Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1tje heet Cataleya broeder @Fuckerdoub en ze komt uit de geleen inderdaad ze is klein mooi gezichtje mooie kleine tietjes, mooi zwart haar,
overigens zag ik bij 8 ook Coco weer aanwezig ze stond lekker met haar kont te pronken hahaha
Is er een draadje van haar broeder? Kan nergens iets vinden. Als ze lekker is en goede prestaties levert, ga ik binnenkort ff langs hahah
 
Hallo, er was een dame in de Geleenstraat, lange Aziaat, ik weet niet hoe ze heet, ik heb haar daar een keer gezien en nu is ze al een hele tijd weg, weet iemand wie ze is en waar ze is?
 
In de Doubletstraat, stenen passage k14 staat vanmiddag een heerlijke latina (vind ik tenminste). Niet te oud, niet te dik, latina curves.
Ze heet Jazmin, Yasmin, Jasmine of zoiets.
Is er iemand die kan vertellen of de seks ook caliente is?
Dame staat nu in p75, k4. Dagelijks aanwezig tussen 2 uur en 22.00 uur. Mooie dame, sex is prima. Dame biedt weinig als extra aan, starttarief van 40 euro meer dan waard. Dame loopt overigens richting 40.
 
Vraag aan de ervarings deskundigen. Ik ben van plan woensdag voor het eerst een kijkje te nemen op de geleenstraat of de Doubletstraat. En mijn voorkeur gaat uit naar lekker Kinky, anaal, strap, wat bondage etc in combi met intiem.

Wie vinden jullie het beste om te bezoeken, hoe heet de dame, hoe ziet ze er uit en wat zijn de mogelijkheden. En niet onbelangrijk, waar zijn ze te vinden?

Ik hoor graag jullie aanrader Heren!

En mochten er werkende dames zijn hier, dan hoop ik jullie natuurlijk te horen ;-)
 
Vraag aan de ervarings deskundigen. Ik ben van plan woensdag voor het eerst een kijkje te nemen op de geleenstraat of de Doubletstraat. En mijn voorkeur gaat uit naar lekker Kinky, anaal, strap, wat bondage etc in combi met intiem.

Wie vinden jullie het beste om te bezoeken, hoe heet de dame, hoe ziet ze er uit en wat zijn de mogelijkheden. En niet onbelangrijk, waar zijn ze te vinden?

Ik hoor graag jullie aanrader Heren!

En mochten er werkende dames zijn hier, dan hoop ik jullie natuurlijk te horen ;-)
Overdag kan je naar Rose gaan Geleenstraat 84 k5. Haar menukaart staat in het raam. Ze zou ook Diana kunnen doen van Geleenstraat 23 k2 (alleen dag). Avond weet ik niet zo goed.
 
Ik liep eind vorige week in de middag door de Doub en zag in de buurt van 26 (aan de even kant dus) een slanke dominicaanse? dame staan. Knappe dame met een gouden neusbel. Ik zag haar voor het eerst. Iemand haar eerder gezien en ervaring opgedaan?
 
Ik liep eind vorige week in de middag door de Doub en zag in de buurt van 26 (aan de even kant dus) een slanke dominicaanse? dame staan. Knappe dame met een gouden neusbel. Ik zag haar voor het eerst. Iemand haar eerder gezien en ervaring opgedaan?
Een donkere meid, of heeft ze een vrij lichte huidskleur?
 
Heeft iemand ervaring met de dame van Geleenstraat 110p k10. Er is nog geen topic, glimlacht altijd, donker haar ietsje voller en ze heeft vaak leuke pakjes aan. Ze werkt alleen in de avond.
 
ik zou het niet zo snel weten, ik ken eigenlijk geen Dominicaanse meiden, die overdag rond huisnummer 26 werken.
S'avond had/ heb je Carina op 26, maar ik had begrepen dat zij voorlopig niet zal werken.
Het was zeker een knappertje.... Maar de gok niet genomen. Volgende ronde, mocht ze er weer staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan