Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik lees "Een eigenaar van een woning wordt aangeschreven omdat er 4 prostituees illegaal aan het werk waren."
Ik snap dit niet echt, hoezo wordt de eigenaar van de woning aangeschreven?
De kamerverhuurder die de kamers verhuren aan de dames in Doubletstraat (in dit geval denk ik) moet hier toch op de hoogte van zijn? Dan zit de verhuurder toch ook fout. Ik vraag mij af wie die 4 dames zijn.
 
Vanavond naar de Hunsestraat geweest in de hoop Kitty aan te treffen op 37b3/b4.
Hele eerste verdieping van nr. 37 was donker en leeg. ☹️
Volgende keer beter.
 
Ik lees "Een eigenaar van een woning wordt aangeschreven omdat er 4 prostituees illegaal aan het werk waren."
Ik snap dit niet echt, hoezo wordt de eigenaar van de woning aangeschreven?
De kamerverhuurder die de kamers verhuren aan de dames in Doubletstraat (in dit geval denk ik) moet hier toch op de hoogte van zijn? Dan zit de verhuurder toch ook fout. Ik vraag mij af wie die 4 dames zijn.
De actie was rond het Rijswijkseplein.
 
De actie was rond het Rijswijkseplein.
Ja dat weet ik, maar er staat dat de prostitutiestraten werden gecontroleerd en daarna dat de eigenaar van de woning wordt aangeschreven omdat er 4 prostituees illegaal aan het werk waren.
Bij het onderkopje "Prostitutie" staat niet dat er woningen werden gecontroleerd.
In Geleenstraat zal het niet zijn want anders wist Paulus2 er wel van, dus in dit geval moet het Doubletstraat zijn of ze hadden het gewoon duidelijker moeten vermelden.
 
geleenstraat zie ik regelmatig een lange thaise rond nummertje 128+- met een doorzichtig jurkje... staan ook wel eens shemales? is zei dat ook? iemand ook binnen geweest of gevraagd?
Zij is een post-op en komt uit Mongolië. Ik heb een aantal keren van haar een ongelofelijk lekkere erotische massage gekregen. De laatste keer is echter ruim een jaar geleden.

Zit ze nog achter het raam in de Geleenstraat?
 
Ja dat weet ik, maar er staat dat de prostitutiestraten werden gecontroleerd en daarna dat de eigenaar van de woning wordt aangeschreven omdat er 4 prostituees illegaal aan het werk waren.
Bij het onderkopje "Prostitutie" staat niet dat er woningen werden gecontroleerd.
In Geleenstraat zal het niet zijn want anders wist Paulus2 er wel van, dus in dit geval moet het Doubletstraat zijn of ze hadden het gewoon duidelijker moeten vermelden.
Waarschijnlijk niet in Geleen of Doub maar gewoon ergens een woning. Dat is dan de verklaring dat de bewoner is aangesproken.
 
Ja dat weet ik, maar er staat dat de prostitutiestraten werden gecontroleerd en daarna dat de eigenaar van de woning wordt aangeschreven omdat er 4 prostituees illegaal aan het werk waren.
Bij het onderkopje "Prostitutie" staat niet dat er woningen werden gecontroleerd.
In Geleenstraat zal het niet zijn want anders wist Paulus2 er wel van, dus in dit geval moet het Doubletstraat zijn of ze hadden het gewoon duidelijker moeten vermelden.
Met de woning bedoelen ze denk het bedrijfspand.
De dames die daar werken moeten wel ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel, en legaal in NL verblijven.
Als dit niet het geval is krijgt de eigenaar van het pand een boete.
 
Terug
Bovenaan Onderaan