WHEM Deny milf nl Alkmaar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Had beter eerst even hier kunnen kijken. Afspraak gemaakt en dag van te voren adres gehad. Is een huis waar ik al eerder een dame bezocht had. Eenmaal aanwezig werd er bij de intercom opgenomen maar niet open gedaan!
Goed leermomentje in ieder geval!
 
bericht gehad van haar dat de afspraak niet door kon gaan door omstandigheden en dat ze de aanbetaling terug wilde storten. Vandaag weer een mail om nieuwe afspraak te maken. Maandag probeer ik het opnieuw en hoop ik dat de afspraak wel door kan gaan!
Ik zal laten weten hier hoe het afgelopen is!
 
Inderdaad heb ik door prive omstandigheden deze afspraak niet na kunnen komen en heb ik ook niet op tijd af kunnen zeggen. Zoals de poster hierboven aangeeft heb ik hier netjes een mail over verzonden wat er aan de hand was en mijn excuses dat het zo is gelopen. Ik heb ook aangeboden een nieuwe afspraak te maken waarbij de persoon voorang heeft op andere afspraken omdat ik dat wel zo netjes vond om mijn afspraak netjes na te komen Daarbij is het ook heel belangrijk dat iedereen weet dat de aanbetaling ook netjes op dezelfde dag is teruggestort. Ik hoop dat de poster hierboven dat ook wil bevestigen, dat zou wel zo netjes zijn. Maandag gaat de afspraak zeker door. Wie twijfelt aan mijn echtheid kan contact opnemen.
 
Mr, vertel hoe was de ervaring?
bericht gehad van haar dat de afspraak niet door kon gaan door omstandigheden en dat ze de aanbetaling terug wilde storten. Vandaag weer een mail om nieuwe afspraak te maken. Maandag probeer ik het opnieuw en hoop ik dat de afspraak wel door kan gaan!
Ik zal laten weten hier hoe het afgelopen is!
 
Mr, vertel hoe was de ervaring?
Hopelijk wordt Mrmister nu niet bedreigt dat zijn gegevens in handen zijn en hier niks negatiefs mag neerzetten.
Straks moet hij misschien wel iets positiefs schrijven en dan is dat ook weer niet betrouwbaar informatie.
Toch maar wachten op een berichtje van een ervaren heer met een behoorlijke status aan bezoekjes.
 
Ze heeft nieuwe foto's erbij gezet, zijn allemaal verschillend,dun dik kleine borsten grote borsten,piercing geen piercing. Ik heb wel een idee waar ze die vandaan geplukt heeft.
 
Ze heeft nieuwe foto's erbij gezet, zijn allemaal verschillend,dun dik kleine borsten grote borsten,piercing geen piercing. Ik heb wel een idee waar ze die vandaan geplukt heeft.
Wat een onzin weer zeg. Dat ijn gewoon mijn foto;s. Kom anders maar langs. Mag je zelfs zonder aanbetaling met de voorwaarde dat je dat hier dan ook even aangeeft.
Hopelijk wordt Mrmister nu niet bedreigt dat zijn gegevens in handen zijn en hier niks negatiefs mag neerzetten.
Straks moet hij misschien wel iets positiefs schrijven en dan is dat ook weer niet betrouwbaar informatie.
Toch maar wachten op een berichtje van een ervaren heer met een behoorlijke status aan bezoekjes.
Hij is wel geweest maandatg. maar hij moet daar zelf op reageren. I
Nogmaal als iemand twijfelt maak een afspraak (zonder aanbetaling) en dan mag je hier je bevindingen neer zetten. Maar ik zet het dan ook neer als je niet op komt dagen
 
Wat een onzin weer zeg. Dat ijn gewoon mijn foto;s. Kom anders maar langs. Mag je zelfs zonder aanbetaling met de voorwaarde dat je dat hier dan ook even aangeeft.

Hij is wel geweest maandatg. maar hij moet daar zelf op reageren. I
Prima geef je adres maar,kom ik gelijk langs,waar in Alkmaar op de achterham of heb je appartement ken de weg goed in Alkmaar
 
Sorry voor de late reactie maar ik had eerder geen tijd.
Ik ben afgelopen maandag geweest en ik kan niet anders zeggen dat het een goede heerlijke date is geweest. Het is echt de vrouw van de foto's (en ik denk ook recent) en de date voldeed zeer zeker aan de verwachting. Knappe vrouw om te zien die zeer zeker zelf ook geniet en heerlijk kan pijpen en masseren. Ik ga zeker nog eens heen!
spijtig dat je op sexjobs geen fotocheck kan doen anders was dit direct opgelost
Zeker de vrouw van de foto's!
Hopelijk wordt Mrmister nu niet bedreigt dat zijn gegevens in handen zijn en hier niks negatiefs mag neerzetten.
Straks moet hij misschien wel iets positiefs schrijven en dan is dat ook weer niet betrouwbaar informatie.
Toch maar wachten op een berichtje van een ervaren heer met een behoorlijke status aan bezoekjes.
Beetje onzin dit. Mijn recensie is echt en niet onder dwang. Nogmaals Dennise is zeer zeker de moeite van een bezoek waard!
 
Advertentie is weer weg wat een giller.
Advertentie staat er weer,allemaal mooie nieuwe foto's, maar geen tepelpiercing meer te zien,vind dat jammer,kijken of ik nu afspraak kan maken.
 
Laatst bewerkt:
Wat een giller inderdaad. Iemand van deze website had deze topic gelezen en wilde wel komen zonder aanbetaling. Hij wilde 2 uur en ik gaf als antwoord:

Dat is prima. Ik plan wel 1 uur in omdat het zonder aanbetaling is.
Als je niet komt dan loop ik 2 uur mis. Na de eerste succesvolle date
is het wel mogelijk 2 uur te boeken.
Ik hoop dat je dit begrijpt. Ik weet het is treurig maar helaas heb ik
hier heel veel mee te maken. dus dek mijzelf graag in om zo weinig
mogelijk risico te lopen


Nee hij was serieus en zou zeker komen en een review schrijven hier.
En wat blijkt vanochtend om 11:00? Hij is niet komen opdagen zonder opgave van reden. zo zien jullie maar weer dat aanbetaling gewoon noodzakelijk is deze tijd. Vroeger was afspraak een afspraak maar de wanderlaars tegenwoordig pff..
Hij staat nu in ieder geval op de zwarte lijst bij verschillende dames.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een giller inderdaad. Iemand van deze website naam en emailadres bij mij opvraagbaar had deze topic gelezen en wilde wel komen zonder aanbetaling. Hij wilde 2 uur en ik gaf als antwoord:

Dat is prima. Ik plan wel 1 uur in omdat het zonder aanbetaling is.
Als je niet komt dan loop ik 2 uur mis. Na de eerste succesvolle date
is het wel mogelijk 2 uur te boeken.
Ik hoop dat je dit begrijpt. Ik weet het is treurig maar helaas heb ik
hier heel veel mee te maken. dus dek mijzelf graag in om zo weinig
mogelijk risico te lopen


Nee hij was serieus en zou zeker komen en een review schrijven hier.
En wat blijkt vanochtend om 11:00? Hij is niet komen opdagen zonder opgave van reden. zo zien jullie maar weer dat aanbetaling gewoon noodzakelijk is deze tijd. Vroeger was afspraak een afspraak maar de wanderlaars tegenwoordig pff..
Hij staat nu in ieder geval op de zwarte lijst bij verschillende dames.
Ik vind dat je een heel net voorstel hebt gemaakt met goede onderbouwing.
 
Ik vind dat je een heel net voorstel hebt gemaakt met goede onderbouwing.
Dank je. ik stuurde hem daarna dit bericht:
Je bent vandaag niet komen opdagen zonder opgaaf van reden.
De inkomsten die ik misgelopen heb wil ik graag ontvangen.
Wat stel je voor hoe we dit gaan oplossen?

Wat zegt tie pannekoek:

Mag ik vergoeding in rekening brengen voor de vrije dagen die ik moest opnemen,en benzine geld elke keer ging het niet door. Ook 2 keer voor niets naar Alkmaar. Totale onkosten 675 euro hoe ga je dat oplossen. Ik stond in de file nu vandaag. Ook weer vrije dag genomen. En dan ga jij over onkosten praten,ik mag wel een keer voor niks

Dus ik ben het even gaan nakijken. Blijkt het 1 afspraak te zijn die ik 4 dagen voor de afspraak heb moeten afzeggen. En dan ga je ook echt 4 dagen later toch naar de afspraak rijden? Maar goed ik hou er over op.
 
Heb nog geen ervaring met Dennise. Heb wel contact met haar gehad en dat klonk allemaal wel goed. Volgens haar advertentie had ze al aangegeven dat ze weer tijdelijk kon ontvangen. Dus in die zin klopt het dat ze nu weer uit de lucht is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan