Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2pg3k4 is Isa, geen Latina, maar wel een erg lekker lichaam dat voor latina door zou kunnen gaan. Mooi gebruind en behoorlijk curvy👌🏻.
Held! Ik ga binnenkort weer, zag laatste veel te veel mooie dames die ook nog lekker actief waren.

Want weet iemand wie de blonde is die naast Carmen zit (Rechts) 17 k1 of k2. Blond, goeie tietjes. Zit volgens mij alleen vaker met een peuk tussen haar lippen dan een piemol haha

Toen ik laatst bij Carmen naar binnen ging zat ze steeds beetje te jagen, maar benieuwd naar wie het is en wat de ervaringen zijn. Zag wat draadjes voorbij komen over een Anna, maar kwam niet PZC tegen wat de dame wel deed na een kort gesprekje. (Niet haar naam gevraagd, sorry heren) Het leek even to good to be true, 5 tientjes en dan zo een lekker jong ding die pzc aanbied.

Held! Ik ga binnenkort weer, zag laatste veel te veel mooie dames die ook nog lekker actief waren.

Want weet iemand wie de blonde is die naast Carmen zit (Rechts) 17 k1 of k2. Blond, goeie tietjes. Zit volgens mij alleen vaker met een peuk tussen haar lippen dan een piemol haha

Toen ik laatst bij Carmen naar binnen ging zat ze steeds beetje te jagen, maar benieuwd naar wie het is en wat de ervaringen zijn. Zag wat draadjes voorbij komen over een Anna, maar kwam niet PZC tegen wat de dame wel deed na een kort gesprekje. (Niet haar naam gevraagd, sorry heren) Het leek even to good to be true, 5 tientjes en dan zo een lekker jong ding die pzc aanbied.
Carmen is een topper (voor mij dan) op 17K1 zit vaak naar horen zeggen een OekraĂŻense dame? Maar niet blond en meer latina achtig, op 17K2 zit inderdaad Anna die ook beschreven staat

Carmen is een topper (voor mij dan) op 17K1 zit vaak naar horen zeggen een OekraĂŻense dame? Maar niet blond en meer latina achtig, op 17K2 zit inderdaad Anna die ook beschreven staat
Ja ik ben ook echt groot van haar, kom niet vaak op de Achterdam of een DVP. Maar als ik ga is het toch echt bijna altijd Carmen.

Anna rookt zich te pletter, maar die doet geen pzc (althans niet dat we weten). Gisteren op 17k3 gezien, blonde Erika. Maar die rookt niet zoveel, wel blond. Zal het ook niet zijn.

Hmmm als het de Anna is (lang haar en idd rokend). Maar PZC was wel een optie, alleen beffen niet haha

Was vanmiddag weer eens op de dam. De blonde dame van vorige week helaas niet gezien. Laura zit nu tijdelijk op A3, k4 tot haar kamer klaar is. Zij zag me wel maar ik wilde wat anders.
Uiteindelijk bij Catalina op g2,k2,p4 binnen geweest. Heeft nu geen duidelijk topic en ik ga geen nieuw topic voor haar openen wat ze wel verdiend, pijpen was namelijk heel goed maar door mijn vermoeidheid / verkoudheid was het geen onverdeeld succes en ik vind dat ze meer verdiend dus als ik weer fit ben ga ik voor de herkansing en dan volgt een recensie.

Terug
Bovenaan Onderaan