Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarschijnlijk begin volgende week, ik meld het.
Overigens werkt Andreea (vh Geleenstraat 45) in de Geleenstraat 23 k10 en Andrea in de Geleenstraat 23 k6.
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn toch twee verschillende Laura's?
Of gaat het je alleen om de voornaam van de dame?

Is dat zo? Ik heb wel twee onderwerpen over Laura van geleenstraat gevonden, maar ik dacht dat ze allebei over dezelfde dame waren.
 
Laura van nr. 45 is i.i.g. een andere dan die van nr. 23.
Ik wist niet dat er op 128 ook een Laura zit.
Die van 23 is donkerharig en moet dus een andere zijn dan die van 128 want die is blijkbaar blond.
Hoe die van 45 er uitziet weet ik even niet meer.
Ik denk dat we @Paulus2 nodig hebben om hier duidelijkheid te scheppen.
 
OK, drie Laura's dus in de Geleenstraat 😄
Oh dat gaat zeker een moeilijke keuze worden.
Laura/Vienna van Geleenstraat 128 k3 staat er al jaren en was vandaag aanwezig evenals Laura van 45 k7.
Laura van Geleenstraat 23 heb ik misschien wel eens gezien, maar werkt altijd of bijna altijd in de avond.
Bedankt voor de voorlichting. Nu heb ik dus 3 bezoekjes om te doen 😁
 
Ruby is aanwezig op 4K1, Irina en zusje gezien bij 5K. Lorie en Andra zijn afwezig, ik heb Jessica met mooi zwart haar gezien bij 16K daar staat ze anders nooit en wel 5 nieuwe DVP's bij 8K waarvan ik er 1 van heb getest genaamd Julia zie mijn recensie broeders :) . Voor de rest is de mooie kleine Anna met lang bruin haar en grote jetsers weer terug ik heb haar gezien bij K12 en K10 ze loopt nog al heen er weer
 
Nee, niet de Sara van 45, maar van 23 k3.
Naar de eerste wordt nooit gevraagd, naar de tweede wordt regelmatig gevraagd en die komt morgen terug van vakantie.
Edit: op 23 k3 zit natuurlijk Sandra.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan