Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nieuw pareltje?
Als het om een klein petit dametje gaat, zou het kunnen gaan om de Colombiaanse Carolina, een van de weinige latina's in de Doublet die je petit zou kunnen noemen. Dame is al enige jaren actief in de witte passage in wisselende dames.

 
Dat klopt helemaal Ronnie.. dacht dat ze was 'gestopt'. Goed om te weten ..Ronnie bedankt
Je bedoeld toch niet die half Dominicaanse half thaise dame?
Die ook in de stenen passage had gestaan, en die ik pas zag in witte passage 31k 7. Maar die kan je moeilijk "petit" noemen, want ik vind haar behoorlijk aan de stevige kant, kleine tietjes klopt dacht ik wel
 
Je bedoeld toch niet die half Dominicaanse half thaise dame?
Die ook in de stenen passage had gestaan, en die ik pas zag in witte passage 31k 7. Maar die kan je moeilijk "petit" noemen, want ik vind haar behoorlijk aan de stevige kant, kleine tietjes klopt dacht ik wel
Hi Ronnie.. hoorde na lange tijd haar naam uit de doubie. Vandaar mijn reactie. Tijdje geleden was ik vaste klant van haar, had toen geen vaste relatie. Vond haar service wel ok. Verder heb ik haar aantal jaren niet meer gezien/gehoord.
 
Hi Ronnie.. hoorde na lange tijd haar naam uit de doubie. Vandaar mijn reactie. Tijdje geleden was ik vaste klant van haar, had toen geen vaste relatie. Vond haar service wel ok. Verder heb ik haar aantal jaren niet meer gezien/gehoord.
ik weet niet of we het over de zelfde dame hebben. De dame die ik op het oog hebt, is er regelmatig.
Ze is niet echt mijn type, dus ik heb geen idee of haar service goed is. Ik dacht dat er zelfs nog een recensie van haar hier op het forum staat.
 
Weet iemand hoe de slanke dame (35-40 jaar) heet die overdag staat in de doubletstraat nr 16 K1? Het gangetje in meteen rechts in het aquarium? Ze ziet er een beetje oosteuropees uit. Tatoo op haar rechterarm (dacht ik). Ik zag haar gisteren en zag haar vorige week ook op maandag overdag. Ze heeft dacht ik best aanloop.
 
Weet iemand hoe de slanke dame (35-40 jaar) heet die overdag staat in de doubletstraat nr 16 K1? Het gangetje in meteen rechts in het aquarium? Ze ziet er een beetje oosteuropees uit. Tatoo op haar rechterarm (dacht ik). Ik zag haar gisteren en zag haar vorige week ook op maandag overdag. Ze heeft dacht ik best aanloop.
Het is in ieder geval een Roemeense dame. ik heb vaak de Milf Andra op die kamer gezien. Maar de laatste tijd stond daar een dame met opgespoten lippen, siliconen borsten en een beetje een ordinair en goedkoop voorkomen.
Met die inloop valt het volgens mij wel mee, want ze staat best vaak vrij
 
Het is in ieder geval een Roemeense dame. ik heb vaak de Milf Andra op die kamer gezien. Maar de laatste tijd stond daar een dame met opgespoten lippen, siliconen borsten en een beetje een ordinair en goedkoop voorkomen.
Met die inloop valt het volgens mij wel mee, want ze staat best vaak vrij
PS Jatsee, het gangetje in meteen rechts is Doubletstraat 16A k1 en niet zoals jij schrijft 16 k1, want die zit aan de linkerkant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan