Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Naast Jazmin stond gister een zekere Gabriella. 24 k3. Klein van stuk maar lekkere dikke jetsers... kan geen topic vinden wilde ff recensie achterlaten...

En ben der naam kwijt hunse 51 k4... blond, dikke fakers, schat halverwege de 40, tattoo op d'r arm, sprak goed NL maar is oost Europees. Zag recensie van Didi... maar zo stelde ze zich volgens mij niet voor.
 
Laatst bewerkt:
misschien even handig om te melden, dat dit een dame is in de Doublet,
Want zoals jij het schrijft is het een onsamenhangend verhaal.
zo onsamenhangend dat jij zelfs snapt dat t op de doublet is... en de meeste slimmerikken snappen dat 24 k3 helemaal niet bestaat in de geleen of hunse... 🤣 ...

Maar goed mocht iemand weten of er al een recentie bestaat en wie de dame van mijn omschrijving in de hunse is, ik zie graag jullie antwoorden om mijn bijdrage aan het forum te kunnen leveren...
 
Wie kan mij aan de naam helpen van de struise jongedame van de Doubletstraat nr 8a tweede raam, gekleed in leuke rode bikini, niet al te groot. Petit figuurtje.
Donker blond, 9f eigenlijk meer zwart haar. Was in de kamer wisseling tijd. Kan dus zijn dat ze of in de dag of avond ploeg werkt.
Ik hoorde haar praten over een girl friend experience......
Wilde eigenlijk eens bij Coco op bezoek, ook werkzaam op huis 8a, maar niet gezien. Als je de foto's van Coco ziet op kinky forum is zij wat steviger van postuur dan de dame in het rood in het 2e raam van nr 8a.
Linkje zou helemaal mooi zijn....

Verder ben ik wel benieuwd of er een revieuw, liefst meerdere is over Vera, had naambordje in raam staan. Een sensuele heel vrouwelijke trans, gekleed in een sexy zwarte bikini welke op de Geleen straat werkt. Zo ongeveer tegen laatste stuk van de straat.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag eens een dagje Amsterdam en niet eens om te wandelen maar uit nieuwsgierigheid toch een kijkje genomen en zag bekende gezichten uit de Doubletstraat in de Oude Nieuwstraat.

Daniella die kort op 29 heeft gewerkt, Jasmin van 34 en Carla van 30/77

Ook op Ruysdaelkade bekende gezichten, zoals eerder gemeld Sara en Gabriella van Geleen 45 en die slecht gerecenseerde met bril uit 23 k4
 
Anna Doubletstraat 1 linker raam als je haar 50 euro betaald en je vraagt of ze je wil pijpen zonder condoom doet ze dat ze is een Colombiaanse vrouw wel op leeftijd ik denk nu dat ze 63 is maar dat zou ik haar niet geven ik dacht dat ze er vaak is tot de avond 22:00 uur
Ook in Amsterdam Spuistraat ik dacht 17 staat 6 dagen per week overdag Eva er zei is een Bulgaarse van rond de 40 deze heb ik ook vaker bezocht haar betaal ik 70 euro en pijpt heerlijk zonder condoom en heerlijk tongzoenen en neuken en ze heeft heerlijke naaldhakschoenen aan sexy alleen kom je er de laatste tijd er bijna er niet tussen want deze dame heeft hele hoge klandizie
 
Terug
Bovenaan Onderaan