WHEM Denise Voorhout

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
19
30/03/23
12
Ik heb geen link van deze dame. Maar ene Denise uit Voorhout heeft op mijn advertentie op SJ gereageerd dat ze vanavond wilt afspreken.

En ik kan niks vinden op deze site maar weet 99% zeker dat ik vorige week nog wat over d'r heb gelezen.

Iemand enig idee waar deze recensies zijn gebleven en iemand enig idee of deze dame de tijd waard is?

Thanks
 
En ik kan niks vinden op deze site maar weet 99% zeker dat ik vorige week nog wat over d'r heb gelezen.
Klopt ik kan het ook niet vinden. Maar het was vrij vaag aan het worden. Het was slechts 1 persoon gelukt om een afspraak te maken. Prijs ging van 125 naar 200. Dame ging verhuizen of werd het huis uitgezet, zocht een woning ofzo. Over nzc werd gesproken.

Ik zou er niet in mee gaan.
 
Moet zeggen dat de dame toch redelijk soepel communiceert en doet niet moeilijk over mij ontvangen. Ook rekent ze bij mij geen 200.
Weet niet of dit voor een uur was?
Wellicht een andere dame.
 
Het is al vrij vaag dat het hele topic gewoon niet meer te vinden is.
 
Ja klopt.
Ik heb sws het idee dat de mods een beetje liggen te pitten de laatste tijd.

Chanel uit Rotterdam en Mia Den Haag waren ook opeens recensies verwijderd wat gewoon over de dames gingen.

En dan zie je bij sommige andere posts weer berichten staan waarbij het allang niks meer met recensies schrijven te maken heeft.. Gewoon jammer.
 
Dat kan niet anders. Zoals ik al zei de bericht werden aardig vaag in dat topic. En nog vager is dat het hele topic weg is. De keuze is aan jezelf of je haar bezoekt.
 
PickleRick geeft het goed aan. Super vaag werd de discussie rondom deze dame. Ene "Jaapvanduivenbode" (inmiddels voormalig lid) was de enige die een directe lijn leek te hebben met "Denise". Hij kende haar w.s. zo goed dat er zelfs volledige templates aan tekst werden gesuggereerd om contact op te nemen met " Denise". Kortom, super super vaag allemaal.
 
Aha hij is dus geen lid meer ,dat maakt het alleen maar nog vager😄. Eerst een onbekende dame promoten en dan weg van dit forum
 
Ja mja dame vraagt geen aanbetaling enzo. Dus ookal klinkt het allemaal erg vaak, het is niet dat ik het echt niet vertrouw
Dus misschien dat ik me maar opoffer en even ga kijken.
Laat maar weten of het wat is . Door al dit gedoe ben ik toch wel een beetje benieuwd.
 
Misschien heeft 1 van de Mods het topic verwijderd.
Topic is verwijderd door een andere mod, ik moet de reden nog bekijken. Maar dit topic was opmerkelijk.

Aha hij is dus geen lid meer ,dat maakt het alleen maar nog vager😄. Eerst een onbekende dame promoten en dan weg van dit forum
Jaap heeft zijn account zelf verwijderd. Ik wil nogmaals herinneren dat het delen van prive info zonder medeweten van de dame in kwestie not done is.
Indien de dame hier zelf haar nummer en email adres post, heb ik daar geen probleem mee.

Ik heb sws het idee dat de mods een beetje liggen te pitten de laatste tijd.
Je mag altijd een TR inschieten ipv hier te klagen :)
 
Topic is verwijderd door een andere mod, ik moet de reden nog bekijken. Maar dit topic was opmerkelijk.


Jaap heeft zijn account zelf verwijderd. Ik wil nogmaals herinneren dat het delen van prive info zonder medeweten van de dame in kwestie not done is.
Indien de dame hier zelf haar nummer en email adres post, heb ik daar geen probleem mee.


Je mag altijd een TR inschieten ipv hier te klagen :)
Wat is een TR en waar vind ik dat?
 
Misschien heeft 1 van de Mods het topic verwijderd.
Idd,dat was ik. Als dame klanten wilt.
Plaatst ze maar advertentie op bv SJ.
Niet via iemand hier. Allemaal vaag gedoe. En als je iets verkeerds ziet. Gewoon bericht rapporten. Wij kunnen niet alles zien helaas. En willen na werk ook lekker op de bank liggen zonder 1001 discussies op te lossen.
 
Nou ik ben lansg geweest maar toen ik zag dat het niet de dame is van de foto's die ze stuurde ben ik gelijk weer vertrokken. (Of de foto's zijn van 20 jaar geleden, en flink wat kilo's)

Had inderdaad maar gewoon m'n gevoel moeten volgen. Nare mensen zijn er soms in dit wereldje.
 
Ben een week geleden bij Denise geweest!
Ze is rond de 170cm lang en slank.
Leeftijd: eerste helft 30
Kleine maar lekkere borsten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vrolijke Frans/ Jaap, moest je het nog niet begrepen hebben. Het is niet de bedoeling privé gegevens te delen, noch reclame te maken voor een onbekende dame.

3 mogelijkheden:
- je bent dr pooier.
- je bent de dame zelf: kom er dan voor uit
- bent een onbekende voor haar: stop met promoten en haar gegevens te delen, ook via DM.

Verbeter me indien ik verkeerd ben.
 
Dit word nu ook erg vaag ...
Geen link naar de dame
1 zegt 20 jaar ouder en dik
Letterlijk 1 post erna iemand rond 30 en slank ??????

Wtf 🤔
 
Iemand al meer info?
Vind die 2 totaal verschillende berichten te vaag .. alhoewel de 2e een oudgediende..
 
Ach ik zat ook op hookers. En ik heb ook geen oudgedienden achter mijn naam.
 
Oh ja dat hele vreemde topic van jaapvanduivenbode...

Eerst beweert hij dat zij heeft gereageerd op een advertentie van hem.
Was een topdate natuurlijk, leuke dame, goedkoop en zelfs nzc mogelijk.
Hij zegt dat zij hoopt door zijn review meer klanten te krijgen.
Maar niemand kan haar contacteren want geen advertentie.
Vaag dus.

Vervolgens plaatst hij haar emailadres in het topic.
Werd snel verwijderd door mod.

Prijs ging ook opeens enorm omhoog.

Vervolgens vraagt hij voor haar naar nieuwe woonruimte omdat ze eruit wordt gegooid.

Vervolgens ging hij letterlijk dicteren hoe je naar haar moet mailen.

En nu dus verschillende signalementen van de dame.
Dat is niet echt een verrassing.

Er klopte al heel weinig van dit verhaal vanaf het begin.
Blij dat hij en het topic weg zijn.
Ik zou het niet vertrouwen, die hele dotdenise niet.
 
Was toch wel erg benieuwd naar deze dame mail gestuurd en nu ook foto gehad met de krant erbij voor datum check dame ziet er niet verkeerd uit en krans was ook van deze maand .
Ergens nog steeds wel twijfel om echt af te spreken....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan