Ik heb speciaal voor Kiki een account aangemaakt om dit te delen.
Ik denk dat ik niet de enige man ben die vind dat gepijpt worden tot je de mond van een vrouw vult met je zaad de ultieme kick is op sexueel gebied. Zó intiem. Voor mij ieder geval wel. Mijn vrouw pijpt me graag en laat het zaad uit haar mondhoeken druipen terwijl ze lekker door pijpt. Wij doen meer aan orale sex dan wat anders, en zij (mijjn vrouw) waardeert mijn tong net zoals ik haar mond waardeer. Yes, I'm lucky.
Na tientallen jaren sex met dezelfde vrouw te hebben gehad en hier al lang over gefantaseerd te hebben vond ik het tijd worden er werk van te maken om te ervaren hoe dat is met een andere vrouw. Ik denk (nu) dat mensen niet gemaakt zijn om monogaam te zijn. Life's too short, dus.... Ik val nog net binnen Kiki's leeftijdgrens en nu ik nog zonder rollator naar de auto kan lopen werd het tijd.
Op SJ zocht ik naar wat er zoal te vinden was. De advertentie van Kiki sprong eruit vanwege het ontbreken van "Ik breng je in de 7e hemel schatje" achtige teksten. In plaats daarvan een goed doordacht plan van hoe e.e.a. in zijn werk zou gaan, met zeer duidelijke do's en don'ts.
Het worden wel eens loopholes genoemd hier hoe zij wil dat het verloopt, maar ik had daar totaal geen moeite mee. Volg haar regels en het is echt heel simpel. Ik had eigenlijk volgende week met haar afgesproken, maar vandaag deed zich onverwacht een beter tijdslot voor, dus ik appte haar of dat kon, en dat bleek mogelijk. Ze reageert overigens erg snel op berichten.
Aangekomen op de ontmoetingsplaats zag ik haar dan voor het eerst: een knappe vrouw met een frisse uitstraling. We reden samen naar de afgelegen plek. Een zeer discrete plek. Na het overhandigen van de 50 (van in totaal 70) tegenprestaties vroeg ze mij om mijn ID (om te checken of ik max 60 jaar oud was). Ik idioot greep instinctief naar mijn beurs en zij barstte meteen uit in lachen. Het ijs was gebroken.
Toen was het tijd to Assume the position. Stoel naar achteren, broek uit. Mijn Schniedelwutz was door de zenuwen nog niet op bedrijsdruk, maar toen Kiki me begon te pijpen was dit vrij snel verholpen en ervoer ik een feest dat mij nog lang zal heugen. Sterker nog, ik ben nu bereid om te sterven want ik heb dit meegemaakt. Wat een feest. Veel afwisseling, deep and fast, slow and sensual. Na een minuut of tien spoot ik mijn zaad in haar mond, waarbij ze zachtjes door ging. Wow. Nee, WowWowWow.
Gentlemen. Je hebt Michelangelo, Strauss, Mozart, Beethoven, en dan heb je Kiki.