Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waar een relatief klein land groot in kan zijn. 🤔
Het grootste export produkt van Roemenie.
Kan iemand mij alstublieft vertellen of Annabel nog in de Doubletstraat 75k7 staat? & vanaf welke tijden werkt ze?
Bedoel je die Dominicaanse met die grote hangtieten?
Die staat iedere keer op een andere kamer, ik heb haar inmiddels wel in iedere passage gezien.
 
Het grootste export produkt van Roemenie.

Bedoel je die Dominicaanse met die grote hangtieten?
Die staat iedere keer op een andere kamer, ik heb haar inmiddels wel in iedere passage gezien.

Inderdaad & bedankt Rony! Kheb tijdj niet gewandeld en was benieuwd of ze er sws nog is. Weet je misschien waar ze recent stond & Rond welke tijd was ze er?
 
Inderdaad & bedankt Rony! Kheb tijdj niet gewandeld en was benieuwd of ze er sws nog is. Weet je misschien waar ze recent stond & Rond welke tijd was ze er?
ik heb haar s'middags rond 14:00 a 15:00 gezien, omdat ik de laatste tijd alleen s'middags ben wezen wandelen, maar ik heb een zeer sterk vermoeden dat ze s'avonds ook werkt. De laatste keer zag ik haar in de witte passage, ik dacht kamer 5 of 6, maar ik heb haar ook gezien in de stenen passage.

Ik weet niet of je haar al eerder hebt bezocht?
Ik zelf vind haar geen aanrader, zie mijn recensie.

 
ik was een tijdje geleden s avonds op de geleen....amper wandelaars en veel dames achter hun raam...zelfs de toppers....zag zelfs miruna stond vrij dus wel snel naar binnen geweest ....ze blijf heerlijk wat een wijf!
 
Ga ik die eens proberen als ze er straks is
De Nederlandse is volgens mij Mirjam ga ik nooit meer heen
Slechte service vraagt constant meer geld en is dik in de 50
arrogant denkt dat ze heel wat is maar sex is gewoon puur slecht Zelfs een condoom openen gaat moeilijk
Alleen maar klagen en zie trouwens zelden iemand naar binnen gaan als ik in daar ben
Ga straks eens voor mona !
Tja mirjam.... Ik ben er ook ingestonken...service is idd bagger...totaal ongemotiveerd.
 
Mirjam heeft ook nog in het Spijkerkwartier (Arnhem) gewerkt. Daar ben ik wel eens bij haar naar binnen geweest én dat waren toen hele leuke sessies. Sinds ze is opgedoken in Den Haag is de dienstverlening compleet bagger, precies zoals Dorussie en Edtje aangeven.
 
Mirjam heeft ook nog in het Spijkerkwartier (Arnhem) gewerkt. Daar ben ik wel eens bij haar naar binnen geweest én dat waren toen hele leuke sessies. Sinds ze is opgedoken in Den Haag is de dienstverlening compleet bagger, precies zoals Dorussie en Edtje aangeven.
Ik zie dat er geen recensies zijn over Mirjam, wellicht toch handig om dit als nog te doen. Dat bespaard wellicht een wandelaar een slechte ervaring.
 
Ik zie dat er geen recensies zijn over Mirjam, wellicht toch handig om dit als nog te doen. Dat bespaard wellicht een wandelaar een slechte ervaring.
Vraag me af waar hoe je rensesies kan plaatsen
Zal de heren die haar willen bezoeken een hoop ergenis en geld besparen
Deze dame is inderdaad bagger en naakt is ze helemaal niet om aan te gluren
Die borsten hangen onder haar navel bijna als ze haar bh uitdoet
Zelf denkt ze dat ze heel wat is ,spijt dat ik naar binnen ben gegaan toen
Was eerder uit medelijden ondat ze de huur moest betalen zei ze en geen geld had
Heren trap er niet in
 
Weet iemand wat de naam is van een dame in de Geleenstraat, exacte nummer weet ik niet maar denk hoog kamernummer van 122 of een laag nummer van 126 (gok ik).
Het is een hele petite blonde dame die vandaag (overdag) een wit setje aan had. Ze is heel slank, jong en niet lang met een vriendelijke lach. Ze had het ook erg druk vandaag!
Meerdere keren was iemand me voor en uiteindelijk een maar een leuk bezoek gebracht aan een andere dame bij haar schuin tegenover (Emma).

Ik hou van jongere petite dames die ook niet heel overdreven doen en ook houden van gebeft worden! Iemand nog suggesties?! :D (hoeft niet perse Geleen, mag ook Doublet)
 
Weet iemand wat de naam is van een dame in de Geleenstraat, exacte nummer weet ik niet maar denk hoog kamernummer van 122 of een laag nummer van 126 (gok ik).
Het is een hele petite blonde dame die vandaag (overdag) een wit setje aan had. Ze is heel slank, jong en niet lang met een vriendelijke lach. Ze had het ook erg druk vandaag!
Meerdere keren was iemand me voor en uiteindelijk een maar een leuk bezoek gebracht aan een andere dame bij haar schuin tegenover (Emma).

Ik hou van jongere petite dames die ook niet heel overdreven doen en ook houden van gebeft worden! Iemand nog suggesties?! :D (hoeft niet perse Geleen, mag ook Doublet)
op nr 126 zal dat betty geweest zijn.
 
Dan is het toch wel handig als je een huisnr weet, 122 is een groot pand, 126a heeft 4 ramen.
Zou zeker handiger zijn, als ik het nummer zeker wist hoefde ik het niet meer te vragen haha! Het waren de hoge nummers van 122 of eventueel laag 126.
Mocht iemand haar herkennen op basis van de omschrijving dan hoor ik het graag hoe ze heet en welk nummer het exact was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan