Ik ben zelf geen bezoeker van de Geleenstraat, maar volgens mij moeten jullie heel blij zijn met alle info die Paulus hier geeft!Paulus is een topper
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben zelf geen bezoeker van de Geleenstraat, maar volgens mij moeten jullie heel blij zijn met alle info die Paulus hier geeft!Paulus is een topper
Misschien moet Paulus 2 stoppen met (ook onjuiste) berichtgevingen omtrent de aanwezigheid van dames, die hier geen prijs op stellen (dit weet ik als vaste bezoeker).
Wat weet Jij nou van Paulus dan ????????Misschien moet Paulus 2 stoppen met (ook onjuiste) berichtgevingen omtrent de aanwezigheid van dames, die hier geen prijs op stellen (dit weet ik als vaste bezoeker).
Misschien weet hij dat niet? En die dames zijn toch mans genoeg om hem dat zelf te melden?Misschien moet Paulus 2 stoppen met (ook onjuiste) berichtgevingen omtrent de aanwezigheid van dames, die hier geen prijs op stellen (dit weet ik als vaste bezoeker).
Destijds knap en slank, dat is nu wel ff anders dan destijds hoorUit welk land komt Jurgitta?
Oei, dat was mijn beeld, knap, slank én supergeil! Dus dat is nu dus niet meer? @Johnny WalkDestijds knap en slank, dat is nu wel ff anders dan destijds hoor
Ik ben al een trouwe bezoeker aan de Geleenstraat sinds 1995. Op de site Hookers.nl las/deelde ik mijn info alleen onder een andere Nickname.Wat weet Jij nou van Paulus dan ????????
Je komt hier net kijke he?
Nee, die is nog niet terug.Is deze dame alweer aanwezig en zo ja wanneer?
Alexa/Anda Geleenstraat 122 k4 Den Haag
Ja dat is haar. Inderdaad latex jurkje, grote borsten en inderdaad aan de leeftijd. Bedankt broeder! Je bent een held. Ik ga review schrijven wanneer ik tijd heb. Komt er aan. Nogmaals bedankt!Zal waarschijnlijk Asha zijn geweest.
Latex jurkje en grote borsten, wel op leeftijd?
Recensie - Asha, Den Haag, Geleenstraat 96 k3
Asha wordt wel veel genoemd hier op de site , maar tot nu toe nog niet beschreven . Vandaar dat ik aftrap . Asha hoort al meer dan 10 jaar bij de inboedel van de Haagse straatjes en is terecht één van de meest bezochtste dames . Dat is ook logisch : ze is alleraardigst , lief en staat echt voor...www.girlsreview.nl
Als het een ander was dan ben ik ook erg benieuwd wie haha!
Dank je. In dat geval zal ik de Geleenstraat binnenkort weer eens met een bezoekje vereren (en haar dus ook).Ja dagelijks
Nou verwacht je zeker een antwoord van Paulus2 of niet?Zijn Marian & Andrea uit de Hunzestraat resp. 2 & 4 aanwezig?
Die stellen er "geen prijs op" dat het doorgegeven wordt. " (dit weet ik als vaste bezoeker)"Nou verwacht je zeker een antwoord van Paulus2 of niet?
Werkt alleen overdag tot ongeveer 18:00Zou Asha vandaag aanwezig zijn? (Geleenstraat)
Dus ze is er wel. Heb haar niet gezien. Wacht wel evenWerkt alleen overdag tot ongeveer 18:00
Staat er een zwarte didlo voor het raam? Dan is ze aanwezigDus ze is er wel. Heb haar niet gezien. Wacht wel even
Nee alleen een flesje olie. Volgens mijStaat er een zwarte didlo voor het raam? Dan is ze aanwezig