Recensie Denise, Wetteren 4,71 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/denise-22jaar.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een nieuw account maar niet nieuw in het kennen van hookers en nu dus girlsreview.

Tijdens de eindejaarsperiode ben ik ook eens langsgegaan bij Denise. Ik had een afspraak om 21 uur geregeld via Whatsapp (je moet zeker op tijd een afspraak maken want ik heb de indruk dat ze per direct volboekt is). Ze ontvangt, zoals hier al meerdere hebben gezegd, in Motel E40 te Wetteren.
Denise is vriendelijke jonge vrouw (continue lachen) met een mooi lichaam met geen te grote borstjes (ik vind ze persoonlijk wel lekker) en jong snoetje. De liefhebbers van grote borsten gaan bij haar niet aan hun trekken komen.

Ondanks alle lovende recensies die hier gegeven zijn had ik een dubbel gevoel bij haar.
Na een vriendelijk ontvangst en een korte babbel mocht ik me op bed leggen. Ze begon met een penis massage met redelijk wat gel. Na die massage (laat ons zeggen wanneer mijn kleine heer goed hard stond) wou ze heel dat boeltje eerst afkuisen voor ze mij zou beginnen pijpen. Kan ik inkomen maar voor mij persoonlijk zorgde het ervoor dat de spanning beetje weg ging (tijdrekken).
Het pijpen was niet slecht maar heel kort. Toen ik haar vroeg om nog wat verder te pijpen kreeg ik het droge antwoord: SHUT UP.
Ik kan confirmeren dat ze wel redelijk dominant kan zijn. Ze neemt graag de touwtjes in houden en doet haar zin. Kan verstaan dat niet iedereen dit graag zal hebben.
Na de korte pijpbeurt een condoom errond en Denise kwam even on top maar dat was na een goeie minuut ook gedaan. Omwisselen dat ik op haar kwam. Wat me toen enorm opviel was dat ze enorm het condoom in de gaten blijft houden en ook een handje bij mijn penis hield zodat alles mooi op zijn plaats bleef zitten. Daar ik dit hier nog niet gelezen heb heb ik geen idee of ze dat bij elke klant doet? Na een goeie 5 minuutjes vroeg ik om naar doggy te wisselen maar daar gaf ze weer een droog antwoord op: CONTINUE.
Na nog een tijdje deed ze me stoppen daar ze dacht dat het condoom niet meer goed was. Condoom eraf en ze is mij beginnen aftrekken. Daar ik moeilijk klaarkom wanneer iemand anders mij begint af te trekken werd ze het uiteindelijk beu, nam ze mijn hand en mocht ik mezelf klaar trekken. Dit was voor mij dan uiteindelijk een afknapper daar ik me evengoed thuis kan aftrekken voor 0 euro in plaats van de 100 euro die ik betaald had. Oké dat ik moeilijk klaarkom als iemand anders mij aftrek is mijn probleem maar ik vond het totaal pakket beetje minder.

Ik klink nu misschien te kritisch maar laat me duidelijk zijn dat het zeker niet slecht was maar ik had bij Denise toch eerder een gevoel dat ik eerder een meisje bezocht uit de raamprostitutie in plaats van een dame privé. Misschien had ik na al de lovende commentaren te veel verwachtingen.
 
Een nieuw account maar niet nieuw in het kennen van hookers en nu dus girlsreview.

Tijdens de eindejaarsperiode ben ik ook eens langsgegaan bij Denise. Ik had een afspraak om 21 uur geregeld via Whatsapp (je moet zeker op tijd een afspraak maken want ik heb de indruk dat ze per direct volboekt is). Ze ontvangt, zoals hier al meerdere hebben gezegd, in Motel E40 te Wetteren.
Denise is vriendelijke jonge vrouw (continue lachen) met een mooi lichaam met geen te grote borstjes (ik vind ze persoonlijk wel lekker) en jong snoetje. De liefhebbers van grote borsten gaan bij haar niet aan hun trekken komen.

Ondanks alle lovende recensies die hier gegeven zijn had ik een dubbel gevoel bij haar.
Na een vriendelijk ontvangst en een korte babbel mocht ik me op bed leggen. Ze begon met een penis massage met redelijk wat gel. Na die massage (laat ons zeggen wanneer mijn kleine heer goed hard stond) wou ze heel dat boeltje eerst afkuisen voor ze mij zou beginnen pijpen. Kan ik inkomen maar voor mij persoonlijk zorgde het ervoor dat de spanning beetje weg ging (tijdrekken).
Het pijpen was niet slecht maar heel kort. Toen ik haar vroeg om nog wat verder te pijpen kreeg ik het droge antwoord: SHUT UP.
Ik kan confirmeren dat ze wel redelijk dominant kan zijn. Ze neemt graag de touwtjes in houden en doet haar zin. Kan verstaan dat niet iedereen dit graag zal hebben.
Na de korte pijpbeurt een condoom errond en Denise kwam even on top maar dat was na een goeie minuut ook gedaan. Omwisselen dat ik op haar kwam. Wat me toen enorm opviel was dat ze enorm het condoom in de gaten blijft houden en ook een handje bij mijn penis hield zodat alles mooi op zijn plaats bleef zitten. Daar ik dit hier nog niet gelezen heb heb ik geen idee of ze dat bij elke klant doet? Na een goeie 5 minuutjes vroeg ik om naar doggy te wisselen maar daar gaf ze weer een droog antwoord op: CONTINUE.
Na nog een tijdje deed ze me stoppen daar ze dacht dat het condoom niet meer goed was. Condoom eraf en ze is mij beginnen aftrekken. Daar ik moeilijk klaarkom wanneer iemand anders mij begint af te trekken werd ze het uiteindelijk beu, nam ze mijn hand en mocht ik mezelf klaar trekken. Dit was voor mij dan uiteindelijk een afknapper daar ik me evengoed thuis kan aftrekken voor 0 euro in plaats van de 100 euro die ik betaald had. Oké dat ik moeilijk klaarkom als iemand anders mij aftrek is mijn probleem maar ik vond het totaal pakket beetje minder.

Ik klink nu misschien te kritisch maar laat me duidelijk zijn dat het zeker niet slecht was maar ik had bij Denise toch eerder een gevoel dat ik eerder een meisje bezocht uit de raamprostitutie in plaats van een dame privé. Misschien had ik na al de lovende commentaren te veel verwachtingen.
Heel erg mooi geschreven recensie sworksboy 👍Alles wat ik lees komt me wel bekend voor 😉.
Denise word pas beter na enkele bezoekjes.
Kan best begrijpen dat het confronterend overkomt wanneer ze plotseling zegt shut up.
Zoals ik ook al zei in vorige recencies komt ze bazig en dominant over.
Bij mij heeft ze me ook eens zo geantwoord en ik heb er toen nog eens vermeld dat ik echt wenste dat ze verder pijpte en met veel gemor deed ze het dan uiteindelijk verder.
Soms moet je ook dominant overkomen bij haar en achteraf heeft ze er dan nog eens op terugkomen dat ik dat deed beetje plagerig maar ik ketste haar de bal terug en melde haar fijntjes dat ik haar betaal.
Ze nam me vast en fluisterde in mijn oor dat zij bepaalde wat er gebeurde en niet. Erna gaf ze me dan een knuffel en zei ze met een knipoog See You next time.
Ze komt ook wel speels en plagerig over. Vergeet niet met hetgeen je verteld dat ze ook daadwerkelijk uit de raamprostitutie komt.
Denise is echt een zakenvrouw en ze kent de kneepjes van het vak.
Ze is vooral graag gezien denk ik vanwege haar beeldschone gezichtje en haar knap lichaam. Haar skills laten we zeggen.
Voor de echte GFE moet je idd iemand anders zoeken of er al meerdere keren mee hebben afgesproken.
 
je moet zeker op tijd een afspraak maken want ik heb de indruk dat ze per direct volboekt is
Ik vind het dan wel heer raar dat ze 10 keer per dag een "refresh" doet van haar advertentie(s) op RL.
Als je volgeboekt bent is dat helemaal niet nodig, mijns inziens.

En als ik het hierboven wat lees, dan denk ik dat ik een beter iemand ontmoet heb, bij een eerste ontmoeting er al boenk op. Alleen, zij adverteert maar als ze ergens een "gaatje" heeft ;-)
 
Ik vind het dan wel heer raar dat ze 10 keer per dag een "refresh" doet van haar advertentie(s) op RL.
Als je volgeboekt bent is dat helemaal niet nodig, mijns inziens.

En als ik het hierboven wat lees, dan denk ik dat ik een beter iemand ontmoet heb, bij een eerste ontmoeting er al boenk op. Alleen, zij adverteert maar als ze ergens een "gaatje" heeft ;-)
Zal ze in de toekomst ook eens bezoeken. Bedankt alvast voor de tip. 😉 Gaat waarschijnlijk over axelle die in harelbeke zit die je bedoelt?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/denise-22jaar.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leuke date met Denise gehad. Via Whatsapp berichtje gestuurd, 5 min later antwoord ontvangen en een uurtje later mee afgesproken in Wetteren.

Eens toegekomen nog een berichtje gestuurd voor kamernummer en direct antwoord ontvangen. Deur gaat open en staat er dan een knappe, vriendelijke en goedlachse jongedame voor mij. Qua leeftijd schat ik 27 a 28 jaar.

Eerst een kort maar aangenaam gesprekje ter kennismaking waarbij ze ook al plagend vroeg wat mijn verwachtingen en voorkeuren waren. Dan een snelle douche waarna ze de jongeheer een korte massage heeft gegeven om erna met volle overtuiging een lekkere deep throat pijpbeurt te geven. Klopt dat ze voor de pijpbeurt de jongeheer grondig reinigt met natte doekjes en na de pijpbeurt het jasje met de nodige aandacht aantrekt. Eens dit achter de rug is, gaat ze rustig on top te werk waarbij ze gelijktijdig knuffelt, kust, streelt, … en ik na enkele luttele minuten reeds mijn hoogtepunt bereik.

Zowel ervoor, tijdens als erna was ze steeds goedlachs met een hoog GFE gehalte. Van dominantie heb ikzelf niets gemerkt maar denk dan ook dat alles alles afhangt van wat de persoonlijke voorkeuren zijn en wat er werd gecommuniceerd met haar. Zoals ik mijn moment met Denise heb ervaren, is een GFE ervaring waarbij je haar zelfs als perfecte date buitenshuis zou kunnen meenemen.

Uiteraard zal ze onze ontmoeting langs haar kant louter als een "transactie" zoals één van de zovelen beschouwen waarbij ze zich als als doorwinterde pro gedraagt, toch voelde dit allesbehalve zo aan en hebben we tijdens deze eerste ontmoeting heel veel gelachen en een leuk intiem moment beleefd. Dit was voor mij dan ook de beste "eerste ontmoeting" met de beste klik die ik tot op heden heb gehad.

Sowieso herhalingsgevaar voor mij.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/denise-22jaar.html
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze meid enkele weken geleden bezocht. Proper en netjes, niets op aan te merken. Ze is heel mooi, zoals op de foto's, dus dat zal al goed bij het binnenkomen.
Ze deed duidelijk haar best om me te bekoren en het leek allemaal wel een GFE (al weet ik wel dat dat een routine is die ze allicht altijd uitvoert).
De tijd vloog voorbij, een uurtje was zo om. Bij het neuken leek het wel of ze er zelf ook van genoot dus de sfeer zat zeker goed.
Het is altijd tof als er zo een soort connectie is. Herhalingsgevaar is er zeker! maar eerst nog eens rondkijken welke vis er nog in de zee zit 🐟🐠
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/denise-22-4.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heel aangenaam in de omgang, top ervaring en voor herhaling vatbaar.
Ik was iets later waar ze weinig op aanmerkte. Tip: zoek vooraf de juiste weg naar die motel (niet via het tankstation).
Ze kom iets ouder dan 22 over, zeker tussen 25-30 jaar, maar dat maakt eigenlijk niks uit.
Ze is opgewekt, stelt je direct op het gemak en houdt er van om te teasen en het heft in handen te nemen.
Het was wel degelijk een GFE zoals er weinigen echt doen. Of dat nu gespeeld is of niet: het komt toch op een zeer leuke manier over.
Het pijpen is inderdaad niet zeer lang maar wel zeer... intens.
Herhalingsgevaar zeer hoog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan