Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo beste wandelbroeders, ik ga vandaag even genieten. Hoe zal de bezetting vandaag zijn in beide straten? Ben benieuwd.
het is wel een lekker wandelweertje, niet te warm.
Vergeet je korte broek niet aan te doen, zonder pijpen is het namelijk goedkoper.
Ik ben overigens ook wel benieuwd hoe de bezetting is op een zondagmiddag?
Jaren geleden eens op een zondagmiddag wezen wandelen, viel niet eens zo heel erg tegen qua bezetting.
 
het is wel een lekker wandelweertje, niet te warm.
Vergeet je korte broek niet aan te doen, zonder pijpen is het namelijk goedkoper.
Ik ben overigens ook wel benieuwd hoe de bezetting is op een zondagmiddag?
Jaren geleden eens op een zondagmiddag wezen wandelen, viel niet eens zo heel erg tegen qua bezetting.
Ai, lees je bericht te laat. Geen korte broek aangetrokken want hier in Rotterdam is het nog wat fris. Ja ben ook wel benieuwd. Heb wel eentje geappt om te vragen of ze vandaag werkt maar momenteel dat ik dit schrijf heeft ze nog niet gereageerd. P.s laat wel weten over de bezetting.
 
Ai, lees je bericht te laat. Geen korte broek aangetrokken want hier in Rotterdam is het nog wat fris. Ja ben ook wel benieuwd. Heb wel eentje geappt om te vragen of ze vandaag werkt maar momenteel dat ik dit schrijf heeft ze nog niet gereageerd. P.s laat wel weten over de bezetting.
ik ben benieuwd, mocht je gaan, dan ben ik wel benieuwd, hoe je ervaring was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan