Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

is deze Nederlandse dame al gesignaleerd in de Geleenstraat ?

Een echt Prototype van een Gronings boerinnetje.....ha ha

Volgens haar adv op maandag beschikbaar......

Zie haar Lekkere geile filmpjes in de advertentie....met dildo's en squirtend...
 
Laatst bewerkt:
Hallo Mede wandelaars,

Kan iemand mij vertellen wie er gister avond (maandag 2-10) in de Rose passage k13 stond. Blond, vol slank, jaar of 45 ?

Met de zoek functie kom ik niet verder. Zou graag wat recensies lezen en willen schrijven.

Alvast bedankt
 

is deze Nederlandse dame al gesignaleerd in de Geleenstraat ?

Een echt Prototype van een Gronings boerinnetje.....ha ha

Volgens haar adv op maandag beschikbaar......

Zie haar Lekkere geile filmpjes in de advertentie....met dildo's en squirtend...
Ik heb haar gisteren overdag niet gezien.
Er is een paar maanden geleden ook al naar haar gevraagd.
Hier haar recensietopic
 
Ik heb haar gisteren overdag niet gezien.
Er is een paar maanden geleden ook al naar haar gevraagd.
Hier haar recensietopic
Wel veel negatieve recensies over haar.
 

Gaat het om deze dame?
Ja dat is haar, zoals de recensies haar beschrijven klopt helemaal.

Bedankt voor het meedenken, top
 
Nieuwe dame gezien dinsdag om 20:00 op Geleenstraat 45k11 ze heet Izabella zwart haar B cup (geschat) zwarte outfit en ze bied op haar bordje sex en kinky aan. Ziet er leuk uit. Had net een date met Mrs.Andrea Hunsestaat 37b3, dus misschien een volgende keer een echte recentie.
 

Deze meid is vanavond vanaf 18 uur te wippen in de Geleenstraat......

Laatste avond schrijft ze op kinky en volgens mij reserveren per telefoon . Mogelijk dat ze de gordijntjes dicht houdt en dus niet zichtbaar aanwezig.

Lees de tekst maar in haar advertentie via bijgaande link en je kan haar ook in actie zien op geile filmpjes.

Dus ondanks dat ze deze week niet gesignaleerd is, moet ze er toch zijn.

Doe er je voordeel mee als het je type is ....
 
Laatst bewerkt:

Deze meid is vanavond vanaf 18 uur te wippen in de Geleenstraat......

Laatste avond schrijft ze op kinky en volgens mij reserveren per telefoon . Mogelijk dat ze de gordijntjes dicht houdt en dus niet zichtbaar aanwezig.

Lees de tekst maar in haar advertentie via bijgaande link en je kan haar ook in actie zien op geile filmpjes.

Dus ondanks dat ze deze week niet gesignaleerd is, moet ze er toch zijn.

Doe er je voordeel mee als het je type is ....
de recensies over haar zijn niet echt om over naar huis te schrijven, vele recensies zijn ronduit slecht.

 
Laatst bewerkt:
Op nummer 51, maar dat is de hunsestraat zie ik

 
Ik heb zojuist een review geschreven over een oplichtster genaamd Delia (doubletstraat 32k2 denk ik). Als ik me vergist heb in het huisnummer aub meld dit aan mij.

Als er iemand nu in de straat is kijk aub of je een slanke zigeuner rond nummer 32k2 ziet met zwart haar in 2 lange vlechten, opgespoten lippen, grote nep wimpers, lichtgetint. Dan kan je misschien doorgeven of het nummer klopt
 
Ik heb zojuist een review geschreven over een oplichtster genaamd Delia (doubletstraat 32k2 denk ik). Als ik me vergist heb in het huisnummer aub meld dit aan mij.

Als er iemand nu in de straat is kijk aub of je een slanke zigeuner rond nummer 32k2 ziet met zwart haar in 2 lange vlechten, opgespoten lippen, grote nep wimpers, lichtgetint. Dan kan je misschien doorgeven of het nummer klopt
Ze zou hier al jaren werken maar ik kan geen review van haar vinden? Vandaar dat ik misschien het nummer verkeerd heb.
 
Ik zag vandaag 2 dames in de doubletstraat op nummer 6 of 8 die normaal in de geleenstraat staan. Iemand enig idee wie dat zijn? Ze zaten naast elkaar
1tje heet Cataleya broeder @Fuckerdoub en ze komt uit de geleen inderdaad ze is klein mooi gezichtje mooie kleine tietjes, mooi zwart haar,
overigens zag ik bij 8 ook Coco weer aanwezig ze stond lekker met haar kont te pronken hahaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan