Recensie Emma, Bar Crystal, 3e venster, Schepenvijverstr. 19A 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

U-Turn

Vaste klant
142
16/04/23
195
31
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Een vorige zaterdag avond bij Emma langsgeweest. Deze Roemeense dame met blond bruin haar, werkt ondertussen al enkele jaren in Bar Crystal. Ze is goedlags en praat veel. Zover haar Engels dat toelaat. Je ziet haar vaak bij haar zwartharige, grotere collega aan het eerste venster van links. Op een flirterige manier probeert ze je binnen te krijgen. In scherp contrast met haar vriendin-collega aan het eerste venster. Door de arrogantie van sommige andere dames, die je laten wachten. En dan dubbel tarief durven vragen omdat het zaterdag avond druk is. Heb ik mij dus laten overhalen bij Emma binnen te gaan. Zonder haar stilletto hakken is ze vrij klein van stuk. Er is geen tijdsdruk bij haar. Haar C-cup borsten zijn bijgewerkt. Maar zeer goed gedaan. Je merkt het pas as je er mee aan het spelen bent. Borsten kussen word beperkt toegelaten. Het Pijp gedeelte is haar sterkste troef (naast de hand job achteraf). Met de nodige variatie en niet rap rap. Ze durft je ook al eens aan te kijken. In missio kan je comfortabel doorpompen. Op vlak van doggy kan deze 24 jarige toch nog het een en ander bijleren. Ik moest haar de nodige bijsturingen geven. Haar lengte zit hier natuurlijk ook voor iets tussen. Maar de afsluiter maakte veel goed. Ze verweiderde het condoom en nam wat glijmiddel en komt zijlinks naast je liggen. Met zachte hand en enige variatie trekt ze je klaar. Geen enkele haast. Bij de andere dames moet het dan al een beetje rapper gaan. Ondertussen speelde ik wat met haar borsten. Een minpunt (vind ik persoonlijk) is dat je haar niet aan haar vagina mag aanraken. Ik bedoel dan niet met een vinger IN haar gaan. Wat maar normaal is dat ze dat niet toelaten. Beffen kan dan wel. Mits een meerprijs van 50 euro. Herhalingsgevaar ingeval dat de toppers afwezig zijn. Zeker de moeite. Drie en driekwart ster op 5.

Terug
Bovenaan Onderaan