Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen zaterdag overdag rond 14:00, de Doubletstraat ingelopen en meteen links nummer 4, k1 zat een dame 25-30 jaar, slank zwart lang haar. Volgens mij oost Europese. Volgens mij tattoo tussen borsten. Ze zat de hele tijd met haar telefoon te bellen, geen oog voor wandelaars. Toch trok iets in haar mij aan. Iemand weet wie dit is? De eeste dame in de straat.
 
Afgelopen zaterdag overdag rond 14:00, de Doubletstraat ingelopen en meteen links nummer 4, k1 zat een dame 25-30 jaar, slank zwart lang haar. Volgens mij oost Europese. Volgens mij tattoo tussen borsten. Ze zat de hele tijd met haar telefoon te bellen, geen oog voor wandelaars. Toch trok iets in haar mij aan. Iemand weet wie dit is? De eeste dame in de straat.
Volgens mij is de eerste dame in de straat aan de linkerkant de Colombiaanse Natalya, maar die kan je moeilijk slank noemen.

Maar je omschrijving 20 -30 jaar slank zwart haar, Oost Europees, doet mij eerder denken aan de Roemeense Lori of Arda, maar die zitten op 4k2

 
Ik had al gezocht en zag de colombiaanse op t forum, maar die leek niet op haar. Het zijn 3 ramen naast elkaar. Naast raam 1 stond een iets dikkere dame, maar die zag er ook niet colombiaans uit. De dame van k1 maakte niet echt contact en zat maar met haar telefoon. Ze zag er knap maar onvriendelijk uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan