WHEM Den Haag , massage , "plezier"

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoezo plaatjeS? Eén plaatje van éen been. Kennelijk wekt dat al voldoende interesse.
Stuur haar eens een berichtje, dan horen we daarna graag wat de reactie is van deze dame

De advertentienaam, en de gebruikte afbeeldingen wisselen. En ja, het zou best wat kunnen zijn. Sommige dames willen heel discreet blijven.

Maar, briljante tip hoor. De sectie "wie heeft ervaring met" bestaat natuurlijk om de tip "probeer het zelf eens en vertel het ons" te geven.

- Met een vraag hoor ik waarschijnlijk wel iets meer (tarief), maar - de vraag "doet ze het goed" en uberhaupt "is ze echt"ga je natuurlijk niet bruikbaar beantwoord krijgen door de verkoper zelf.
Precies daarom bestaat deze forum sectie. - Is ze echt, hoe ziet ze er ongeveer (cq in het echt) uit, en is het een bezoek waard.
Smaak, en klik, kunnen verschillen, maar toch is het waardevol als iemand een relevante ervaring kan delen.
 
deze dame is inmiddels al 4 of 5 jaar 35 jaar oud. bij vragen naar afkomst etc beschrijft ze zichzelf als half indisch maar in het echt ziet ze er meer indiaas/hindoestaans uit. bij verder vragen is ze ook (minstens) half hindoestaans en een beetje indisch. dame is wat forser van postuur, ontvangt regio den haag/oud rijswijk. massage vond ik matig, ontvangst ruimte super klein en geen gelegenheid tot douchen….niet echt hygiënisch daar. voor mij geen herhaling gevaar al is mijn enige en laatste bezoek al van 5 jaar terug oid
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan