Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bedoel je niet deze dame? Zit er ook overdag
dit moet haar zijn aan de reacties te zien over die lippen :p thanks maat
 
Zijn er nog wandelaars, die rekening houden met de protesten op de A12 van extinction rebellion, door niet overdag af te reizen met de auto naar Den Haag?
ik begreep dat de protesten om 12:00 beginnen en dat rond een uur of 14:00 doorgaans de weg weer vrij is?
 
Zijn er nog wandelaars, die rekening houden met de protesten op de A12 van extinction rebellion, door niet overdag af te reizen met de auto naar Den Haag?
ik begreep dat de protesten om 12:00 beginnen en dat rond een uur of 14:00 doorgaans de weg weer vrij is?
Die kruising op het Spui richting Veerkade waar zaterdag verkeersregelaars stonden was ook een zooitje trouwens🙈
 
Net terug vd Geleen. Heen nog vrije doorgang maar toen ik terug ging waren ze hem net aan het afsluiten. Bij Voorburg kon ik er nog wel gewoon op.
ik las net dit op TV West, met dank aan Paulus voor de tip.

13.00 uur: Laatste demonstranten weggestuurd, A12 weer vrij[/H2]
Er zitten geen actievoerders meer op de Utrechtsebaan (A12). Sympathisanten rondom de snelweg worden door politieagenten te paard richting het pannenkoekenhuis op het Malieveld gestuurd. De snelweg is zojuist vrijgegeven.


13.30 uur: Arrestanten naar ADO-stadion[/H2]
Net als de afgelopen dagen zijn aangehouden A12-blokkeerders naar het ADO-stadion aan de rand van Den Haag vervoerd. Daar worden zij zonder proces-verbaal vrijgelaten. Over aantallen is nog niets gezegd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan