Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien moet Paulus 2 stoppen met (ook onjuiste) berichtgevingen omtrent de aanwezigheid van dames, die hier geen prijs op stellen (dit weet ik als vaste bezoeker).

Mr Lust : als je Paulus een pm stuurt om welke dame het gaat , dan zal Paulus jouw 'verwijt' zeker ter harte nemen :

Op die manier kan je het "ook" oplossen en is iedereen weer blij.

We mogen inderdaad superblij zijn met de info die Paulus2 hier deelt. Als ik rondloop in de straten, zie ik bijna ook altijd Paulus2, dus je kan er vanuit gaan dat zijn informatie gewoon klopt over aanwezige dames. Dat sommige dames dit niet leuk vinden kan ik me niet voorstellen, ze wachten immers toch op klandizie en daar zorgt Paulus2 mede ook voor? Ik kan me wel voorstellen als dames klagen wanneer er onterecht negatieve recensies over hun geschreven worden, maar dat komt toch niet van Paulus2.

Dus Paulus2: trek je er niets van aan wat 1 iemand vindt van jouw presentielijst, wij waarderen het ten zeerste!

@Paulus2: Moet ik het hier ook melden wanneer jij in de Geleen- of doubletstraat aanwezig bent?
🤣😂

Weet iemand hoe zij heet, ik had afgelopen week in Geleenstraat een Hindoestaanse vrouw bezocht, ze spreek gewoon Nederlands. Vergeten haar naam te vragen. Alvast bedankt, want wil bij haar draadje review schrijven, als ze die heeft tenminste. Ze zat in pand 84 of 86 volgens mij.

Zal waarschijnlijk Asha zijn geweest.

Latex jurkje en grote borsten, wel op leeftijd?

Als het een ander was dan ben ik ook erg benieuwd wie haha!

Zal waarschijnlijk Asha zijn geweest.

Latex jurkje en grote borsten, wel op leeftijd?

Als het een ander was dan ben ik ook erg benieuwd wie haha!
Ja dat is haar. Inderdaad latex jurkje, grote borsten en inderdaad aan de leeftijd. Bedankt broeder! Je bent een held. Ik ga review schrijven wanneer ik tijd heb. Komt er aan. Nogmaals bedankt!

Terug
Bovenaan Onderaan