Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kunnen ze de QR code ook niet inzetten tegen SOA? Je laat je testen op SOA, bent negatief en kan daarna volgas, op vertoon van je QR-code, zonder condoom van bil. Dan krijgt de term testen-voor-toegang wel een heel bijzondere betekenis. En veel duurzamer ook, want dan hoeft de https://theoceancleanup.com/ niet alle volgesauste rubbertjes uit de oceaan te vissen.
 
Laatst bewerkt:
alle contactberoepen moeten inderdaad een mondmasker op maar sexwerkers hoeven dat niet tenzij ze dat zelf wel willen dan heb je pech door de gangen is het wel verplicht om mondkapje op te doen maar op de kamer hoeft dat niet in België is het wel verplicht op te doen tijdens het spel
ik was donderdag nog in antwerp. geen mondkap te zien.
 
Kunnen ze de QR code ook niet inzetten tegen SOA? Je laat je testen op SOA, bent negatief en kan daarna volgas, op vertoon van je QR-code, zonder condoom van bil. Dan krijgt de term testen-voor-toegang wel een heel bijzondere betekenis. En veel duurzamer ook, want dan hoeft de https://theoceancleanup.com/ niet alle volgesauste rubbertjes uit de oceaan te vissen.
Komt vanzelf kwestie van tijd...
 
Gisteren gedurende de middagshift op de Doublet even rondgewandeld gezien ik in de buurt was. Bij niemand naar binnen gegaan en mijn vaste priveontvangstdame gecontacteerd. Maar wel een paar interessante dames gespot. Bij namen/recensies hoor ik het graag;

10k1; blonde dame met volle billen die naar het raam toe stond, iets ouder en geen knap gezicht, maar wel mooi bilpartij die ze graag liet zien

29k3; Latina met een tatoo op haar arm waar iets van Dahana/Daharo op stond, had volgens mij een siliconen kont die mooi uitstak naar achteren, maar had er geen goed beeld meer gezien ze niet meer omdraaide

7k3 (geloof ik); dame die op de lage witte kamers zat en met de Azerbeijzjaanse dames praatte, dame had blond haar, was erg lang en vol gezet, flinke borstenpartij en goed gebruind, een beetje zoals de Roemeense Anna

23vk2; volgens mij een vrij lange dame (zat steeds op haar stoel), zwart steil haar, vrij bleke huid, zag er Roemeens uit en was continu aan het praten met de oudere Latina dame die links van haar zat, kwam nauwelijks van haar stoel zodat ik niet veel kon zien, maar ze leek erg volle heerlijke bovenbenen te hebben en een mooie heuppartij
 
Wie of wie…. Weet wie de mooie slanke blonde dame is in geleenstraat 110:K3. Staat er al jaren, wat afstandelijke uitstraling maar wel mooie vrouw. ik wel haar een keer bezoeken, maar kan geen recensie vinden
 
Dat moet Lavinia zijn.
degene die ik bedoel werkt en werkte altijd overdag, nooit in de avond gezien... Is mogelijk dus niet Lavinia?
 
Terug
Bovenaan Onderaan