Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmiddag heb ik in de planning om maar doublet/geleenstraat af te reizen! Lees hier dat het daar een walhalla is voor mensen die van grote billen/borsten bbw houden dus ik wil dat vanmiddag eens gaan meemaken, waar kan ik het beste naar toe gaan? En is de bezetting 's middags goed? Bvd
 
Weet iemand welke dames in de Haagse straten een lekker vissig ongewassen kutje hebben dat naar plas en zweet ruikt? Bij voorkeur (oost) Europees.

Antwoord mag ook per PB.
Ik ken geen dame die hierom bekend staat.
Voor de meesten is dit een afknapper dus er zullen weinig tips komen.
Ik denk dat het makkelijker is om zelf naar de straat te gaan om dit te regelen.
Zoek de dame van je keuze en bespreek wat je wilt.
Dan kom je op een later tijdstip terug als ze heeft wat jij wilt.
Voor €€€ doen ze alles.
Succes!
 
Heeft iemand Kitty (Hunsestraat 37b, eerste verdieping dus, kamer schijnt te wisselen) gezien de laatste tijd? Ik ben inmiddels op drie verschillende avonden naar de Hunsestraat geweest maar haar nog niet gezien 😭 's avonds schijnt de eerste verdieping van Hunsestraat 37 altijd helemaal leeg te zijn.
 
Heeft iemand Kitty (Hunsestraat 37b, eerste verdieping dus, kamer schijnt te wisselen) gezien de laatste tijd? Ik ben inmiddels op drie verschillende avonden naar de Hunsestraat geweest maar haar nog niet gezien 😭 's avonds schijnt de eerste verdieping van Hunsestraat 37 altijd helemaal leeg te zijn.
Volgens mij werkt ze alleen overdag tot een uurtje of 4 a 5
 
Terug
Bovenaan Onderaan