Recensie Kiki, Roermond 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
kan iemand aangeven hoe strikt haar schaamhaar regel is? Ik scheer alle plekken op en rondom het gereedschap maar trim het haar erboven op 1mm. Wordt je daarmee weggestuurd en moet je tot je navel glad zijn?

Gisteren voor het eerst een cardate gehad en dan meteen met Kiki... Bij het eerste contact via mail & Whatsapp heb je al snel door dat ze een respectvolle dame met eerlijke bedoelingen is. Bij de voorafbetaling niet op gelet dat ik eigenlijk 5 EUR te veel had voorafbetaald. Maar dat had Kiki wel meteen gemerkt en vriendelijk als ze is, stelde ze me voor dat bedrag terug te betalen... Een leuke afwisseling tussen het daten door om met een eerlijke dame in aanraking te komen, na al enkele keren met bedriegers en fakers geconfronteerd te zijn geweest! Dan ook maar geantwoord dat het vriendelijk was dat te melden, maar dat het niet op die 5 EUR aankwam en dat ze die terecht mocht houden :)

En dan de date zelf.... Mmmmmmmmm! Heerlijk sympathieke, leuk uitziende dame met een leuke babbel en bijzonder lief en goedlachs. Eenmaal ze zich voorover boog, was het voor mij puur genieten. Ogen dicht en zalig genieten van een heerlijke date waarbij Kiki heerlijk afwisselt en je duidelijk laat voelen dat ze er zelf ook enorm van geniet en het met liefde en plezier doet! Bijna 15 min super genoten totdat ik, zelfs met de beste wil van de wereld, mij niet langer kon bedwingen en superheerlijk ben klaargekomen. Kiki blijft je verwennen totdat je orgasme volledig is wegge-ebt! Herhalingsgevaar is bijzonder groot bij deze lieve dame!

Dus ja heren, je moet aan enkele voorwaarden voldoen en je moet de regeltjes volgen (is ook niet meer dan normaal me dunkt), maar het is zeker meer dan de moeite waard en zij is 100% te vertrouwen!

Dankjewel Kiki! Ik kan nu al niet wachten tot de volgende keer!
Luc

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/even-lekker-klaarkomen-in-de-auto-kiki-helpt-je_5737846
Date gehad met deze dame.
Na alle stappen van haar selectie proces doorlopen te hebben. Wat overigens wel begrijpelijk is. Aangekomen op de plek van de eerste ontmoeting. Stond een trucker zijn vrachtwagencabine schoon te maken. Ik werd vriendelijk verzocht haar te volgen. Eerste indruk van haar was goed 😉.
Achter haar aan gereden. Geparkeerd naast haar. Ze komt naast me zitten. Voorstellen. Jurkje uit. Mooi en lekker lichaam komt te voorschijn. We hadden per app al relaxed contact. Dus het ijs was snel gebroken. Zeker toen ze het meetlint te voorschijn haalde om te kunnen meten. 🤣. Ik hoopte dat ik in mijn auto de 2,5m zowiezo niet zou halen.
Ik had al de verwachting uitgesproken dat ik een pijpbeurt op champions league niveau verwachte😉 gezien alle lovende recensies. En die heb ik gehad. Deze dame beheerst de techniek der orale liefde. Geen slappe hap. Lekker genoeg druk. Ballen niet vergetend. Sloppy op verzoek al had dat wat meer gemogen maar ze wilde niet knoeien. 😛. Toen ze op het laatst haar handen erbij ging gebruiken was het snel gedaan met me. 😝
Dit alles smaakte naar meer. En ook naar meer dan alleen een pijpbeurt in de auto. 😈. Ik kom in ieder geval nog wel eens terug.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/even-lekker-klaarkomen-in-de-auto-kiki-helpt-je_5737846
Totale kosten (in euro)
70
Kiki is m'n eerste DVP, en dit was tevens de beste eerste ervaring die ik maar kon hebben.

Afgelopen week een afspraak met haar ingeplanned wat heel snel en soepel verliep.

Vandaag was dus de dag van de afspraak, alle duidelijke stappen gevolgd waar je weinig fout aan kan doen en eenmaal toen het moment van de ontmoeting er was en dat we naast elkaar stonden en een praatje maakte voelde al gelijk vertrouwd.

Vervolgens naar de plek gereden om verder in actie te komen…… Wat zal ik zeggen, man man.. ze is FANTASTISCH!
Omdat ik haar had verteld dat dit m'n eerste keer was en mega zenuwachtig was stelde ze me gerust, ze is ook helemaal geen klokkijkster!

Ik had haar dus verteld dat ik nog NOOIT ben klaar gekomen met een pijpbeurt en ik überhaupt niet snel kan klaarkomen, maar wow dit was allemaal boven verwachting precies 14 min erover gedaan tot m'n hoogtepunt bereikt was haha. Ik heb nog nooit zo erg genoten van een pijpbeurt, ze weet precies wat ze moet doen en speelt in op je reactie die je geeft wanneer ze bezig is.

Kiki had een lekkere zwarte setje aan en is een super verzorgde dame, ze oogde heel zacht en lief en dat is ze ook echt!

Dit was m'n eerste maar zeker niet de laatste keer met haar!

Kiki enorm bedankt voor deze eerste ervaring, dit was echt facking geil!

Guys treat her with respect and you'll get a lot in return!

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
70
Vanmiddag afspraak met haar gehad. Ik moet zeggen ze weet precies wat ze met een gereedschap moet doen. Tijdens het pijpen wisselt ze heel veel af. Ze zuigt je ballen vervolgens neemt ze het lekker in haar mondje en deephtroat ze jou stevig.

Uiteindelijke na ongeveer 10min hield ik het niet meer vol en lekker klaargekomen in haar mond.

Ik heb een redelijke formaat maar die verdween gewoon in haar mondje ben wel onder de indruk van haar kunsten. Ze weet hoe ze een man moet verwennen tijdens het pijpen. Naast dat is ze ook vriendelijke dame.

Al met al een geslaagde date en zeker een aanrader!!

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
70
Ik heb speciaal voor Kiki een account aangemaakt om dit te delen.

Ik denk dat ik niet de enige man ben die vind dat gepijpt worden tot je de mond van een vrouw vult met je zaad de ultieme kick is op sexueel gebied. Zó intiem. Voor mij ieder geval wel. Mijn vrouw pijpt me graag en laat het zaad uit haar mondhoeken druipen terwijl ze lekker door pijpt. Wij doen meer aan orale sex dan wat anders, en zij (mijjn vrouw) waardeert mijn tong net zoals ik haar mond waardeer. Yes, I'm lucky.

Na tientallen jaren sex met dezelfde vrouw te hebben gehad en hier al lang over gefantaseerd te hebben vond ik het tijd worden er werk van te maken om te ervaren hoe dat is met een andere vrouw. Ik denk (nu) dat mensen niet gemaakt zijn om monogaam te zijn. Life's too short, dus.... Ik val nog net binnen Kiki's leeftijdgrens en nu ik nog zonder rollator naar de auto kan lopen werd het tijd.

Op SJ zocht ik naar wat er zoal te vinden was. De advertentie van Kiki sprong eruit vanwege het ontbreken van "Ik breng je in de 7e hemel schatje" achtige teksten. In plaats daarvan een goed doordacht plan van hoe e.e.a. in zijn werk zou gaan, met zeer duidelijke do's en don'ts.

Het worden wel eens loopholes genoemd hier hoe zij wil dat het verloopt, maar ik had daar totaal geen moeite mee. Volg haar regels en het is echt heel simpel. Ik had eigenlijk volgende week met haar afgesproken, maar vandaag deed zich onverwacht een beter tijdslot voor, dus ik appte haar of dat kon, en dat bleek mogelijk. Ze reageert overigens erg snel op berichten.

Aangekomen op de ontmoetingsplaats zag ik haar dan voor het eerst: een knappe vrouw met een frisse uitstraling. We reden samen naar de afgelegen plek. Een zeer discrete plek. Na het overhandigen van de 50 (van in totaal 70) tegenprestaties vroeg ze mij om mijn ID (om te checken of ik max 60 jaar oud was). Ik idioot greep instinctief naar mijn beurs en zij barstte meteen uit in lachen. Het ijs was gebroken.

Toen was het tijd to Assume the position. Stoel naar achteren, broek uit. Mijn Schniedelwutz was door de zenuwen nog niet op bedrijsdruk, maar toen Kiki me begon te pijpen was dit vrij snel verholpen en ervoer ik een feest dat mij nog lang zal heugen. Sterker nog, ik ben nu bereid om te sterven want ik heb dit meegemaakt. Wat een feest. Veel afwisseling, deep and fast, slow and sensual. Na een minuut of tien spoot ik mijn zaad in haar mond, waarbij ze zachtjes door ging. Wow. Nee, WowWowWow.

Gentlemen. Je hebt Michelangelo, Strauss, Mozart, Beethoven, en dan heb je Kiki.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan