Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik ben hier nog 16 november geweest zie ik in mijn app met haar hehe. recensie volgt zo nog. kan nu pas plaatsen omdat ik maanden geblokt was.
kan draadje niet vinden van kelly bb ? dan kan ik mn recensie nog plaatsen
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Meestal ben ik tussen 8 en 10 uur in de Geleenstraat, waar het aanbod voldoende is. Morgenavond wil ik 2 vrienden meenemen, maar we arriveren pas na 23:00. Zijn er dan nog veel dames aanwezig? En weet iemand of Beatrix op dinsdagavonden werkt?
 
maar we arriveren pas na 23:00. Zijn er dan nog veel dames aanwezig?
Dan heb je volgens mij grote kans dat er een hoop meiden al weg zijn.
Dinsdag is ook de dag, dat veel dames een dagje rust nemen.
Dit is mijn ervaring in de Doubletstraat, ik vermoed dat dat in de Geleenstraat niet veel anders is.
 
Laatst bewerkt:
Vond de bezetting op de Geleenstraat rond 19:00-19:20 behoorlijk tegenvallen, denk in die twintig minuten zo'n 20-25 dames gezien te hebben. Er waren ook vrij weinig wandelaars. Is dit tegenwoordig 'normaal'?
 
Ik weet niet hoe de bezetting "s-avonds is. Mijn ervaring is wel dat de bezetting vrijwel altijd hoger is dan wat er wordt geschreven.
Vanmiddag waren er zeker zo'n 60 dames.
 
Vanavond tussen 19:30 en 20:00 rond gelopen in de Geleen. Bezetting viel me tegen. Zag wel heel kort in passage 110 2 dames bij elkaar in k4 zitten. Ik denk dat 1 ervan Melody Pleasure was (donker blond haar) en ben benieuwd wie die andere zou kunnen zijn. Zij had lichtblond haar, rond de 40-45 jaar en ze had iets weg van Nance, al kon ik het niet helemaal goed zien. Helaas heb ik haar niet kunnen spreken, maar heeft iemand een idee wie deze mooie dame is?
Bedankt alvast voor de feedback!
 
Terug
Bovenaan Onderaan