Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag eens een dagje Amsterdam en niet eens om te wandelen maar uit nieuwsgierigheid toch een kijkje genomen en zag bekende gezichten uit de Doubletstraat in de Oude Nieuwstraat.

Daniella die kort op 29 heeft gewerkt, Jasmin van 34 en Carla van 30/77

Ook op Ruysdaelkade bekende gezichten, zoals eerder gemeld Sara en Gabriella van Geleen 45 en die slecht gerecenseerde met bril uit 23 k4
De knappe slanke atletische Roemeense Jasmin zit in Amsterdam ? Exacte adres?
 
Vanmiddag ben ik in de stenen passage k10 bij een dame geweest die zich voorstelde als Mia uit Costa Rica, 25 jaar, donker uiterlijk, slank. Ik kan niets over haar vinden in de zoekfunctie, is er een draadje over haar?
 
Weet iemand de naam van de prachtige godin die op nummer 84k5 stond overdag (geleenstr)
 
Amber op nr 122 , ze spijkert je lachend vast aan het kruis.....


Herkenbaar aan naambordje voor het raam , indien ze aanwezig is.

Gewoonlijk aanwezig op ma/di/do/vrij van een uur of 11/12 tot einde middag.

Meer dan de helft van de betaalde tijd gaat verloren aan haar oeverloos geklets, als dat je ding is is het misschien wat voor je
 
Misschien een rare vraag, maar is de gemeente nog van plan om die overlopende, stinkende urinoirs te gaan fixxen in de doubletstraat?
Is echt een wanvertoning, al weken lang...
Dan ook de wc bij de Geleenstraat. Al dat wc papier en dat gat in het verroeste luik. Het lijkt wel de homo ontmoetingsplaats die ik vroeger in het Haagse bos zag. Ze denken zeker dan gaan de omwonenden klagen over troep en stank en kunnen ze de zaak eerder sluiten. Misschien kunnen de exploitanten het maar beter zelf doen, op de gemeente kun je lang wachten. Voordat ze het als argument gebruiken om de zaak dicht te gooien.
 
Laatst bewerkt:
Je ziet soms van die mafkezen die van verre gewoon tegen de pisbakken aanzeiken, in plaats van het fatsoenlijk te doen.

En in Doublet hoor ik ook weleens van die gasten zeggen dat de hele straat gewoon één grote pisbak is, maar dat terzijde.
 
De pisbakken in de Geleenstraat worden toch wel regelmatig schoongemaakt.
Dat wel maar dat stukje om de hoek niet. Verantwoordelijkheid van de gemeente maar die doet het niet. Al eerder werd de stank van de wc in de Doubletstraat als argument gebruikt om de straat te sluiten. Zoiets is symbolisch: slechte toestanden rond de straat dus denkt men: ook wantoestanden in de straat. Je voorgevel is je uithangbord, die moet je goed houden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan