Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een van mijn vaste dames in de Doublet vertelde waarom ze liever hier werkt i.p.v. gewoon werk. Ze had weinig zin om voor E10,- per uur haar rug te breken in een land waarvan je de taal niet kent en wat je hooguit tot je 40e kunt doen. Werk in de kassen is fysiek zwaar en veel uitbuiterij. Dit werk ook maar levert meestal wel veel meer op. Ook veel alleenstaande moeders tegengekomen. In een land zonder veel uitkeringen moet toch wat.
 
Een van mijn vaste dames in de Doublet vertelde waarom ze liever hier werkt i.p.v. gewoon werk. Ze had weinig zin om voor E10,- per uur haar rug te breken in een land waarvan je de taal niet kent en wat je hooguit tot je 40e kunt doen. Werk in de kassen is fysiek zwaar en veel uitbuiterij. Dit werk ook maar levert meestal wel veel meer op. Ook veel alleenstaande moeders tegengekomen. In een land zonder veel uitkeringen moet toch wat.
Leuk dat je dit even met ons wilt delen.
 
Laatst bewerkt:
Bij de pisbakken in de Geleenstraat heb ik ook een paar keer een gigantische drol zien liggen, echt smerig, als iemand er doorheen loopt wordt het ook bij de dames naar binnen gelopen
Ja Jimmy80 is inderdaad heel smerig. Ik ken het van Amsterdam daar ook regelmatig een berg stront in een pisbak. Dan zoek ik wel een andere.
 
Een van mijn vaste dames in de Doublet vertelde waarom ze liever hier werkt i.p.v. gewoon werk. Ze had weinig zin om voor E10,- per uur haar rug te breken in een land waarvan je de taal niet kent en wat je hooguit tot je 40e kunt doen. Werk in de kassen is fysiek zwaar en veel uitbuiterij. Dit werk ook maar levert meestal wel veel meer op. Ook veel alleenstaande moeders tegengekomen. In een land zonder veel uitkeringen moet toch wat.
Stichting open deur dit 🤣
 
Ik hou het dan wel bij een plas op Den Haag HS. Kost 70 cent, maar dan hebbie ook wat!
Iemand maakte net de opmerking ''dat was toch te ver lopen?'' En daarna weer weggehaald, maar ik ben inmiddels een paar keer met de trein geweest, als ik de brandstofkosten en de parkeerkosten bij elkaar optel dan is de trein een stuk voordeliger
 
Terug
Bovenaan Onderaan