangst is dat je geen idee hebt wie en of iemand komt opdagen en dat je schijnbaar non stop wordt geappt door allemaal geilerds die je alleen maar bezig houden met praat.
 
Als toevoeging. Er zijn daar ook meiden die de ene na de andere afwerken a 50 per 10 minuten (5 minuten neuken?). Of dames die regelmatig klanten hebben die een uur blijven of allemaal extras nemen. In de thuisontvangst zit je een half uur of een uur vast aan een of andere kerel die met je wil tongen en aan je zit te friemelen.
 
Argument wat ik van een Doublet dame hoorde is dat ze niet met haar gezicht op internet wilde, en daarom niet op Kinky wilde adverteren.
Nou zijn er wel meer zonder gezichtsfoto.. maar ik snap het probleem.

Ik denk zeker dar ramen een stuk veiliger is, en je hoeft ook niet te intiem te worden met je klant.
Geen tongzoenen enz..
 
Ik liep donderdagavond een rondje door de Doublet toen ik op nummer 10-1 een lampje op een stoel zag met een bordje "70 Euro".
Verder niemand gezien, alleen een paar hoge hakken met tijgerprint maar vroeg me af of iemand weet wie hier staat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan