Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was van plan om donderdag of vrijdag na lange tijd weer eens naar den haag te gaan. Ik moet alleen een pokken end en wil de reis alleen maken als er iets bij zit voor me. Kunnen de collega's me wellicht vertellen of er een goede kans is dat ik 1 of meerdere van de volgende dames kan treffen:
Alexandra k16 doubletstraat
Karina van de Hunsestraat
Sonja Geleenstraat

Dank
is Alexandra met siliconen en opgespoten lippen en bruin haar die staat er bijna altijd volgens mij bij K16 de laatste tijd wel vaak alleen zelf staat ze daar
 
1 van die 2 op zeker met kinky kleding, toys en ervaring. De 2e is nog niet zeker of die komt en weet ook niet wie dat dan zou zijn.
Toch wel benieuwd wie er vanuit Antwerpen naar Den Haag komen en vooral in welk pand ze gaan werken. Zeker als het kinky girls met veel SM attributen zijn, zijn grote kamers beperkt vrij.
Maar we wachten rustig af.
 
Toch wel benieuwd wie er vanuit Antwerpen naar Den Haag komen en vooral in welk pand ze gaan werken. Zeker als het kinky girls met veel SM attributen zijn, zijn grote kamers beperkt vrij.
Maar we wachten rustig af.
Ze weten die kleinere kamers ook vol te proppen in Antwerpen, en veel SKW dames zitten op nr. 45 of zijn allemaal vriendinnen van elkaar.
 
Ik vind een beetje oogcontact ook wel fijn en bij een van mijn favoriete dames was ik zeker vaker geweest als ze enige blik van herkenning had gegeven als ik langs liep, maar in de praktijk is er weinig relatie tussen oogcontact en een goede date. Ik kan me best voorstellen dat dames verwachten dat je ze aanspreekt bij het raam als er de hele dag gasten voorbij je raam trekken. In zo'n gesprekje kun je alsnog beslissen om af te haken als de attitude blijft. Soms is dat zo. Vaak niet.
 
Ik vind een beetje oogcontact ook wel fijn en bij een van mijn favoriete dames was ik zeker vaker geweest als ze enige blik van herkenning had gegeven als ik langs liep, maar in de praktijk is er weinig relatie tussen oogcontact en een goede date. Ik kan me best voorstellen dat dames verwachten dat je ze aanspreekt bij het raam als er de hele dag gasten voorbij je raam trekken. In zo'n gesprekje kun je alsnog beslissen om af te haken als de attitude blijft. Soms is dat zo. Vaak niet.
het is de monopolie die de roemeense dames hebben in de straten ,hebben het hoog in de bol ze kijken je aan van wie ben jij die minachting bizar het is zo jammer dat er totaal geen andere smaken of beter minder smaken zijn in de straten het is voornamelijk roem en de arrogantie die de meeste hebben nee voor mijn hoeft dat niet ze ligt erbij als een zoutzak en mopelt iets in het roemeens en ben er zeker van dat ze je gewoon vervloekt uit uitscheld LOL
 
Aha, ik ben nog nooit in Antwerpen geweest. En op no. 45 kom ik zelden.
Ze wacht nu op haar papieren om in Nederland te mogen beginnen, kan nog ff duren afhankelijk wanneer ze dat binnen heeft. 2e en of 3e persoon twijfelen nog of ze ook die stap willen zetten.
Vanmiddag redelijke bezetting in de Geleen en Hunsestraat
 
Laatst bewerkt:
gisteren in geleen en doub geweest wat zal ik zeggen de dames tonen totaal geen intresse zitten op hun tel kan geen lachje vanaf is gewoon omgekeerde wereld een blik van minachting naar de wandelaars joh het is je werk !!! beetje flirten een lach maar nee lijken wel stelletje lijken .
inderdaad. they dont give a fuck meer... als ze een klein beetje moeite doen hebben ze het veel drukker maar ja ....
 
Terug
Bovenaan Onderaan