Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
man man, het was weer akelig rustig in de doubie, ik heb wel bij K12 dames zien staan, maar 4K stond alleen Lorie te pronken,
en blonde Anna stond links achterin bij 38K2 ze zag er weer prachtig uit, de mooie Andra stond overigens bij 24K4 gelukkig bij 29 was zelfs alles donker. Ik wordt toch erg verdrietig van de bezetting, ook de mooie Ruby van 4K4 is er helaas nog niet weet iemand wanneer ze weer terug komt? ik had geruchten gehoord dat Natalia bij 7K4 stond maar die kamer was erg donker en bij kamer 10 stond ook helemaal niemand.
 
Zat ze achter het raam vanmiddag? Ik zag volgens mij Alina en Sandra en Andrea op dat stuk. En een blonde dame in het hoekraam. Of had je haar geappt?

Ben zelf bij Emma beland :)
Ja, rond 16 uur verscheen ze. Niet geappt, gewoon gewacht. Alina (nooit bezocht) en Andrea (wel eens bezocht) ook gezien, die blonde dame in het hoekraam met getatoeëerd been heet Bianca geloof ik (nooit bezocht). Wie Sandra is weet ik niet.

Emma wil ik ook nog eens bezoeken, ziet er erg lief uit. Alleen heb ik gelezen dat ze een alarm zet om de tijd in de gaten te houden ☹️
 
Ja, rond 16 uur verscheen ze. Niet geappt, gewoon gewacht. Alina (nooit bezocht) en Andrea (wel eens bezocht) ook gezien, die blonde dame in het hoekraam met getatoeëerd been heet Bianca geloof ik (nooit bezocht). Wie Sandra is weet ik niet.

Emma wil ik ook nog eens bezoeken, ziet er erg lief uit. Alleen heb ik gelezen dat ze een alarm zet om de tijd in de gaten te houden ☹️
Dank je wel. Emma is een rustig schatje. Ik wil Stella ook eens meemaken. Maar dan t liefst spontaan als ik haar zie en niet voorgekookt of afgesproken. Een keuze kan zo van t moment afhangen. Op de Hunsestraat zag ik bij 37 b, boven, twee dames kletsen. Ook t bordje met ice/eyes. De blonde dame slank(recht blond haar, beetje mooie uitvoering van Hillary Clinton) en een andere dame met wat langer blond haar. De ene is waarschijnlijk Ice, maar wie is de andere en is er een recensie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan