Recensie Denisa, Schippersstraat 12/2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

riksjes

Newbie
1
07/11/21
0
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dag,
Net bij denisa geweest die heeft volgens mij nog steeds een A cup. Ik vond haar super, daar ga ik met plezier nog eens terug.
De plaats is volgens mij wel verschillend , het was schipperstraat 14, 16 of 18.
Deze dame telt 22 lentes.
Standing blowjob doggy en dan lekker afneuken zalig die meid.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs ook bij Denisa op de kamer geweest. Schippersstraat nr 12, middelste raam.

Slank figuur, mooi en lief gezicht. Kleine zachte borstjes, strakke buik en lekker gevormde billen. Kon er ook een redelijk gesprek mee voeren.
Pijpen was ze na een tijdje zat, hoewel ze van mij had mogen doorgaan. Ze drong aan op neuken, nou vooruit dan maar ;-)
Haar schoenen met hakken van zeker 20 cm hield ze al die tijd aan.

Alles bij elkaar prima.

Was nog nooit in dit pand geweest (een van de weinige) Topkamer, keurig verzorgd, ruim, en zelfs een 2 persoons jacuzi. De spiegel aan het plafond maakt het visueel genot af.
 
Ook eens een bezoekje gebracht. Leuke lieve meid, haar Engels is nog zeer beperkt. Is eerder iemand voor een GFE, maar voor een meerprijs is er natuurlijk meer mogelijk. Ik hield het voor deze eerste keer eenvoudig. Pijpen was goed en na enkele aanwijzingen zelfs meer dan goed. Haar favoriete standje is blijkbaar on top, voor mij ook goed dat scheelt hem toch in fysieke inspanning. Ze heeft nu ook een advertentie op redlights en stapt zo in de voetsporen van vele collega DVP's. Of haar dat aan meer klandizie moet helpen zal de toekomst moeten uitwijzen. Voor de liefhebbers : https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/denisa-love.html
 
Terug
Bovenaan Onderaan